Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Πήρε άδεια ο Παναθηναϊκός, πήρε και ο ΠΑΣ

Επειδή οι μαλάκες είναι ανίκητοι να ξεκαθαρίσω πως χαίρομαι που πήραμε άδεια και θα κάνουμε μεταγραφές. Αν δεν κάναμε και μεταγραφές τότε του χρόνου θα ήμασταν χειρότερη ομάδα από την φετινή ΑΕΚ.

Και κάποια δικά μου συμπεράσματα.
1. Σε λίγες ώρες θα αρχίσει το μεγάλο γλέντι από ΑΡΔ και ΦΑΡΤ για την αδειοδότηση της ομάδας μας.
2. Πλέον τα ηλίθια καθοδηγούμενα γιδοπρόβατα θα θεωρούν τους εαυτούς τους ήρωες. Άντε να τους κάνεις να κατεβούν από το καλάμι, που το καβάλησαν ΚΑΘΕΤΑ.
3. Προπονητικό-Αδειοδότηση και επόμενο βήμα ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ. Θα έρθουν παίκτες που δεν τους ξέρουμε γιατί παίζουν ποδόσφαιρο από άλλο γαλαξία.
4. Νικολέτα τζάμπα έγραφες κείμενα γεμάτα χολή. Πήραμε την άδεια. Αν βρεις τρόπο να ρίξεις ευθύνες πάλι στην οικογένεια, θα είσαι «επιστήμονας»

Πρώτο μέλημα για εμένα σαν οπαδό είναι να μείνουν οι απαραίτητοι παίκτες και να μην φύγουν για κανένα λόγο. Καπίνο, Βιτόλο, Σισοκό, Μαυρίας, Φιγκερόα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μην είναι στο δυναμικό της ομάδας. Όταν φύγει όμως κάποιος από αυτούς τα γιδοπρόβατα πάλι θα «βρουν» κάτι για να κατηγορήσουν τους παίκτες και όχι την διοίκηση.

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Το είπαμε αυτό. Με ξεσκέπασε και ο Geo.
      Αλλά και έτσι να είναι, καλύτερα ορφανό παρά νόθο.

      Διαγραφή
  2. Για την αδειοδότηση ρε παιδιά συγνώμη αλλά μόνο ο ΠΑΟ και ο ΠΑΣ είχαν πρόβλημα;Εδώ γίνεται της πουτάνας από όλες τις ομάδες.Δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν και είχε πρόβλημα ο ΠΑΟ;Εμένα μου φαίνονται πολύ μούφα τα πράγματα και επίδειξη δύναμης της ΕΠΟ.Όχι πως δεν έχουμε πρόβλημα οικονομικό αλλά ο ΟΦΗ, ο Άρης, ο Πανιώνιος και άλλοι θέλετε να μου πείτε ότι ήταν κομπλέ;Φέτος όταν θα σκάνε κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος το ένα μετά το άλλο τα φέσια από τις ΠΑΕ θα δούμε τι πραγματικά έλεγχος έγινε στις αδειοδοτήσεις των ΠΑΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώτη άδεια δεν πήραν αρχικά και άλλες ομάδες, αλλά δεν έκαναν έφεση(όπως πχ ο Άρης), ενώ στη συνέχεια θα κοπούν και άλλοι που δεν είχαν όμως Ευρωπαϊκές βλέψεις και ελπίδες.
      Χαμός θα γίνει και φέτος ή θα δούμε πολλά «περίεργα» αποτελέσματα.

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα Βασιλη..
    Ειμαι ενας απο τους χιλιαδες γνησιους παναθηναικους αναγνωστες του mypanathinaikos. Δυστηχως αυτο το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ για μενα και για πολυ ακομη κοσμο δεν λειτουργει, τουλαχιστον οχι με την ιδια συχνοτητα που λειτουργουσε. Σεβαστο αυτο σε καθε περιπτωση. Εμεις οι φιλοι του ΠΑΟ που δεν εχουμε ταμπελες και σιχαινομαστε τα μεσα παραπληροφορησης και καθε ειδους γαυροπαναθηναικου ΑΡΔ εχουμε στραφει σε σενα και στον κυριο Γακη. Σημερα το μεσημερι οπως καθομουν στον καναπε πηρα μια αποφαση: Να στησω το δικο μου μπλογκ.. Βαδιζοντας στα χναρια του mypanathinaikos. Eφτιαξα το PAO LIVE. Θα προσθεσω και το μπανερ σου και του Πευκωνα μαζι με του mypanathinaikos. Ελπιζω να σου αρεσει η προσπαθεια μου και να με στηριξεις αν θελεις φυσικα.. Τα χαιρετησματα μου στη Θεσ/νικη και τον πυργο τον Λευκο.
    Ενας αναγνωστης σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή και καλή δύναμη.
      Επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής απέναντί σου σου λέω πως έψαξα κάποια ώρα να δω πρώτα τι έχεις βάλει, ποιος είσαι κλπ Για να συνεχίσω να είμαι ειλικρινής απέναντί σου να σου πω πως διαφωνώ με την αναδημοσίευση άρθρων-αναρτήσεων για τον Παναθηναϊκό από «πηγές» χωρίς σταθερότητα που ήδη έχουν κάνει τα «ατοπήματά» τους, αλλά αυτό είναι θέμα δικής σου επιλογής πλέον. Κακώς ρώτησες να σου πούνε άλλοι τι να βάλεις και τι όχι και τι να βγάλεις. Αδιαφορώ για το τι θεωρούν τον Κ.Γκόντζο, γιατί οι ίδιοι τους δεν ασκούν την ίδια κριτική σε κάθε λολίτα που δηλώνει δημοσιογράφα του Παναθηναϊκού, και θεωρώ λάθος πως τον έβγαλες από το blog σου αν τον είχες στην αρχή.
      Εγώ θα σε προσθέσω στα «φιλικά blogs» και ελπίζω να δικαιώσεις την επιλογή μου αυτή. Και πάλι καλή αρχή και καλή δύναμη γιατί θα την χρειαστείς.

      Διαγραφή