Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Για όποιον θελήσει

Το σκέφτομαι εδώ και καιρό, περισσότερο καιρό από όσο καιρό σκέφτομαι να κάνω μία ακόμη προσθήκη στο blog(που θα την κάνω, αν και την καθυστερώ και είναι λάθος). Για εμένα θα είναι κάτι εύκολο αυτό που θα προτείνω πιο κάτω, αρκεί εσείς να μην έχετε πρόβλημα.

Πριν από καιρό, ένα χρόνο και βάλε πίσω, ο Laplace στάθηκε δίπλα μου προτείνοντάς μου κάτι που δεν περίμενα ποτέ. Ο Laplace που δεν γνωριστήκαμε ποτέ από κοντά μου πρότεινε όπως μιλούσαμε να με βοηθήσει στο κομμάτι της εργασίας και να βάλει στοιχεία μου για όποιον θελήσει να συνεργαστεί μαζί μου ή για οτιδήποτε θα προέκυπτε(να αναλάμβανα κάποια εργασία στο αντικείμενό μου). Όταν πολλοί «φίλοι» ξεχνούσαν να προτείνουν τον «φίλο» τους αυτός δεν το σκέφτηκε και πάνω στη συζήτηση το πρότεινε. Τι γράφω όμως τώρα και τι σχέση έχουν όλα αυτά;

Πριν το Πάσχα ένας καλός φίλος με ρώτησε για ένα επίδομα και πως θα το πάρει σε χώρα της Ευρώπης. Αφού του απάντησα την επόμενη, τότε τον ρώτησα γιατί και για ποιον το ρωτάει. Μεγάλο το σοκ όταν μου είπε πως πλέον τα βγάζει δύσκολα και σκέφτεται να φύγει στο εξωτερικό. Δεν είναι μόνος. Έχει οικογένεια. Θα προσθέσω και την περίπτωση με έναν αδερφό που αυτός έκλεισε το μαγαζί του και δεν ήταν από αυτούς που δεν το πάλεψαν, αντίθετα το κυνηγούσε όσο μπορούσε. Παραμονή πρωτοχρονιάς ανταλλάσσαμε ευχές και αυτός ήταν στο μαγαζί μέχρι αργά. Το Πάσχα που μιλήσαμε και τον άκουσα να το αναφέρει(με είχε πληροφορήσει αλλά δεν είχαμε μιλήσει) άρχισα να σκέφτομαι πως πλέον είναι η σειρά μου να κάνω για κάποιους ότι ο Laplace για εμένα.

Ο Γούγλης μου έκοψε τις διαφημίσεις από την αρχή και δεν είχα βγάλει ούτε σεντ όταν το έκανε. Πρότειναν διάφοροι να βάλω στοιχηματικές ή κάτι άλλο αλλά πλέον δεν είχε σημασία, θα συνέχιζα χωρίς διαφημίσεις. Έτσι και θα συνεχίσω, όχι όμως χωρίς διαφημίσεις, αλλά χωρίς τίμημα για αυτές.

Αν κάποιος από όλους όσους επικοινωνούμε τόσο καιρό(μπορεί να διαβάζουν και άλλοι πολλοί αλλά αν δεν στέλνουν ένα σχόλιο δεν τους γνωρίζω) έχει μαγαζί ή ασκεί ελεύθερο επάγγελμα και νομίζει πως θα τον βοηθήσει να βάλω κάπου τα στοιχεία του ή κάποιο φωτογραφία/εικόνα με στοιχεία(και να φαίνονται χωρίς πολύ κόπο και ψάξιμο στο blog) ας μου στείλει  email. Ξέρω καλά πως σε πολλούς(του Φορέα κυρίως) δεν είμαι αγαπητός και πως οι περισσότεροι που διαβάζουν και στέλνουν σχόλια είναι από Αθήνα. Αν δεν φοβάστε μήπως σας δημιουργήσει πρόβλημα η προβολή εδώ(υπάρχουν και βλάκες που τους αρέσει να βλάπτουν όποιον δεν συμφωνούν μαζί του) και νομίζετε πως θα σας βοηθήσει, εγώ είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω. Θα ήθελα να το είχα σκεφτεί πολύ νωρίτερα, αλλά...

Από εμένα εισιτήρια αγώνων, διαρκείας, φανέλες ή άλλα δώρα δεν θα δείτε. Δεν είμαι αγαπητός σε αυτούς που τα προσφέρουν και δεν έχω να σας δώσω. Αυτό που μπορώ να κάνω θα το κάνω όσο καλύτερα μπορώ. Μία διευκρίνηση μόνο. Για να μην γίνει καμία στραβή και κάνω κάτι λάθος θα προσπαθήσω να ελέγξω τα στοιχεία όποιου μου στείλει. Το λέω από τώρα για να αποφύγω παρεξηγήσεις.

ΥΓ Για σήμερα αν δεν συμβεί κάτι σημαντικό δεν έχει άλλο κείμενο. Τι να γράψω και τι να σχολιάσω; Φήμες, παίκτες που δεν γνωρίζω ή δημοσιεύματα σε blogs και sites που αν και δηλώνουν Παναθηναϊκά προσπαθούν για το κακό της ομάδας; Τα λέμε αύριο σίγουρα με τον τελικό του E.L.
ΥΓ2 Συγχωρέστε με που το συντακτικό του κειμένου είναι...ΧΑΛΙΑ, αλλά ήταν δύσκολο να μπορέσω να κάνω σωστή συντακτικά ανάρτηση όταν αυτά που σκέφτεσαι σε φορτίζουν συναισθηματικά/συγκινησιακά.

8 σχόλια:

  1. Billy καλημέρα. Αν και με κάποια καθυστέρηση, σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη για τις άγιες μέρες που περάσαμε. Δυστυχώς εκεί που πήγα, δεν είχα τη δυνατότητα να ευχηθώ νωρίτερα.
    Συγχαρητήρια για την σκέψη και την προσπάθεια που σκέφτεσαι να κάνεις. Είναι δύσκολο στις εποχές που ζούμε να υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν σκέφτονται το κέρδος.

    Για την ομάδα τί να πούμε. Δυστυχώς δεν βλέπω την Ανάσταση που όλοι μας περιμένουμε. Μάλλον το βαρέλι δεν έφτασε ακόμα στον πάτο.....

    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη Αληθώς Ανέστη. 40 ημέρες έχουμε το δικαίωμα-καθήκον να χαιρετάμε έτσι αντί για καλημέρα, καλησπέρα(οπότε μην το σκέφτεσαι καθόλου). Έτσι για να τη σπάμε σε κάθε Νεοταξίτη. Ελπίζω να πέρασες καλά και να ξεκουράστηκες αυτές τις μέρες.

      Υπάρχουν πολλά ακόμα που έκαναν τα αδέρφια από το mypanthinakos και τους χρωστάω πολλά ευχαριστώ. Κάθε άνθρωπος στα πρώτα του βήματα "αφουγκράζεται" και αποτυπώνει ότι βλέπει και ότι αισθάνεται. Δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο από αυτό που είδα και ένοιωσα. Ειδικά αν σκεφτείς πως εγώ απέχω πολύ από την δημοφιλία που είχε το mypanthinakos και τη δυνατότητα που είχαν όλοι τους να βγάλουν ένα καλό επιπλέον έσοδο.

      Όπως έγραψα και στον Θοδωρή περιμένω ένα καυτό και μακρύ καλοκαίρι. Θα δούμε τι θα μας "ξημερώσει" τον Αύγουστο.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο αδερφέ, συνέχισε γερά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ αδερφέ και αν και αρκετά καθυστερημένα χρόνια πολλά για τη γιορτή σου. Μέσα στο κλίμα χαλάρωσης το ξέχασα.

      Διαγραφή
  3. Φίλε μου - κι ας μην έχουμε βρεθεί από κοντά- και μόνον η σκέψη σου, λέει πολλά.
    Αυτός ο τόπος και οι άνθρωποί του, έζησαν επέζησαν και μεγαλούργησαν (πρόκοψαν δηλ.) χάρις σ΄ αυτό το συναίσθημα αλληλεγγύης που διακατείχε τους περισσότερους.
    Όσο για την ομάδα, αν δεν προκύψει κάποιος δυνατός επενδυτής, μας περιμένουν άσχημες καταστάσεις...
    Σου εύχομαι τα καλύτερα, σ' ότι κι αν κάνεις.
    Θοδωρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θοδωρή. Πάνω από όλα να έχει όλος ο κόσμος αγάπη και υγεία και τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.
      Η σκέψη δυστυχώς από μόνη δεν έχει αποτελέσματα. Ο φίλος μου-εδώ Θεσσαλονίκη- έχει τρία παιδιά και περιμένει τέταρτο με το καλό. Λίγο μεγαλύτερος από εμένα 34 ή 35 και σκέφτεται να φύγει. Ο αδερφός μας έκλεισε το μαγαζί του. Σφίγγεται η καρδιά μου όταν τα σκέφτομαι. Η ιδέα δυστυχώς ήρθε αργά, έπρεπε να το είχα σκεφτεί πιο νωρίς.

      Για την ομάδα πλέον ο Θεός ας βάλει το χέρι του ή πιο απλά ας αρχίσουν κάποιοι οργανωμένοι να αλλάζουν πορεία και τότε θα δεις πως υπάρχει ελπίδα. Το καλοκαίρι θα δείξει πολλά.

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για την κίνηση σου αδελφέ..
    Είσαι ψυχάρα και παράδειγμα προς μίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας από όλους μας είμαι αδερφέ. Ότι πήρα προσπαθώ να δώσω πίσω.
      Εσύ γνωρίζεις από πρώτο χέρι τι εννοώ. Πέρα από αυτά όμως δεν ξεχνάω και την ευγενική χειρονομία του lazycook(τον έχω χάσει τον τρελό τον μάγειρα αλλά ελπίζω να είναι καλά και να μην προλαβαίνει από καλό λόγο) αλλά και του Γιάννη(αν θυμάμαι καλά το όνομα) όταν έψαχνα να βρω την ταινία που είχε σχολιάσει ο Γάκης. Μπορεί όσα λέγαμε μεταξύ μας να είναι τα πιο σημαντικά αλλά και κάθε μικρότερη χειρονομία δεν έχει μικρότερη αξία καθώς αυτές συμπληρώνουν τη ζωή.

      Διαγραφή