Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Στηρίξτε τον Πευκώνα

peykwnas banner13

Θα μου ήταν πολύ απλό να γράψω ένα ξερό "Στηρίξτε τον Πευκώνα" αλλά δεν μου ταιριάζει. Τόσο καιρό έμαθα να αιτιολογώ κάθε μου πρόταση και αυτό θα κάνω και εδώ.

Blogs σαν τον Πευκώνα υπάρχουν πολλά. Τα περισσότερα με πιο πολλές ημερήσιες αναρτήσεις και ίσως καλύπτουν και περισσότερες ανησυχίες. Εδώ όμως είναι που μπαίνει ο κρίσιμος παράγοντας για εμένα και είναι εκείνος που ορίζει την απόφασή μου. Θέλω την ποσότητα ή την ποιότητα;
Ακόμη και αν δεν συμφωνώ με όλες τις αναρτήσεις(πως θα μπορούσε να γίνει αυτό άλλωστε) δεν μπορώ να μην επισημάνω πως όλες τους έχουν την ποιότητα που λείπει στις περισσότερες «ανταγωνιστικές». Είτε είναι του Γάκη είτε των συντακτών του Πευκώνα όλες τους διακρίνονται από την ποιότητα που μας αξίζει να μας προσφέρουν τέτοιες σελίδες του διαδικτύου αλλά που δεν απολαμβάνουμε συνήθως.

ΥΓ Επειδή κάποιος φίλος μου είπε "Ρε συ Billy μπαίνω στον Πευκώνα και όλο Γάκη βλέπω...", να του απαντήσω πως "Γάκη καλό είναι να βλέπεις, τον Τράκη να αποφεύγεις".
ΥΓ2 Αυτό που λέω συνήθως είναι "ότι έχει 4 ρόδες δεν είναι και αυτοκίνητο" εδώ έχει την εφαρμογή του γιατί ο Πευκώνας αν ήταν αυτοκίνητο θα ήταν στην κατηγορία των supercars.
ΥΓ3 Αγκαλιάζουμε την προσπάθεια αυτή γιατί αξίζει και όχι γιατί το γράφει κάποιος ΒΤΚ.

3 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό!!!

    Αλλά και ... ασύμφορο! Γιατί αν μπείς δεν ξαναβγαίνεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πευκώνας είναι η αιτία που πάει αργά ο chrome στο laptop. Για να μην ξεχάσω κάποια ανάρτηση την ανοίγω σε νέα καρτέλα και σέρνονται όλες μετά. Και οι 12...

      Διαγραφή
  2. Σωστός Δημήτρη απο Ρέθυμνο όταν μπαίνεις δεν ξαναβγαίνεις...
    Πολύ καλά άρθρα και άκρως ενδιαφέροντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή