Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Αλβανός δέρνει Έλληνα στα κρατητήρια

Πραγματικό γεγονός ή φαντασία; Διαλέξτε μόνοι σας. Εγώ ξαναδηλώνω σεναριογράφος και γράφω την ιστορία μου. Αποδείξεις δεν έχω.

Αστυνομικός περιπολώντας βλέπει κάτι να πέφτει ενώ καίγεται. Πηγαίνει να δει και βρίσκεται απέναντι σε έναν «Έλληνα», στην ταυτότητα μόνο, που μόλις είχε κάψει την γαλανόλευκη από την Εθνική τράπεζα. Πλησιάζοντας ο αστυνομικός τον ακούει να βρίζει το Κράτος, την Χώρα κλπ. Τον ρωτάει γιατί το έκανε, σκεπτόμενος μήπως είχε προβλήματα με την ΕΤΕ. Η απάντηση ήταν κάπως έτσι "έτσι σας γαμάω εγώ το κράτος και την Ελλάδα σας...".

Η συνέχεια απλή. Αυτόφωρο. Μετά από λίγο βρίσκεται στο κρατητήριο όπου ήδη είναι ένας Αλβανός για άλλο λόγο. Δεν περνάει λίγη ώρα και ακούνε οι αστυνομικοί φασαρία και να πέφτει ξύλο. Πηγαίνοντας να ελέγξουν τι έγινε βρήκαν τον Αλβανό να έχει δώσει μερικές μπουνιές και κλωτσιές στον «Έλληνα». Όταν τον ρώτησαν γιατί το έκανε αυτό η απάντησή του ήταν αποστομωτική. 

"Ρώτησα τον μαλάκα τι έκανε και μου είπε πως έκαψε την Ελληνική σημαία. Καλά ρε μαλάκα την σημαία της χώρας σου;" Αυτά του είπε και τον έδειρε.

Εγώ φταίω να πω πως καλά έκανε ο Αλβανός;

4 σχόλια:

  1. Αυτός ο 'Έλληνας", προσπάθησε να δείξει τη μαγκιά του σ' ένα πανί το οποίο εντελώς συμπτωματικά αποτελεί σύμβολο για όσους έχουμε απομείνει να το πιστεύουμε ακόμα.

    Και υπάρχουν πολλοί ακόμα τέτοιοι 'μάγκες"! Και βρέθηκε ένας Αλβανός να τον βάλλει στη θέση του...

    Και λίγα του έκανε οτυ "έλληνα" ο Αλβανός...

    ΥΓ. Σε περίπτωση που έγιναν έτσι τα γεγονότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σενάριο γράφω πως είναι.
      Μπορεί να είναι φανταστικό, μπορεί και όχι.
      Αυτός που το μετέφερε δεν συμπαθεί πάντως τους "γείτονές" μας στα Βαλκάνια και αυτούς στα ανατολικά.

      Διαγραφή
  2. Μου φαινεται σαν ψεμμα και δεν μπορω να πιστεψω πως αλβανος εδειρε Ελληνα επειδη
    ο Ελληνας εκαψε την ελληνικη σημαια....αν γινοταν το αντιθετο θα το πιστευα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημοκρατία έχουμε και γράφεις ελεύθερα τη γνώμη σου. Εγώ ένα σενάριο έγραψα.

      Το αντίθετο θα ήταν άσκοπο να το γράψω.

      Διαγραφή