Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Γιατί δεν θα στηρίξω ποτέ την Π.Σ.

Με αφορμή το σχόλιο του fotis13 εδώ παραθέτω απλά επιχειρήματα απέναντι στο ενδεχόμενο της εμπλοκής κάποιου με την Π.Σ.

Ο Αλαφούζος ΔΕΝ είναι διαχειριστής. Πρόεδρος είναι που ενεργεί σαν ιδιοκτήτης. 
Αν ήταν διαχειριστής θα έψαχνε μόνος για την διάδοχη κατάσταση και για επενδυτές και δεν θα έκανε τηλεοπτική χορηγία «πολλών» ευρώ που δεν μπήκε κανένα όμως στα ταμεία της ΠΑΕ.

Η ΠΣ είναι από τα πιο βρώμικα δημιουργήματα που έχω δει. Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι. Δεν γνωρίζουμε πως λειτουργεί(στην πραγματικότητα). Δεν είχε διαφανείς διαδικασίες ανάδειξης ΔΣ, αφού Πέμπτη ψήφισαν και Κυριακή «μετρήθηκαν» οι ψήφοι. Αλήθεια αν κατεβώ εγώ, εσύ, ο Γάκης, ο Laplace, o Σκεπτόμενος, ο Αλέξανδρος ή κάποιος άλλος αντίθετος με τους τωρινούς πιστεύεις πως θα βρούμε τις ψήφους μας; Εγώ λέω πως δεν θα βρω ούτε τη δική μου.

Ποιος μου λέει πως αν μπω στην ΠΣ δεν θα βρεθώ να χρωστάω αφού θα είμαι και εγώ μέτοχος;
Γιατί τα δικά μου χρήματα να τα διαχειριστούν άνθρωποι που δεν εκτιμώ ΚΑΘΟΛΟΥ;
Σίγουρα ικανοί άνθρωποι υπάρχουν παντού αλλά το ζήτημα είναι πως χρησιμοποιούν την ικανότητά τους. Μέχρι τώρα κάποιοι ικανοί χρησιμοποιούν τις ικανότητές τους προς ίδιον όφελος και ζημιώνουν τον Σύλλογο που όλοι εμείς αγαπάμε.

Αυτός που πρέπει να βγει μπροστά είναι ο υποψήφιος επενδυτής και να δεις πόσοι θα βρεθούμε στο πλάι του να τον προστατέψουμε. Αρκεί να αγαπάει ή να αγαπήσει την ομάδα μας. Τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ.

ΥΓ Είναι διαφορετικό να ανακατευτείς με τα «πίτουρα» ή να μπλέξεις στα «σκατά» με το να μπεις μέσα στα «σκατά» ως το κεφάλι. Στο δεύτερο ότι και να κάνεις κάτι θα σου έχει μείνει μετά.


6 σχόλια:

  1. Το θέμα είναι φίλε ΒΤΚ ότι δεν υπάρχει επενδυτής και νομίζω ότι η υπάρχουσα κατάσταση ίσως να μην θέλει και κάποιον επενδυτή αυτή τη στιγμή.
    Τώρα για αυτά που λες για τη συμμαχία δεν φέρνω αντίλογο καθώς είναι πιθανό να είναι και έτσι όπως τα λες.
    Πάντως πιστεύω το σχόλιο μου να αποτελέσει αφετηρία για να κατέβουν προτάσεις και από άλλα παιδιά για μία κινητοποίηση όσων θέλουν να αλλάξει η τωρινή κατάσταση στον Παναθηναικό μας.Μέσω ίντερνετ μόνο δεν γίνεται δουλειά.Όχι τίποτα άλλο αλλά στο τέλος θα γίνουμε σαν τον Αλαφούζο με τα tweets χαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώτη εγώ πιστεύω, δεν το γνωρίζω και δεν έχω πληροφόρηση, πως υπάρχουν επενδυτές(ναι πάνω από ένας) που έχουν ψάξει το θέμα αλλά δεν προχώρησαν σε δημοσιοποίηση του ενδιαφέροντος.
      Σοβαρός άνθρωπος δεν μπλέκει με τα «σκατά» που θέλουν να ασκούν διοίκηση.
      Έστω πως δεν υπάρχει γιατί τόση αναστάτωση τον τελευταίο καιρό; Γιατί συνέχεια είναι όλα τους στην τσίτα, με τα νεύρα τεντωμένα και αρπάζουν με την μία; Κάτι δεν πάει καλά στη συμπεριφορά τους αν δεν υπάρχει κάτι από πίσω...

      Εγώ σε προτάσεις ότι έχω να πω το λέω και έχω γράψει για κινητοποίηση, ΧΩΡΙΣ ΕΚΤΡΟΠΑ όπως συνηθίζουν οι «οργανωμένοι», όπως κια για τρόπο στήριξης τμημάτων του Ερασιτέχνη. Τώρα για να κινηθώ να οργανώσω κάτι σε μία πόλη 500 χλμ μακρυά χωρίς να μπορώ να το ελέγξω, είμαι αντίθετος. Όχι στην ιδέα αλλά στο γεγονός πως κάποιος/κάποιοι πρέπει να το οργανώσουν από κοντά ώστε να μην ξεφύγει σε κάτι διαφορετικό και να έχει και αποτέλεσμα. Κανείς από την περιφέρεια δεν μπορεί να το κάνει αν δεν βρίσκεται στην Αθήνα και δεν είναι σε συνεχή επαφή με ομάδα ατόμων.

      Για να μην το ξεχάσω όμως ρε φίλε, βλέπεις την αλλαγή της στάσης αρκετών από το ίντερνετ; Όταν δεν κατάφεραν να μας φιμώσουν οι φωνές μας άλλων πιο δυνατές και άλλων λιγότερο δυνατές ξύπνησαν κόσμο που άρχισε να πιέζει τον ΕΦΣ.

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ μαζί σου Βασίλη.Η θέση του οπαδού είναι στην κερκίδα και μόνον εκεί.Το πιο πιθανό είναι όταν μπλέκεις με τα πίτουρα να σε φάνε οι κότες που λέει και ο λαός..Να πάρει επενδυτής την ομάδα και να τον βοηθήσει ο απλός οπαδός να καθαρίσει την ομάδα απ'όλους αυτούς που την καταστρέφουνε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας εμφανιστεί επιτέλους κάποιος και να δεις πως θα του συμπεριφερθούμε. Αρκεί να μας αγαπάει ή να θέλει να μας αγαπήσει.

      Διαγραφή
  3. Καλημερα αδελφε
    Τον ΠΑΟ τον θέλουν διαλυμένο.Ο καθένας τους για δικους του λογους..
    Ο Αλαφουζος με οσα κανει εξυπηρετει ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ εκτός απο τον κοσμο του Παναθηναικου.
    Μια χαρα υπηρεσια προσφερει στον Βαρδη,στους πουρατους κ στον εαυτο του.
    Δυστυχως δεν δειχνει κατι πως θα αποφευχθεί το προδιαγεγραμμένο.Οι οπαδοι της ομαδας που ταχα ημασταν πιο ξυπνιοι κ πιο προχωρημενοι απο τους αλλους,απλα περιμενουμε την ειμαρμενη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Laplace.
      Διαφωνώ και το ίδιο έχω γράψει και στον Σκεπτόμενο. Ίσως να κάνω λάθος αλλά δεν βλέπω να έχει πολύ χρόνο ακόμη ο Αλ Αφ στην ομάδα και δεν μπορώ να σκεφτώ τρόπο να μην δώσει την ΠΑΕ σε κάποιον που έχει κάνει πρόταση. Θα πρέπει να πληρώσει πολλά και δεν έχει. Σίγουρα με την στάση που κρατά προσφέρει κάλυψη σε όλους τους άλλους, αλλά μέχρι πότε.
      Έντονος ο εκνευρισμός των ιδεολογικά αντίθετων από εμάς, «Παναθηναϊκών». Σαν να χάνουν τη γη κάτω από τα πόδια τους. Στη νέα κατάσταση δεν πρέπει να επιτρέψουμε τα ίδια λάθη.

      Διαγραφή