Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Γαμώ τις «μαντεψιές» μου, γαμώ.

Δεν δάγκωνα τη γλώσσα μου ή καλύτερα δεν έκοβα το χέρι μου όταν τα έγραφα;

Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013

Ζητιάνος

Δεν ξέρω αν τελικά χαλάσει η μεταγραφή του Μαυρία στην Σάντερλαντ(δεν το πιστεύω με τους ζήτουλες που έχουμε) αλλά αυτό γράφεται τις τελευταίες ώρες στο ίντερνετ και πολλοί το θεωρούν δεδομένο. Δυστυχώς εγώ έχω κάτι άλλο ως δεδομένο. Η ΠΑΕ υπολόγιζε στα χρήματα της μεταγραφής του Μαυρία για να βγάλει την χρονιά δημιουργώντας όσο το δυνατόν λιγότερα χρέη.
Τώρα όμως; Αν βγει αληθινή η φήμη πως χαλάει η μεταγραφή τι θα γίνει;
Τι θα γίνει;

Μάλλον φταίει που δεν αντέχω να διαβάζω και να ακούω τα ψέματα που λένε στην ΠΑΕ.
«Χάρη ξέρεις καλά ότι η ομάδα και εγώ προσωπικά δεν θέλαμε να σε δώσουμε, αλλά ήταν τόσο μεγάλη η πρόταση που δεν μπορούσαμε να την αρνηθούμε. Ακόμη και αν χάλασε η μεταγραφή σου, έδειξες πόσο μετράει το όνομά σου στην Ευρώπη και σίγουρα θα σου δοθούν και άλλες ευκαιρίες στο μέλλον. Θέλω να σου πω ότι εμείς σαν Παναθηναϊκός είμαστε χαρούμενοι που παραμένεις δίπλα μας. Είσαι ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του ελληνικού ποδοσφαίρου, είσαι το μέλλον μας και η παρουσία σου θα μας βοηθήσει πολύ»

Τουλάχιστον το παλικάρι γλίτωσε από αυτούς τους ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ. 
Σε αντίθεση με τον Χάρη εμείς θα έχουμε τη νόσο Ατζαγκούν-Αμπέιντ.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Βασίλη.
    Έπρεπε να ζητήσεις τους αριθμούς του τζόκερ μου φαίνεται χαχαχα...Συγχαρητήρια στον Μαυρία καταρχήν γιατί έχει την ευκαιρία για καριέρα βάση των δυνατοτήτων του όσο και αν πονάει αυτή η μεταγραφη αυτή.Είχε πολλά να δώσει ακόμα στην ομάδα.Οι ζήτουλες "απελευθερωτές"τα καταφέρανε δυστυχώς.Ξεπουλήσανε ότι καλύτερο απέμεινε και ο πρέσβης έμεινε χωρίς διεθνής παίχτες άκουσον άκουσον..Η συγκεκριμένη νόσος χτυπάει κυρίως εγκέφαλο και μάτια..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία να έχει το παιδί και όλα τα άλλα θα έρθουν.
      Όχι μόνο ξεπούλησαν ότι καλό υπήρχε αλλά σε λίγο θα βάλουν υποθήκη και το μέλλον μας, ...δεν το γράφω μην παίρνουν και ιδέες.
      Που να δεις τι προκαλεί η ασθένεια των πούρων. Μαλάκυνση εγκεφάλου και βάλε.

      Διαγραφή