Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Εγώ με τις ιδέες μου, κι εσείς με τα λεφτά σας

Αφιερωμένο σε όλους όσους δεν τα πήραν, δεν τα παίρνουν και θα συνεχίσουν να μην τα παίρνουν στο μέλλον.
Εξαιρετικά αφιερωμένο στα αδέρφια από το mypanathinaikos. Διαχειριστές, σχολιαστές και αναγνώστες καθώς ήταν οι πρώτοι που με δέχτηκαν, με αγκάλιασαν, με στήριξαν και συνέχισαν να με στηρίζουν στην σύντομη μέχρι τώρα πορεία μου. 
Βέβαια η παρέα μεγάλωσε αλλά σε μεγάλη ηλικία δεν ξεχνάς ποιοι σε βοήθησαν να κάνεις τα πρώτα σου βήματα. Εννοείται πως η αφιέρωση είναι για όλους μας εδώ.

Από τον δίσκο "Το Φανάρι του Διογένη" κυκλοφόρησε το 1989, μετά το θάνατό του.

Τα τραγούδια είχαν ηχογραφηθεί στην Παράνομη κασέτα Νο.000008 τελευταία κασέτα που κυκλοφόρησε ο Νικόλας Άσιμος σε δικιά του παραγωγή.
Κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 1987
Τραγουδάει η Σωτηρία Λεονάρδου με τη συνοδεία του Νικόλα

Εγώ με τις ιδέες μου, κι εσείς με τα λεφτά σας
Νομίζω πως τα θέλετε μονά-ζυγά δικά σας
Δεν θέλω την κουβέντα σας, ούτε τη γνωριμία σας.

Θα χτυπήσω εκεί που σας πονάει
Κανένα δεν θ' αφήσω εμένα να κερνάει
Θα με χρίσω ιππότη και τσεντάι
Και άμα ξεμεθύσω σας λέω και good bye.

Και οι θεοί σαν πείθονται εάν υπάρχει ανάγκα
Για πόλεμο δεν έκανα ποτέ εγώ το μάγκα
Και ούτε νεροπίστολο δεν έχω στην παράγκα.

Θα τραβήξω το δρόμο μου όσο πάει
Κανένα δεν θ' αφήσω εμένα να κερνάει
Θα απολύσω κι όποιον με περιγελάει
Χιλιάδες-δυο αλήθειες ο πόνος μου γεννάει.

Εγώ στα δίνω έτοιμα, κι εσύ τα θες δικά σου
Λιγούρα που σε έδερνε παρόλα τα λεφτά σου
Και ούτε στο νυχάκι μου δεν φτάνει η αφεντιά σου.

Δεν σε παίρνει εμένα να κοιτάξεις
Χωρίς καμιά ουσία εσύ θα τα τινάξεις
Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
Δεν ξέρεις καν το λόγο για να με υποτάξεις.

Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
Δεν ξέρεις καν το λόγο για να με υποτάξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου