Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Μαρινάκης και οπαδική παιδεία

Το παιχνίδι πλησίαζε το 60ο λεπτό όταν έγινε η φάση που το σημάδεψε. Ο Μαρινάκηςσε μία διεκδίκηση κεφαλιάς χτυπά στο κεφάλι, πέφτει στο έδαφος και δεν σηκώνεται. Δεν θυμάμαι και δεν θέλω να δω το βίντεο ποιος έτρεξε και έκανε την σωστή κίνηση, του πίεσε τα μάγουλα ανάμεσα στα σαγόνια ώστε να μείνει ανοιχτός ο λαιμός και να μην τον κλείσει ο μυς της γλώσσας που έχει χαλαρώσει.

Τέτοιο πανικό από όλους τους παίκτες του γηπέδου δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί. Αντίπαλοι και συμπαίκτες ενώ φώναξαν αμέσως τους γιατρούς πάγωσαν στην εικόνα του αναίσθητου παίκτη. Αυτό που όμως εμένα με συγκίνησε είναι η οπαδική παιδεία των Αρειανών. Χειροκρότησαν τον παίκτη μας για αν του δώσουν κουράγιο. Από την αρχή του παιχνιδιού ήταν άψογοι και πριν το παιχνίδι τα είχαν βάλει με την διοίκηση του Άρη γιατί δεν έδωσε εισιτήρια στον Παναθηναϊκό(υπήρχε και σχετικό πανό). Ο τραυματισμός του Μαρινάκη κάλυψε τα πάντα, πλέον όλοι έλεγαν να τελειώσει το παιχνίδι και ας είναι οποιοδήποτε σκορ, μόνο το παιδί να είναι καλά. Αυτός είναι και ο λόγος που εγώ τους συμπαθώ και τους σέβομαι(όχι όλους αλλά την πλειοψηφία των Αρειανών) και χαίρομαι που παλιότερα σε μία διαφωνία σε σχόλια στο mypanathinaikos τους είχα υποστηρίξει.

ΥΓ Ευτυχώς όπως είπαν ο μικρός είναι καλά και δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Σιδερένιος αγόρι μου.

6 σχόλια:

  1. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΔΕΛΦΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ,ΟΤΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ!!ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΝ,ΟΜΩΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΟΥΧΑΡΑΝ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ 'ΞΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥΣ Η ΦΙΛΟΣ-ΠΑΙΔΙ-ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα και παντού υπάρχουν βλάκες, αν και δεν τους κατάλαβα. Ας μην ξεχνάμε τι πέρασε ο Άλεξ με τις βολές από αεροβόλο όπλο στο Καραϊσκάκη. Οι Αρειανοί θεωρώ πως είναι ότι πιο κοντινό στους «παλιούς» Παναθηναϊκούς.
      Η υγεία πάνω απ' όλα αδερφέ μου.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΑ,ΟΙ GAY ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΛΗΤΕΙΕΣ...ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΟΡΒΑ ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΨΕΥΤΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΡΟΒΟΛΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞ.ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ...
    Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΒΑΣΙΛΗ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΠΟΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχώς το παιδί είναι καλά και δεν έπαθε τίποτα σιδερένιος να είναι..Αυτό είναι ποδοσφαιρική παιδεία ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους οπαδούς του Άρη μου είναι επίσης πολύ συμπαθείς δείχνοντας επίπεδο και όχι καφρίλα..Δεν ξέρω τι θα κάνανε οι αντίστοιχοι του ΠΑΟΚ γιατί δεν τους έχω στην ίδια εκτίμηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή τα μΠαόκια δεν είναι όλα σαν τα φιλαράκια μου ούτε εγώ ξέρω πως θα αντιδρούσαν. πολύ θα ήθελα να είχαν την ίδια αντίδραση αλλά...

      Διαγραφή