Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Δεν είδα το παιχνίδι. Μάλλον καλά έκανα.

Από χθες είχα βάλει ανάρτηση πως θα έβαζα συνδέσμους για live streaming για να δούμε το ματς της ομάδας μας απέναντι στο μεγαθήριο, την ομάδα φόβητρο, τον δυνάστη της Ελλάδας και της Ευρώπης Πλατανιά. Σήμερα «αναγκάστηκα» να την αφαιρέσω. Γράφω «αναγκάστηκα» καθώς ήταν μία απλή και εύκολη απόφαση. Δεν βάζω συνδέσμους για να αυξήσω την «πελατεία» μου, ούτε για να κερδίσω «κλικ» και όταν κάποιο άλλο αδερφικό blog το κάνει πριν από εμένα δεν έχω λόγο να το κάνω και εγώ. Ήδη έψαξε ένας, ποιο το όφελος να το κάνω και εγώ;

Έλα όμως που ακόμη και αν δεν την είχα αφαιρέσει την ανάρτηση πάλι δεν θα έβαζα συνδέσμους. Τότε βέβαια θα ήμουν ανακόλουθος και ψεύτης. Η απόφαση ήταν απλή και δεν μου πήρε χρόνο να την πάρω. Το πρωί κατά τις 11.15 με 11.25 και αφού έχω επιστρέψει από ένα μνημόσυνο για τους νεκρούς της Μικρασίας ανοίγω τον υπολογιστή. Δεν πρόλαβα να διαβάσω όλα τα χαρτιά που είχα στα χέρια μου και άνοιξα το mypanathinaikos. Το πρώτο συναίσθημα ήταν αυτό της ανακούφισης. Ο Σκεπτόμενος έχει ήδη βάλει συνδέσμους, άρα δεν υπάρχει λόγος επανάληψης. Μεγάλη υπόθεση για εμένα να έχω κενό χρόνο από τις 19.00 και μετά. Ο λόγος; Μία ομιλία για τα γεωπολιτικά παιχνίδια στην πατρίδα μας και την γενοκτονία που έλαβε χώρα τότε και τώρα. Στις 19.00 ήμουν στην αίθουσα, η ομιλία ξεκίνησε κάπου στις 19.20 και τελείωσε περίπου στις 22.00. Αν υπολογίσεις και τις συζητήσεις μετά με φίλους επέστρεψα πίσω στις 22.30. Επένδυσα 3,5 ώρες σε μία ομιλία που θα μου προσφέρει πολλές ώρες σκέψης και τουλάχιστον θέμα για μία ανάρτηση. Σίγουρα οι γνώση που μου μετέδωσε ο ομιλητής είναι ανεκτίμητη αλλά οι σκέψεις και η θέληση για ενεργοποίηση πιο δυναμικά είναι αυτή που με γεμίζει πιο πολύ. 

Όπως γράφω στον τίτλο, αλλά και στο σώμα του κειμένου, δεν είδα το παιχνίδι. Με αυτά που διαβάζω όμως από τα sites και τα blogs που γράφουν ελεύθερα τη γνώμη τους μάλλον έκανα την σωστή επιλογή και επένδυσα τη ζωή μου(ο χρόνος δεν είναι χρήμα, ο χρόνος είναι ζωή) σε μία ομιλία που δεν θα μπορούσα να παρακολουθήσω τόσο σύντομα όσο μία κακή εμφάνιση της ομάδας που καπηλεύεται το όνομα και το σήμα της ομάδας μας.

Έτσι αγαπητοί μου φίλοι και πονεμένα μου αδέρφια μην κάνει κάποιος τον κόπο να με ρωτήσει πως είδα το ματς ή πως μου φάνηκε κάποιος παίκτης γιατί δεν έχω να του δώσω απάντηση. Αν καθίσω να δω έστω και τις 11άδες θα μπορέσω να σας πω πόσους θα μπορούσα να σχολιάσω αν το έβλεπα. Το μόνο σίγουρο είναι πως...ΤΕΛΙΚΑ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΙΑ.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Βασίλη καλά έκανες και δεν είδες το χθεσινό ματσ και παρακολούθησες κάτι τόσο σημαντικό.Αυτός ο Παναθηναϊκός πλέον μόνο στεναχώρια προκαλεί ούτε οίκτο ούτε τίποτα,βλέποντας τον να παλεύει για ΣΩΤΗΡΙΑ!!! κάνοντάς του πλάκα κάτι ομαδούλες τύπου ΠΛΑΤΑΝΙΑ και λοιπών άλλων.Αρχίσανε και τα πρωτοσέλιδα για Δώνη μάλλον προετοιμάζουνε το έδαφος για το εξιλαστήριο θύμα τον Αναστασίου να σωθούνε οι υπόλοιποι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αρχίσανε να μιλάνε για Δώνη τότε ψάχνουν ήδη τον επόμενο, αν δεν τον έχουν έτοιμο. Δυστυχώς το πρόβλημα δεν είναι ο προπονητής. Αυτός δεν ξέρει και η ομάδα δεν παίζει. Το πρόβλημα έχει όνομα και λέγεται πρώην ΕΦΣ "Θ13"(τα εισαγωγικά γιατί αυτοί δεν είναι η Θ13 και δεν θα γίνουν ποτέ)

      Διαγραφή