Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Ανοιχτή πρόταση στα «ορφανά»

Η πρόταση θα γίνει στο τέλος του κειμένου και θα είναι απολύτως σοβαρή, γιατί εγώ είμαι στον πλανήτη Γη και ζω στη χώρα που ακόμα λέγεται Ελλάδα.

Πριν κάποιο καιρό είχα ένα αστείο εως τραγικό περιστατικό στο χώρο εργασίας μου. Δεν ήξερα αν θα έπρεπε να λυθώ στα γέλια ή να λυπηθώ αυτόν τον άνθρωπο. Σε κάποια στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο και είναι η διευθύντρια "Βασίλη θα έρθει ένας κύριος. Εξυπηρέτησέ τον". 
Καλά, σκέφτηκα, πότε δεν εξυπηρέτησα κάποιον; Αντί για ένας, έρχεται ένας και από πίσω ο πατέρας του. 40φεύγα ο γιος και ο πατέρας από πίσω. 
Αρχίζω να ελέγχω τα απαιτούμενα και ο άνθρωπος τα είχε όλα, άρα και τηλεφώνημα της διευθύντριας ήταν άσκοπο. Τότε πετάγεται ο πατέρας και λέει "Θα σε ελέγχω, πάντα ελέγχω πως κάνει κάποιος τη δουλειά του." Η πρώτη σκέψη μου ήταν πως δεν γλιτώνω τον καυγά αν συνεχίσει έτσι ο ηλικιωμένος κύριος. Αφού τελειώσαμε με τον γιο και όλα πήγαν καλά, ο πατέρας του έκρυβε μία «έκπληξη».
Σηκώνεται ο κύριος κρατάει το μπαστούνι και το καπέλο στο ένα χέρι και με το άλλο μου κάνει χειραψία και με κρατά όσο σφιχτά μπορούσε. Εκεί αρχίζει η «έκπληξη». "Ήμουν συνάδελφος με τον πατέρα σου(τι του είχε πει η διευθύντρια Θεέ μου, ο πατέρας μου δεν ήταν στρατιωτικός). Ήμουν στρατιωτικός". Πάω να τον αφήσω και με τραβάει πάλι "Όταν βγουν τα τανκς και κάνουμε στρατιωτικό νόμο εγώ δεν θα σε ξεχάσω". Δεύτερη απόπειρα να τραβήξω το χέρι μου αλλά ο ηλικιωμένος κύριος επιμένει "Θα σε κάνω Νομάρχη. Νομάρχη Σερρών" !!!!!!!!!! Του λες ή δεν του λες πως καταργήθηκαν οι Νομαρχίες. Και αν του το πεις και σου απαντήσει πως εμείς θα τις «ξανασπάσουμε» τις Περιφέρειες σε Νομαρχίες τι θα του ανταπαντήσεις;

Με βάση το περιστατικό αυτό έχω «βάσιμες» ελπίδες να γίνω Νομάρχης Σερρών. Θα προτιμούσα κάτι πιο κεντρικό και μεγάλο αλλά και αυτό για αρχή καλό είναι. Με τη δύναμη και την εξουσία που θα έχω τότε θα κινήσω τις διαδικασίες να τιμωρηθούν παραδειγματικά όσοι έφεραν την ομάδα μας σε αυτή την θέση. Επειδή όμως δεν πιστεύω πως πρέπει να τιμωρηθούν όλοι όσοι πίστεψαν κάποιους «πομφολίξ*» αληταράδες σας δίνω την ευκαιρία να γλιτώσετε από τώρα. Η πρόταση μου είναι η εξής, φτύστε στα μούτρα τους άεργους επιδοτούμενους ΑΡΔ, επικεφαλής και βοηθήστε την ομάδα να απαλλαγεί από σωτήρες που δεν διαθέτουν χρήμα. Όλοι αυτοί βέβαια δεν θα την γλιτώσουν και παρέα τους θα είναι και κάποιοι από άλλο πλανήτη(όχι ο sport Billy), αυτόν των πούρων.
το πουρο-όχημα για τη Γη
το πουρο-διαστημόπλοιο μεταφοράς στη Γη 





Λοιπόν ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥΣ αν περιμένετε να έρθει από τον πλανήτη των πούρων ο σωτήρας θα περιμένετε περισσότερο από όσο θα υπήρχε περίπτωση να περιμένω εγώ αν πίστευα τα λεγόμενα του ηλικιωμένου κυρίου. Ξυπνήστε ρε, μέχρι και οι γαύροι ξύπνησαν και εσείς κοιμάστε έναν ύπνο φοβισμένο;

ΥΓ Δυστυχώς το περιστατικό με τον κύριο είναι αληθινό. Υπάρχουν ακόμη νοσταλγοί και δεν τον κακίζω για αυτό. Μπορεί να έζησε σε μία περιοχή που η περίοδος της επταετίας να την βοήθησε να αναπτυχθεί και να ήταν μακρυά από τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.

1 σχόλιο: