Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Μόνο για Τζούλιες, ΦΑΡΤ και τον ΜΑ-ΛΑ-ΚΟΥΛΗ


Επειδή με κουράσατε κάποιοι μάλλον θα πρέπει να ξαναπώ κάποια πράγματα.

Δεν είμαι δημοσιογράφος για να έχω το όνομά μου ορατό σε όλους(όχι πως όλοι οι δημοσιοκάφροι γράφουν το όνομά τους ή υπογράφουν με το αληθινό τους όνομα), blogger είμαι. Το όνομά μου μπορεί σαν BTK να μην ήταν ξεκάθαρο αλλά πλέον είναι(Billy=Βασίλης), όσο για το επώνυμο θα περιμένετε πολύ.

Σαν blogger έχω το δικαίωμα να γράφω ότι θέλω στο blog ΜΟΥ. Σε όποιον δεν αρέσουν οι σκέψεις και οι απόψεις μου, απλά είναι δικό του πρόβλημα και όχι δικό μου.

Όσοι θέλετε να παραπονεθείτε δυστυχώς ατυχήσατε. Δεν δέχομαι παράπονα από ανώνυμα καραγκιοζάκια. Για κάθε άλλο αναγνώστη(φίλο ή μη του ιστολογίου) μπορώ να καθίσω και να συζητήσω τα πάντα.

Όσοι με βρίζουν ή με απειλούν είναι απλά γραφικοί. Μεγαλωμένος σε μία περιοχή που μόνο σαν Μπρονξ θα την χαρακτήριζε κάποιος δεν με αγγίζουν οι σαχλαμάρες σας. Όποιος θέλει ας έρθει να με βρει, όχι απλά να το γράφει από τον καναπέ του.

Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι με μορφή δώρου-μπόνους από κανέναν. Ακόμα και όταν μου πρόσφεραν βοήθεια(όχι χρηματική αλλά σίγουρα θα ήταν μεγάλη υποστήριξη) αρνήθηκα καθώς υπήρχαν και συνεχίζουν να υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από εμένα. Βοήθεια ζήτησα από τον αδερφό μου τον Laplace όταν ήθελα να ξεκινήσω το blog και με βοήθησε και με το παραπάνω. Ομοίως, τις λίγες δικές μου γνώσεις τις μετέφερα και εγώ μία φορά.

Ξεκίνησα το blog όταν ήμουν ήδη σχεδόν δύο χρόνια άνεργος και έβαλα διαφημίσεις από την αρχή με σκοπό να καλύπτω έστω κάποια ελάχιστα έξοδα. Η Google έκρινε, μάλλον σωστά, πως παραβιάστηκαν οι όροι της και μου τις αφαίρεσε. Μία θετική εξέλιξη όμως τον τελευταίο καιρό με είχε κάνει να σκέφτομαι να κλείσω το blog, κάτι που δεν είχα πει σε κανένα. Μέχρι τον Μάη τα αδέρφια στο http://mypanathinaikos.wordpress.com δημοσίευαν τις επιστολές μου, δεν θα ήταν δύσκολο να ξαναγίνει. Ο λόγος που δεν το έκανα ήταν όλοι εσείς οι ηλίθιοι που θα νομίζατε πως με νικήσατε και με κλείσατε. Όσο θα υπάρχουν Τζούλιες, ΦΑΡΤ, έμμισθες σχολιάστριες, ΜΑ-ΛΑ-ΚΟΥΛΗΔΕΣ και λοιπές τσουλίτσες εγώ θα είμαι εδώ και θα γράφω ότι βλέπω όπως εγώ το βλέπω ΧΩΡΙΣ e-mail, sms, τηλέφωνο και χαρτζιλίκι.

ΥΓ Όσες νομίζουν πως η επισκεψιμότητα του blog είναι μικρή καλά κάνουν. Δεν έχω σκοπό να τους αλλάξω γνώμη, έτσι έχουν μάθει από τις φίλες άρα έτσι θα είναι...

4 σχόλια:

  1. Αδερφέ, γραψε τους στα αρχιδια σου ολους τους χειροκροτητες μετοχων και προχωρα. Στην Ελλαδα οι μισοι ειναι ρουφιανοι και οι αλλοι μισοι ειναι ΑΡΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να γίνω κακός, "Εσύ γιατί το διάβασες; Ανήκεις σε αυτές τις κατηγορίες του τίτλου;".
      Αδερφέ αν δεν μου παρουσιαστεί κάτι που να με υπερβαίνει(ελπίζω να μην μου τύχει) δεν θα σταματήσω. Δεν θα τους δώσω την χαρά. Σε ευχαριστώ για την υποστήριξη.

      Διαγραφή
  2. Μ' άρεσε η ερώτηση: "εσύ γιατί το διάβασες;". Φίλε μου ο έλληνας ποτέ δεν σκέφτεται ότι μπορεί να είναι ο ίδιος κάτι από τα παραπάνω που γράφεις.
    Πάντοτε ότι συμβαίνει ή συνέβαινε αφορά τους άλλους και ποτέ εμάς. Είναι κι αυτό ένα απο τα χαρακτηριστικά του λαού μας.
    Καλημέρα, υπομονή, δύναμη και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Θεόδωρε.

      Πολύ σωστή η παρατήρησή σου, ότι ακούγεται είναι μόνο για τους άλλους, εμείς είμαστε πάντα σωστοί. Είτε στην εργασία μας, είτε στην κοινωνική μας ζωή ακόμη και στην ιδιωτική. Από τον τρόπο οδήγησης(κορναρίσματα, προτεραιότητα σε ηλικιωμένους ή μητέρες με παιδιά,...) ως την εκλογή κυβέρνησης και την συμμετοχή σε απεργίες και τρόπους διαμαρτυρίας. Πάντως ούτε και εσύ έπρεπε να το διαβάσεις. Το είχε βάλει και ο Σκεπτόμενος στο mypanathinaikos και του ζήτησα να το αφαιρέσει.

      Καλώς ή κακώς έχω μπει και εγώ σε ένα κλειστό κλαμπ των όσων έχουν στοχοποιηθεί από μερίδα οπαδών μας. Αυτά τα γαυροβαζελάκια και οι καθοδηγητές τους είναι αυτοί που πρέπει να το διαβάσουν. Και πίστεψέ με ξέρουν πολύ καλά ποιοι είναι. Όπως και εγώ μπορώ να γνωρίζω πότε μπορεί να διαφωνώ απλά με κάποιον φίλο και πότε είναι βαλτός.

      Διαγραφή