Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

"Άρρωστος" Παναθηναϊκός ζητά τη βοήθειά μας

Για να σας προλάβω όσους σκεφτείτε κάτι για εμένα, δεν είμαι εγώ. Εγώ αδέρφια μου απλά διαβιβάζω το μήνυμα. Όλοι μαζί να κάνουμε ότι μπορούμε μπας και το σώσουμε το «παλικάρι».
Από το 1984 δημοσιογραφεί και από το 1986 κάνει ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Αν δεν βοηθήσουμε αυτόν τον Παναθηναϊκό εμείς που αγαπάμε την ομάδα μας ποιος θα τον βοηθήσει.

Η νόσος Αλτσχάιμερ χτύπησε έναν δικό μας άνθρωπο, τον Τασούλη. Ο Τασούλης δεν μπορούμε να θεωρήσουμε λόγω ηλικίας πως χτυπήθηκε από γεροντική άνοια(αν και τα έχει τα χρονάκια του) και η πλέον συνηθισμένη μορφή άνοιας που πλέον συναντάμε σε συνανθρώπους μας είναι αυτή που προανέφερα. Έφτασα στο συμπέρασμα αυτό όταν χθες ο Στέφανος μου έστειλε το κείμενο που έγραψε την Παρασκευή στο γαυρέτα. Ο τίτλος δεν με βοήθησε να καταλάβω τι συμβαίνει αλλά οι πρώτες δύο γραμμές από κάτω ήταν κατατοπιστικές. "Ο Τάσος Νικολογιάννης γράφει για τον Παναθηναϊκό που έχει βάλει παίκτες από τις Ακαδημίες στην 11άδα, όντας στην πρώτη πεντάδα του πρωταθλήματος και προχωράει στο κύπελλο."

Τασούλη δεν μας τα λες καλά και αυτά που γράφεις καθόλου δε μου αρέσουν. Επειδή δεν θέλω να σε αποκαλέσω μ@λ@κ@, πληρωμένο, ΑΡΔ, υπ@λληλο, ρουφι@νο ή όπως αλλιώς σε αποκαλεί κάθε νοήμων Παναθηναϊκός με τα όσα γράφεις θα σου θυμίσω ποιοι έπαιξαν στην Παναθηναϊκό και ήταν «παιδιά» του και μάλιστα σε καλές εποχές που ταπείνωνε Ευρωπαίους και δεν κυνηγούσε την είσοδο στην πεντάδα αλλά ήταν πρώτος ή δεύτερος.

Γιάννης Γκούμας ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΝΕΙ
Άγγελος Μπασινάς Το δεύτερο μισό των Γκουμομπασινάδων που γλεντούσαν την Ευρώπη.
Σωτήριος Κυργιάκος Μπορεί να μην τον γουστάρω μία αλλά από που ξεκίνησε και πότε θυμάσαι;
Σωτήρης Νίνης Αποδείχτηκε λίγος σαν χαρακτήρας αλλά ποιος τον έκανε ότι είναι και από ποια ηλικία έπαιξε στην πρώτη ομάδα;
Αλέξανδρος Τζόρβας Παναθηναϊκός με @@. Και αυτός βγήκε από τις ακαδημίες.
Γιώργος Αλεξόπουλος Ανδρώθηκε στον Παναθηναϊκό και έπαιξε τα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας.
Σωτήρης Λεοντίου Αν δεν ήταν η άτυχη εκείνη στιγμή σήμερα θα έπαιζε σε μεγάλο Ευρωπαϊκό σύλλογο. Και αυτός από τις ακαδημίες.
Κοτσόλης, Χαλκιάς, «Κηπουρός» οι τρεις τερματοφύλακες που και αυτούς τους έβγαλαν οι πράσινες ακαδημίες.
Και προσθήκη μετά από σχόλιο στο fb από τον φίλο Τάσο ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Γιώργος Καραγκούνης τον οποίο ξέχασα γιατί ήμουν σε απόλυτη ψυχική ... ηρεμία όταν έγραφα το κείμενο.

Τασούλη να συνεχίσω ή επανήλθε η μνήμη σου; Μήπως να γράψω και για όσους βγήκαν από τις ακαδημίες και έπαιξαν αλλού κάνοντας καριέρα;
Δεν ντρέπεσαι πλέον καθόλου. Πληρώνεσαι από γαύρους και γράφεις χειρότερα από γαύρος. Μιας και μόνο έτσι καταλαβαίνεις εγώ θα σου πω αυτό που ένα θηλαστικό με κόκκινες ρίγες συνήθιζε να λέει. "Άντε γεια Τασούλη. Άντε γεια."

ΥΓ Και πολύ του έπεσε που ασχολήθηκα με τις γελοιότητες που έγραψε ή μπορεί και πιο απλά να επικόλλησε.

3 σχόλια:

  1. ΠΑΛΙ ΜΕ ΨΑΡΩΣΕΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΚΡΑΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΡΔΑΚΙ.
    ΑΔΕΛΦΕ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙΑ.Ο ΤΑΣΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΚΑΡΑΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΠΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΥΜΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΦΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ GAY-RETTA ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ 'ΡΘΕΙ ΕΜΕΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέψου μόνο πως εγώπου το διάβασα ξέχασα να γράψω τον Καραγκούνη και μου το έστειλε σε σχόλιο ο Τάσος στο fb. Ο τυπάκος είναι να τον κάνουνε παράδειγμα προς αποφυγή.

      Δεν φταίω εγώ για τους τίτλους. Σήμερα αν έγραφα κάτι άλλο θα έπρεπε να με αυτολογοκρίνω.

      Διαγραφή
  2. ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΥΓΧΥΣΤΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΡΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ ΡΕ ΒΑΣΙΛΗ;;;ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΧΥΖΟΥΝΚΑΙ ΝΑ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΓΙΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥΣ.

    ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ «ΑΡΡΩΣΤΟΣ» ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΝΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΘΑΡΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή