Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Γ.Γάκης:ΚΑΤΑ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΩΝ ( Μέρος δεύτερο : ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ )

Στηρίζουμε τον ΠΕΥΚΩΝΑ

” …ο δέ Μανεθώς λέγει , ότι αυτός ο Τυφών ( Σήθ ) ωνομάζετο καί Βέβων σημαίνει δέ τό όνομα : δέσμευσιν ( επίσχεσιν , σταμάτημα ) η παρεμπόδισιν , διότι ( κατά τούς ούτω φρονούντας ) η δύναμις τού Τυφώνος εναντιούται είς τά πράγματα , καθ’ όν χρόνον αυτά βαδίζουν φυσιολογικώς τόν δρόμον των καί κατευθύνονται εκεί όπου πρέπει ( = πρός τούς προκαθορισμένους σκοπούςΔιά τούτο καί αφιερούν είς αυτόν από τά ήμερα μέν ζώα τό βλακωδέστατον ,τόν όνον ` “. ( 1 )

” Καί αυτοί δέ οί Πυθαγόριοι φαίνεται , ότι τόν Τυφώνα εθεώρουν ώς δύναμιν κατεχομένην υπό κακού δαίμονος.
Διότι λέγουν , ότι ο Τυφών είχε γεννηθεί κατά τό άρτιον μέτρον τό 56ον ` “.Μετά τήν πρώτη τιτανομαχία , τήν επικράτηση τού Διός καί τήν κατάλυση
τής Κρόνιας λατρείας , έγινε νέα προσπάθεια από τούς οπαδούς της μέ στόχο τήν παλινόρθωσή της . Ηγέτης αυτής τής προσπάθειας ο Τυφών , ο υιός
τού Κρόνου κατά τόν Πλούταρχο. ( 2 )
Πληθώρα στοιχείων μάς κληροδότησε η Γραμματεία τών Ελλήνων – γιά τήν
προσπάθεια εξάλειψης αυτής τής τυρρανικής λατρείας – μέσα από τά κείμενα γιγάντων τού Ελληνικού πνεύματος όπως ο Αισχύλος , ο Ευρυπίδης , ο
Αρριανός , ο Απολλώνιος , ο Φιλόστρατος , ο Αριστοτέλης , ο Πλάτων , ο
Καλλίμαχος , ο Ομηρος , ο Ησίοδος , ο Πίνδαρος , ο Στράβων , ο Πλούταρχος,
ο Νόννος κ.α.
Η ” γέννα τού Ουρανού ” μπορεί να μήν εξοντώθηκε.. ( 3 )
Η Κρόνια λατρεία όμως επιβίωσε..( 4 )
Μπορεί τά γεγονότα τών τιτανομαχιών νά μοιάζουν μέ προϊόντα φαντασίας
διότι χάνονται στίς απαρχές τού ανθρωπίνου είδους , τή λατρεία όμως τού
Κρόνου ( Saturnus , εξ ού καί Satur-day ) , τή συναντάμε καί στούς ιστορικούς χρόνους.Οι οπαδοί τού παθητικού , τού τιτανικού , τής φθοράς , τής εναντίωσης,
τού καταναγκασμού , τών ψυχοσωματικών διαταραχών , τής καταδυνάστευσης , τής ανατροπής , τής αστάθειας , τής διασάλευσης ενάντια στό μέτρο
καί τήν αρμονία τού σύμπαντος , τής ΒΙΑΣ καί τής ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑΣ είναι
παρόντες στίς σελίδες τής Ιστορίας.
” Πέρασε πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα στήν Καρχηδόνα , επειδή ο Κρόνος δέχεται μεγάλες τιμές “. ( 5 )
” Κρόνον τοίνυν οι Φοίνικες Ηλ προσαγορεύουσιν “. ( 6 )
” Αλλά μέ γνώση καί συνείδηση προσέφεραν οί ίδιοι ( οι Φοίνικες ) θυσία τά παιδιά τους , ενώ οί άτεκνοι αγόραζαν από τούς φτωχούς παιδιά καί τά
έσφαζαν σάν αρνιά η σάν μικρά πουλιά , ενώ η μητέρα στεκόταν πλάι αυστηρή καί χωρίς νά θρηνεί.
Αν όμως στέναζε η δάκρυζε , στερούνταν τήν τιμή , αλλά καί τό παιδί της
δέν γλύτωνε τη θυσία. Αν ωστόσο γινόταν άρχοντές μας οι Τυφώνες η οί Γίγαντες διώχνοντας τούς θεούς , μέ ποιές άραγε θυσίες θά ευχαριστιώνταν
η ποιές άλλες ιεροτελεστίες θά απαιτούσαν ; ” ( 7 )
Ενδιαφέρον παρουσιάζει καί η πολεμική τού Ιουδαίου Ιώσηπου κατά τού Απίωνος , ο οποίος υποστήριξε ότι μέσα στό ναό του Σολομώντος υπήρχε ένα ομοίωμα γαϊδάρου στόν οποίο προσφέρονταν θυσίες..
” Μέσα στόν ναό αυτόν ο Απίων είχε τό θράσος νά υποστηρίζει , ότι οί Ιουδαίοι διατηρούν τό κεφάλι ενός γαϊδάρου , ότι λατρεύουν αυτό τό ζώο καί
υποκλίνονται μπροστά του μέ μεγάλο σεβασμό.
Τό γεγονός πού αναφέρει έχει σχέση μέ τή λεηλασία τού ναού από τόν Αντίοχο τόν Επιφανή , όταν ανακαλύφθηκε ένα κεφάλι φτιαγμένο από χρυσό μεγάλης αξίας “. ( 8 )
Η απρόσκοπτη καταλήστευση τού παγκόσμιου πλούτου από τίς δυνάμεις
τού μαμωνιτισμού οδηγούν όλο καί περισσότερους στό συμπέρασμα ότι
πλέον , τό ” έπαθλο ” δέν είναι η υπερσυγκέντρωση τού χρυσού , ο οποίος ούτως η άλλως σέ μιά πορεία αιώνων στοιβάζεται στή μεγάλη πυραμίδα
τού χρυσού όνου.
Τό ζητούμενο είναι η πνευματική καί ηθική μας καταστολή σέ τέτοιο βαθμό,
ώστε νά παρακολουθούμε ” υπάκουοι σάν πτώματα ” τό επαίσχυντο ξεσάλωμα τής μεγάλης αποστασίας.
Η παραχάραξη , η φαλκίδευση , η αλλοίωση καί έν τέλει η υποδούλωση
τού λογιστικού , τού επιθυμητικού καί τού θυμοειδούς είναι τό ζητούμενο.
Τό Δημιούργημα πού περιέχει ” ουσία Θεού κι ενέργεια ” είναι ο στόχος.
Δέν μάς θέλουν ελεύθερους πολιορκημένους οι καλικάντζαροι.
Ανατριχιάζουν στήν ιδέα τής αντίστασης.
Η εθελοδουλεία είναι τό νέκταρ τους !
 
“Θά σέ σκοτώσουμε , αφού πρώτα θά σέ κάνουμε νά μάς αγαπήσεις” ( 9 )
 
Γ.Γάκης
……………………………………………..
1.Πλούταρχος , ” Περί Ισιδος καί Οσίριδος “
2.Nόννος , ” Διονυσικά “
3.Αισχύλος , ” Προμηθεύς δεσμώτης “
4.Πλούταρχος , ” Περί τών εκλελοιπότων χρηστηρίων “
5.Πλούταρχος , ” Ηθικά ” – ” Περί τού Εμφαινομένου προσώ
  που τώ κύκλω τής Σελήνης “
6.Ευσέβιος Καισαρείας , ” Ευαγγελική Προπαρασκευή “
7.Πλούταρχος , ” Περί Δεισιδαιμονίας “
8.Ιώσηπος , ” Κατ’ Απίωνος “
9.Τζ.Οργουελ , ” 1984 “

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου