Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Παράτολμη εκτίμιση

Το παιχνίδι στη Κρήτη δεν το είδα. Αν και βρήκα συνδέσμους(ναι καλά) τελικά κανένας δεν έπαιξε και αρκέστηκα να το ακούσω. Μάλιστα λόγω «υποχρεώσεων» της ημέρας δεν το άκουσα όλο. Μόλις πριν λίγο  επέστρεψα για να διαβάσω για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού και να βγάλω κάποιο συμπέρασμα.

Τελικά το συμπέρασμα που βγάζω είναι...πως το παιχνίδι του κυπέλλου θα είναι 1. Νίκη του Εργοτέλη.
Νίκη εκτός έδρας στο πρωτάθλημα. Ήττα του αήττητου Εργοτέλη. Ακολουθεί το ντέρμπυ και υπάρχει δικαιολογία για τον επαναληπτικό πως είχαν αλλού το μυαλό τους οι παίκτες. Σαν πολλές μαζεμένες συμπτώσεις για να τις δεχτώ έτσι.

Αυτά από εμένα για το σημερινό και με την πρόβλεψη από τώρα και όχι μετά το απαοτέλεσμα. Είτε θα δικαιωθώ(και θα είναι κακό για την ομάδα) είτε θα βγω λάθος(και η ομάδα θα περάσει στον επόμενο γύρο).

4 σχόλια:

  1. ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΛΗΘΙΝΟΙ...ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΔΑ LIVE TO ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΡΓΑ Σ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΑ ΑΝΙΑΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΥΤΙΝΑΣ,Μ' ΕΜΑΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΩΘΡΟΙ ΚΑΙ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΚΟΛ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ.ΙΣΩΣ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΟ 0-0 ΓΙΑΤΙ Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟ 2ο ΛΕΠΤΟ,ΕΝΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΥΟ ΣΟΥΤ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΠΗΓΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗ ΓΛΥΤΩΝΑΜΕ.
    ΕΓΩ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΝΤΑ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ-ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ,ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΟ.ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ,ΟΠΩΣ ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΝΙΚΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΑΗΤΤΗΤΟΥ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΙ ΕΣΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ 2 ΓΚΟΛ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ '80 ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΣΠΑΝΙΟ.ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά τον επαναληπτικό να δούμε και το ντέρμπυ και πως θα στηρίξει ο πουρέας τα παλικάρια που φοράνε την φανέλα με το Τριφύλλι.
      Εκεί θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αντιδράσεις.

      Διαγραφή
  2. ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΟΥΝ ΑΝ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ (ΧΤΥΠΑ ΞΥΛΟ) ΟΙ ΜΟΥΛΟΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.ΑΔΕΛΦΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχουν κάνει ήδη με την ήττα στον Τούμπα. Αν χάσουμε με ένα γκολ διαφορά θα μπορούσαν να αντιδράσουν έτσι αλλά δεν θα το κάνουν.
      Το σχέδιο άλλα ορίζει.

      Διαγραφή