Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Προσοχή στα μ@λ@κισμέν@ κωλόπ@ιδ@ «επαγγελματίες» οδηγούς

Είπαμε έχω φάει, όπως και άλλοι, πολλές κατάρες αλλά να μπλέξω με το μ@λ@κισμένο κωλόπ@ιδο που έμπλεξα δεν το περίμενα. 

Παίρνω άδεια και αφού έχω ελεύθερο χρόνο σκέφτομαι να περάσω να αφήσω κάτι σε κάποιους συναδέλφους. Στην επιστροφή για το σπίτι ακολουθώ το γνωστό μου δρομολόγιο. Πριν φτάσω σε κεντρικό δρόμο βλέπω οδηγό φορτηγού γνωστού S/M να επιστρέφει το παλέτοφόρο στο φορτηγό. Κόβω για να του επιτρέψω να περάσει μπροστά μου και βγάζω φλας για να στρίψω. Ο ηλίθιος έχει καλύψει μέρος της στροφής και με την υδραυλική του πόρτα ακόμη μεγαλύτερο. Ενώ με έχει δει όταν ανέβασε το παλετοφόρο στην πόρτα, αρχίζει την ανύψωση και με βρίσκει σε πίσω δεξιά πόρτα. Λαμαρινοδουλειά στην πόρτα, σκίζει το φτερό, σκίζει το λάστιχο και αρπάζει και τη ζάντα. Τίποτα, μόνο 1000 και ευρώ ζημιά.

Το μ@λ@κισμένο(γεννημένο το 1982) αρνείται πως την σήκωσε τότε και θέλει να πιστέψουν όλοι πως σήκωσε το παλετοφόρο και το ανέβασε στην πόρτα σε ύψος 30 εκατοστών. Δεν κάνει φιλική δήλωση και το παίζει αθώος ο μούλος.(έπρεπε να τον είχα αρχίσει στις μάπες το κωλόπ@ιδο αλλά θα έχανα κάθε ελπίδα να δικαιωθώ)

Εγώ θα το κυνηγήσω το μ@λ@κισμένο αλλά παράλληλα του εύχομαι να συνεχίσει το αφεντικό του να τον πληρώνει σε είδη και να πληρώσει τα δεκαπλάσια σε ζημιές που θα έχει ο ίδιος

Καθίκι το αφεντικό(φίλος του σκατοσακούλα από γειτονικό της Θεσσαλονίκης νομό και πρόεδρος ομάδας), Μ@Λ@Κ@Σ ο υπάλληλος.

Προσοχή σε κάθε μ@λ@κισμένο που οδηγάει φορτηγό επιχείρησης(δεν είναι όλοι οι οδηγοί σκάρτοι αλλά εγώ για δεύτερη φορά πέφτω σε @@, ο πρώτος με χτύπησε και έφυγε-τον είδα σε κάμερα ασφαλείας αλλά δεν μπορούσα να τη χρησιμοποιήσω) γιατί κάποια από αυτά είναι όχι μόνο για τον Καιάδα αλλά και ευθυνόφοβα και απολύτως ηλίθια(δεν είχε άλλο ατύχημα ο Μ@Λ@Κ@Σ μέσα στο χρόνο αλλά δεν θέλει να υπογράψει φιλική δήλωση για να μην αυξηθούν τα ασφάλιστρα-που αυξάνονται μετά τα τρία ατυχήματα τον χρόνο- και για να μην τον βάλει το αφεντικό του να πληρώσει τη ζημιά-αυτή που θα πληρώσει η ασφαλιστική).

Κύκλους κάνει η πόρνη η ζωή, θα βρεθείς και εσύ στη δική μου θέση και θα σε γ@μήσει κάποιος άλλος  ακόμη πιο άσχημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου