Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Άλλο Παύλος και άλλο Δημητράκης

Χρόνια ηχούσε το "Παύλο θεέ πάρε την ΠΑΕ" στο γήπεδο. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το πρώτο σύνθημα που φώναζε η εξέδρα όταν ήθελε να εναντιωθεί στην οικογένεια; Αν το ήθελα ποτέ και εγώ; Ναι το ήθελα, στην τελευταία προσπάθεια που τους πούλησε ο άλλος ο τσαρλατάνος. Μόνο που τότε ήθελε την ΠΑΕ ο κ.Παύλος και όχι ο Δημητράκης.

Προς το παρόν αυτό που βγήκε προς τα έξω είναι φήμη. Εγώ το θεωρώ ελεγχόμενη πληροφόρηση μέσω των συνεργαζόμενων ΜΜΑ. Θέλουν να δούνε αντιδράσεις. Και επειδή δεν σκοπεύω να τους προσφέρω δωρεάν feedback δεν θα πάρω θέση μέχρι να γίνει επίσημη η πρόταση.

Μέχρι τότε θέλω να δημοσιοποιήσω μία σκέψη μου. Χρήματα έχει ο Δημητράκης, αλλά του φτάνουν για να είναι ο πρόεδρος που χρειάζεται ο Παναθηναϊκός; Αν τα είχε και ήθελε να τα διαθέσει γιατί δεν κράτησε και το μπάτζετ του μπάσκετ σε επίπεδα παλαιότερων ετών;

Μέχρι τότε μένω σε όσα έγραφαν τα αδέρφια του myPanathinaikos τόσο καιρό πριν...πως θέλει την ΠΑΕ τζάμπα.



2 σχόλια:

  1. Χμμμ.... φιλε Billy δεν θα ερθει. ψαξου λιγο πιο πολυ, ψαξου ψαξου, κατι εχει στο μυαλο του.
    Δεν λεω, Παναθηναικος ειναι, αλλα δεν νομιζω να μπορει να εχει και ΚΑΕ και ΠΑΕ, αλλου το παει. Εγω ακουσα κατι αλλα δεν ειμαι σιγουρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ρε και μου το γράφεις πως κάτι άκουσες σε σχόλιο αντί να πάρεις τηλέφωνο ή να στείλεις μνμ; Δεν ασχολήθηκα και πολύ γιατί η ΠΑΕ είναι αυτό που θέλει πιο πολύ αλλά με «φήμες» δεν θα καθίσω να ασχοληθώ. Την ΠΑΕ τη ήθελαν και οι Παύλος-Θανάσης αλλά δεν μπόρεσαν να την αποκτήσουν. Αυτός πάει να την πάρει τζάμπα, αυτό το ξέρουν όλοι και το καταλαβαίνουν από την στήριξη στον ανίκανο και τα «παιδιά».

      Διαγραφή