Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Ποιος μας μούτζωσε;

Η νίκη επί του Κ.Α.Ο.Δ. με 87-70 δεν είναι είδηση. Είδηση είναι οι ήττες του Παναθηναϊκού, ακόμη και με ομάδες στα χαρτιά καλύτερες. Αλλά ρε γαμώτο δεν έφτανε το άδειο γήπεδο και ο θάνατος του Γ.Κολοκυθά έπρεπε να τριτώσει το κακό;

Δεν μπορεί να μην έχει προβλήματα αυτή η ομάδα;
Δεν γίνεται να παίξει ήρεμη κάποια συνεχόμενα παιχνίδια και με όλους τους παίκτες διαθέσιμους για τον προπονητή;
Δεν γίνεται να δέσει και να πάει έτοιμη να παίξει σε ένα κρίσιμο παιχνίδι;
Δεν μπορούσε να γίνει νωρίτερα για να αντικατασταθεί;
Δεν... Δεν... Δεν...

Δεν θα βρω αυτόν που μας μούτζωσε το μοναδικό τμήμα φέτος που πρωταγωνιστεί; Θα τον στείλω να βρει μαύρο χιόνι να πατήσει.

2 σχόλια:

  1. Εμένα αυτό το τελευταίο με πείραξε περισσότερο, που έφυγε αφού πλέον δεν έχουμε δικαίωμα για μεταγραφή.
    Εν τέλη αποδείχθηκε πολύ μικρός σαν χαρακτήρας ο Καπόνο, και με βάση πως ήθελε ντε και καλά να έχει πιο πολύ χρόνο συμμετοχής ενώ φαινόταν καθαρά ότι στην άμυνα έχανε συνεχώς τον αντίπαλο έπεσε ακόμη περισσότερο στα μάτια μου.
    Πάνω από όλα η ομάδα και σε όποιον αρέσει!
    Ο Ούκιτς δηλαδή, που ξέραμε πως ήταν και ατομικός παίχτης, πως μπόρεσε και κατάλαβε ότι αν λειτουργείς για την ομάδα τότε και η ομάδα λειτουργεί για σένα και τώρα φαίνεται η μεταμόρφωση του στο γήπεδο;
    Για το μόνο που μπορώ να του δώσω κάποιο ελαφρυντικό είναι που δεν υπήρξε ένα σύστημα για να τον βγάζει μόνο για βολή, κατά τα άλλα δεν θα μου λείψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριάκο έχω μάθει, μετά από τυχαία γεγονότα που αποκάλυψαν διάφορα, να μην εμπιστεύομαι τις ανακοινώσεις. Πολλές φορές κρύβουν διάφορα που απλά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν γνωστά. Δεν είμαι σίγουρος αν πίεσε για να φύγει ή είχε πάλι κάποιο πρόβλημα οικογενειακό. Εν τέλει αυτή είναι υπόθεση του τεχνικού επιτελείου και θα έπρεπε αν το έχει λύσει το θέμα αν ήταν μόνο για τα λεπτά συμμετοχής.
      Το μακρινό του σουτ θα μου λείψει, τον είχαμε ανάγκη σε αυτή την ομάδα.

      Διαγραφή