Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Δωρεάν σύγγραμμα για δώρο

Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε δεν είμαι γιατρός. Σαν ανήσυχο πνεύμα όμως, πριν χρόνια είχα αρχίσει να ψάχνω διάφορα βιβλία για «κατέβασμα» από το ίντερνετ. Ήταν η εποχή που ο Λιακόπουλος έκανε πάταγο και εγώ τον κοντράριζα στους φίλους μου. Πήγαινα πάντα πιο πολλά και βέβαια δωρεάν βιβλία. 

Κάποια μέρα βρέθηκα σε μία σελίδα που είχε ένα σύγγραμα από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και θεώρησα πως ήταν απαραίτητο να το έχω σε ψηφιακή μορφή. Κάποια στιγμή θα βοηθούσε κόσμο και κοσμάκη.
Πείτε μου μόνο σε ποιους να το στείλω. 
Θα με συγχωρήσετε αλλά δεν μπορώ να το στείλω στον Φερέιρα γιατί δεν έχω την άνεση να πληρώσω μεταφραστή. Αν βρεθεί χορηγός για την μετάφραση ή εθελοντής τότε του το στέλνω με χαρά να το μεταφράσει και να το δώσω και στον Πορτογάλο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου