Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Εσύ δεν έφυγες;


Εσύ γιατί δεν έφυγες; 
Αυτό δεν μας είχες υποσχεθεί; 
Δεν μας έλεγες πως θα έφευγες μαζί με τον γέρο;
Τι προσπαθείς να κάνεις; Να μας πείσεις πως αφουγκράζεσαι τον κόσμο του Παναθηναϊκού;
Όχι δεν τον έδιωξες κατόπιν εισηγήσεων από τους συμβουλάτορές σου.

ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΜΕ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΝΟΙ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΡΔ-ΦΑΡΤ-ΟΡΦΑΝΟ ΤΩΝ ΑΜΕΤΟΧΩΝ.

Βρώμισε σκατό η Αθήνα από τον φόβο σας μην δείτε 60.000 κόσμο να κουνάει άσπρα μαντήλια.
Μπορεί τα αδέρφια μου να χαίρονται για την φυγή του Πορτογάλου υπναρά των πάγκων αλλά εγώ έχω πόλεμο και μέχρι να τον κερδίσω δεν θα σταματήσω.
Και μην ακούσω ή διαβάσω σχόλιο ή αρνητική κριτική στον Ρότσα, γιατί θα σας πάει αίμα από Θεσσαλονίκη Αθήνα και πάλι πίσω.

Καταλάβατε Τζούλιες, Φαρτάκια, Μα-λα-κούλη και λοιπά ορφανά των Α-μέτοχων.
Εγώ σας προστατεύω με την προειδοποίησή μου.

ΦΥΓΕ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ.
ΦΥ-ΓΕ

2 σχόλια:

  1. Αδελφέ τι ψάχνεις, μήπως κράτησε κάτι από όλα όσα μας έχει πει μέχρι τώρα;;; Βγήκε κάτι από τους παχυλούς λόγους του αληθές στην πορεία;!

    Κερδίσαμε μια μάχη, θα κερδίσουμε και τον πόλεμο. Το πιστεύω!

    Προσωπικά μετά από μια σειρά χάλια μέρες και χάλια ψυχολογία, η σημερινή αποχώρηση μου έφτιαξε κάπως την διάθεση.

    Στο τελευταίο πάντως πρέπει να σταθούμε οδόφραγμα, μπροστά στα ποταπά αντράκια δημοσιογραφίσκους της πλάκας και της γραβρολογικής, που άρχισαν να γράφουν για "κανονικούς" προπονητές και άλλα τέτοια γελοία, για ένα τίμιο και αγνό Παναθηναϊκό όπως ο Χουάν που πρόσφερε και προσφέρει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ έργο τόσα χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ αυτή η νίκη ανήκει στους απλούς, αγνούς, μη οργανωμένους φιλάθλους και οπαδούς της ομάδας. Οι ίδιοι που έδιωξαν τον υπναρά οι ίδιοι θα στηρίξουν τον Ρότσα. Προσωπικά πιστεύω πως σε λίγο θα φύγει και ο Αλ Αφ Ούζος. Δεν έχω κάποια πληροφορία(περαν της γνωστής πως θα κατατεθεί η πρόταση τέλος του μήνα) αλλά δεν πιστεύω πως ο ρόλος του έχει και άλλη ατάκα εκτός από το "Αντίο".

      Όπως έγραψε ο Σκεπτόμενος έτσι και εγώ ήθελα τον Άγγελο πιο πολύ, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είμαι υπέρ της πρόσληψης του Ρότσα.

      Έφυγα από το σπίτι το πρωί σε νορμάλ διάθεση και όταν γύρισα δεν μπορούσα να φωνάξω από χαρά γιατί ήταν ώρα κοινής ησυχίας.

      Διαγραφή