Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Αποκλειστική συνομιλία Μιχαλιού(Σορόπα) με τη Νικολέτα


Δεν προσέχουν τα «παιδιά» και έτσι η προσωπική συνομιλία τους δημοσιεύεται. Δεν μιλάνε για την ομάδα, γιατί η άποψη που έχουν είναι κοινή και είναι αυτή του μετόχου που όλο μπαίνει αλλά τελευταία στιγμή κάτι τον σταματάει.

Ν - Επ..... που είσαι ρε Μιχάλη!!! 
Μ - Νικολάκη.... τι κάνεις αγόρι μου;
Ν - Μια χαρά ρε φίλε. Εσύ πως τα πας, οι δουλειές; 
Μ - Μια χαρά αγορίνα μου, άνοιξα δική μου επιχείρηση !!! 
Ν - Έλα ρε φίλε....τι άνοιξες ? 
Μ - Άνοιξα ένα μπουρδ...άκι, έχω και τιμοκατάλογο. 
Ν - Σώπα ρε μαλάκα...πλάκα μου κάνεις; Για να δω... 
      Π..πα 5,00 ευρώ Κώ..ος 10,00 ευρώ Π...πα-Κώ...ο 20,00 ευρώ. Καλά ρε, Μ...νί δεν έχει; 
Μ - Ρε μαλάκα είναι μικρή επιχείρηση .. δουλεύω μόνος μου !!!
      Εσύ όμως δεν μου είπες τίποτα. 
Ν - Άσε ρε Μιχάλη κάθε πρωί το ίδιο δίλημμα, να χτυπήσω φραπέ ή μ@λ...κί@;
Μ - Και;
Ν - 8 Χρόνια έχω να πιω καφέ...

3 σχόλια:

  1. Γαυροψυχοι κ Τατιάνας γιοι κ οι 2..Ότι πιο βρωμικο έχω γνωρίσει στο ελληνικο ίντερνετ μαζι με τον ψευτοΘόδωρα και την ρουφιανο-παρέα του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ ακόμη δεν κατάλαβα την στάση σας όταν τον «απέλυσαν» από τον όμιλο και ήταν για το ταμείο ανεργίας. Να συμπαρασταθείς ηθικά ή να υποστηρίξεις κάποιον όταν το αξίζει, αλλά την Λέτα;

      Διαγραφή
    2. Λάθος μας αδελφέ...Άλλη μια μαλακία των (αιώνια ρομαντικών που πήγαιναν με τον σταυρό στο χέρι) μελών του MyPanathinaikos

      Διαγραφή