Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Megaλες μαλακίες σε δελτίο ειδήσεων

Χέρι-χέρι με τις εκδόσεις του μετόχου του καναλιού της Τρόϊκας και του ΔΝΤ συνεχίζει το κανάλι να προκαλεί με λασπολογία αλλά και με κριτική επιπέδου βρέφους.

Ο «παπαγάλος» μας ενημέρωσε πως αστυνομικοί ασκούν βία που παραπέμπει σε πρακτικές «Χρυσής Αυγής». Οι καταγγελίες έγιναν από ΛΑΘΡΟ-ΟΡΚ Πάκι και βέβαια είναι οι πλέον σοβαρές, έτσι παπαγάλε; Το γεγονός πως δεν έχεις αποδείξεις μας λέει κάτι; Αν εγώ βγω και καταγγείλω πως μου πρόσφερες χρήματα για να σε γ@μήσω θα το πείτε στο κανάλι σας; Τι διαφορά θα έχει; Μία αδερφή ζητάει να την γ@μήσουν και πληρώνει όσο όσο. Ο δεχόμενος την προσφορά αισθάνεται προσβεβλημένος και καταγγέλλει. Σωστά; Αλλά έτσι ήταν πάντα το βοθροκάναλο και οι σκατοεκδόσεις σας.

Επόμενο θέμα για τον Βαγγέλα της ΝΔ. Μας είπε ο Βαγγέλας πως είναι άδικο αν έχουν πληρώσει οι υπάλληλοι της Βουλής να τους κοπεί το εφάπαξ. Καλά ρε σκέφτεσαι πριν απαντήσεις; Ο πατέρας μου δηλαδή δεν πλήρωνε; Οι υπόλοιποι Έλληνες δεν πλήρωναν; Σε εκείνους γιατί μειώσατε μισθούς, συντάξεις και πετσοκόψατε το εφάπαξ; Στη συνέχεια μας ενημέρωσε πως το ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!!!! , είχε το θράσος να το πει λειτούργημα, είναι πολυέξοδο και δεν βγαίνουν με όσα παίρνουν. 
Σου έχω τη λύση, ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ. Να μείνουν όσοι πιστεύουν πως παίρνουν αρκετά ή πολλά. Οι βουλευτές της Χ.Α. γιατί ζητούν μείωση και γιατί με όσα περισσεύουν αγοράζουν τρόφιμα και τα μοιράζουν. Σε εκείνους πως φτάνουν τα χρήματα; Μάλλον θα τους δίνετε τα διπλά ή τα τριπλά γιατί τους αγαπάτε.

Τέλος οι ειδήσεις από την τηλεόραση. Είναι οριστικό.

ΥΓ Δεν ξεχνάμε πως είμαι σεναριογράφος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου