Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Παλιό αλλά καλό...

Καμία φορά τα παλιά πρωτοσέλιδα έχουν τη δική τους ιστορία. Έρχονται μπροστά σου ξεχασμένα στο χρόνο και ξυπνούν αναμνήσεις και εικόνες που νόμιζες ότι έχεις ξεχάσει.

Μία τέτοια περίπτωση είναι το πρωτοσέλιδο της "Εξέδρας" στις 14 Ιανουαρίου του 2009. Τέτοιες μέρες δηλαδή την πρώτη πολυμετοχική χρονιά που έδεναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα και τα "χαρτάκια" που μοιράζονταν έφταναν το μέγεθος τόμου στα ΜΜΕ (σ.σ από τα ΜΜΕ που δεν "είχαν" οι μετέπειτα εξαφανισμένοι σωτήρες)


palioallakalo
Η αλήθεια πάντως να λέγεται: Τα "χαρτάκια" και το σανό που μοίραζε ο Ησαϊας βοήθησαν την "Εξέδρα" να ξεπεράσει τον...Πρωταθλητή σε παρέλαση ονομάτων και ευστοχία.

Για όσους δεν θυμούνται, ήταν οι ημέρες του "σήριαλ Κρέσπο-Ζόνεφελντ κτλ". Τότε που ο Νίκος ο Πατέρας, μετά την καλοκαιρινή πορτοκαλάδα που χαν πιει ο Αντωνίου με τον Ησαϊα στου Βαλντάνο, σήκωνε ο ίδιος τα τηλέφωνα και έψηνε τον Μοράτι για τον Αργεντίνο, χρησιμοποιώντας την ίδια ακριβώς μέθοδο "ψησίματος" που χε ακολουθήσει τον Ιούλιο του 08' με τον Κένιον για τον...Πιζάρο.


Η συνέχεια γνωστή...Τα "Χάμερ" και οι "Φεράρι" έπαθαν βλάβη και τελικά ήρθε ο...Βαβζίνιακ. Εντάξει, ήρθε και ο Ντέιβιντ, για τον οποίο βέβαια μας τρέχανε οι Βραζιλιάνοι επειδή έγινε κάτι ...περίεργο με τα δικαιώματά του, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...

9 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Βασίλη καταρχήν να πω συγχαρητήρια και στα παιδιά του glory days να συνεχίσουνε και αυτοί να θυμίζουνε σε όλους όπως και εσύ ποιοι ήτανε οι δήθεν εκτοξευτές με τα δήθεν αντικειμενικά μέσα να τους στηρίζουνε και τι κάνανε..Οι μάνατζερς να ναι καλά οι οποιοί πλουτίσανε απο τον ΠΑΟ φέρνοντας αντί για Κρέσπο τον Βαβζίνιακ το μεγάλο αυτό χάμερ.Να καταλάβει ο κόσμος επιτέλους που πεταχτήκανε τόσα χρήματα και ο ΜΕΓΑΛΟΣ αυτός Σύλλογος έφτασε να χρωστάει παντού και να μην έχει ούτε άδεια συμμετοχής για το πρωτάθλημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μην τα ρίχνουμε όλα στον Βαβζίνιακ, ο οποίος όσο έπαιξε ήταν καλός και όχι τόσο ακριβός όσο ο Ρ.Σόουζα και κάποιοι άλλοι. Κρίμα για την ομάδα μας που την μεταχειρίστηκαν με αυτό τον τρόπο αλλά δεν φταίνε οι μανατζαραίοι. Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ φταίει που βγήκε και είπε "έχουμε χρήμα να δώσουμε" και τελικά πήρε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

      Μακάρι να συνεχίσει έτσι το glory days. Κάνουν δουλειά που εγώ δεν μπορώ να κάνω.

      Διαγραφή
  2. ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΕΣΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΥΜΗΖΕΙΣ ΤΑ «ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ» ΤΩΝ ΠΟΥΡΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ Μ.Μ.ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗΣ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΙ.
    ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΜΕ ΤΟΝ «ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ» ΕΝΧΕΛΑΑΡ ΚΑΙ ΤΗ ΖΑΛΑΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΑ ΑΡΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ 35ΑΡΗ ΤΟΤΕ ΚΡΟΥΖ ΓΙΑ 1 ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ.ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΩΝ ΠΟΥΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΣΩΣΕ Ο ΣΙΣΕ(ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Τ' ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΔ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΑΜΕ).
    ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΚΑΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΟΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ «ΚΟΥΒΑΡΝΤΑΔΩΝ» ΠΟΥΡΑΚΙΔΩΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΜΟΥΣΤΑΚΟ ΚΑΜΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΛΑΡΙΑ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΨΑΞ' ΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Μάκη μόνο αναδημοσίευση από το glory days έκανα. Όλη η δουλειά είναι δική τους.
      Και η περίπτωση του Τζιμπρίλ φιάσκο ήταν αν σκεφτείς πως 1 χρόνο πριν ήταν 3 εκ. ευρώ πιο φτηνός.

      Θα το δω για τον Ντεϊβιντ αλλά μάλλον μέσα στο ΣΚ. Μου πήγαν πολλά πράγματα ανάποδα και ο άλλος σήμερα μου όργωσε το χέρι και μόνο που δεν μου τσάκισε την φλέβα(πήγα να δώσω αίμα). Ακόμη πονάει το δεξί και που κάθομαι(ενώ εγώ γράφω από το απόγευμα για άλλο λόγο) και πέρασαν ήδη 12 ώρες. Τελικά έδωσα από το αριστερό.

      Διαγραφή
  3. ΑΔΕΛΦΕ,ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΡΙΛ.ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η «ΔΙΟΙΚΗΣΑΡΑ» ΤΖΙΓΚΕΡ (ΔΕ ΧΑΡΙΖΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΩΛΟΔΙΟΙΚΗΣΗ) ΜΕ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΓΟΝΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΔΩΣΕ ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΤΗΣ ΛΑΤΣΙΟ.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΣΟΥ.ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΜΕ ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΕΣ-ΧΑΣΑΠΙΔΕΣ ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Τζιμπριλ δεν ήθελε να μείνει Ελλάδα όταν είδε ποιοι έφυγαν και ποιοι ήρθαν και ήδη κάποιοι γνώριζαν τι γινόταν στα οικονομικά της ΠΑΕ και άλλοι(εκτός ΠΑΕ) το έβλεπαν να έρχεται και έκαναν τις κατάλληλες κινήσεις. Μέγα λάθος που έφυγε αλλά αν έμενε και δεν έπαιζε τι θα λέγαμε; Είναι σαν τον Λέτο που δεν τον πούλησαν πριν εμφανιστεί το πρόβλημα και τον Νίνη πριν αρχίσει να παίζει μόνο με την Εθνική. Για τον Σισέ δεν έχω πληροφορίες, αυτή είναι η γνώμη μου όπως τα έβλεπα να συμβαίνουν.

      Ο τυπάκος που μου «όργωσε» το χέρι μάλλον προσπαθούσε να μάθει, αλλά κατάφερε με μία προσπάθεια να μου κάνει 3 ή 4 σημάδια και να το μελανιάσει ελαφρώς. Για λίγο γλίτωσε τη γροθιά στη μάπα. Εκνεύρισε και τον φίλο μου που περίμενε δίπλα για να έρθει η σειρά του. Πάει καλύτερα αλλά ακόμη πονάει λίγο. Σε ευχαριστώ για τις ευχές.

      Διαγραφή
  4. Η ΟΜΑΔΑ 2008-2011 ΦΑΓΩΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ «ΕΠΡΕΠΕ» ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΫΠΕΥΘΥΝΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΟΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΟΛΙΓΟ ΣΦΑΓΕΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΟ.ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΦΟΥΣΚΑΛΑ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΕΣΑΙΟ ΜΟΥ ΔΑΧΤΥΛΟ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΠΥΟΝ.
    ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΥΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ.Ο «ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΜΑΓΟΣ» ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΕΛΑΒΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΕΝΕΣΗ ΞΥΛΟΚΑΪΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥΔΙΑΣΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΟ ΚΟΠΙΔΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΡΗΣΜΕΝΟ-ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ ΜΟΥ ΔΑΧΤΥΛΟ.ΤΟ ΤΙ ΠΟΝΟΣ Μ' ΕΠΙΑΣΕ ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ.ΚΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΖΑΛΑΔΑ,ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ,ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ,ΑΝΑΚΑΤΩΣΟΥΡΑ,ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΜΕΤΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ.ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΡΘΙΟΣ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ.
    ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΛΘΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΠΑΝΗΣΩ ΤΟ «ΝΕΟΧΑΣΑΠΗ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον το καθάρισε καλά; Γιατί σήμερα το πρωί ένας συνάδελφος έλεγε για ίδιο περιστατικό στη φτέρνα που δεν τον καθάρισε καλά.
      Είναι όλοι όσοι μαθαίνουν να μην βρούνε άνθρωπο με αντοχές, επάνω του θα τα δοκιμάσουν όλα.

      Διαγραφή
  5. ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΗΜΟΥΝ ΕΝΤΑΞΕΙ.ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕ,ΞΕΠΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΒΙΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΟΛΥΝΘΕΙ ΣΥΝΗΛΘΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή