Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

DPG ή διαφορετικά Δημήτρης Παύλου Γιαννακόπουλος

Το γεγονός πως θα έφτανε η μέρα που θα έγραφα καλά λόγια για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο δεν το είχα φανταστεί ποτέ. Δεν τον συμπαθώ από τότε που την είχε πέσει σε παίκτες της ομάδας και ο Ράτζα τον συνέτισε. Γιος ενός πλούσιου μπαμπά εξ αρχής μου έβγαζε αρνητικά συναισθήματα. Όχι πως φταίει που είναι πλούσιος, δεν έχω τέτοια κολλήματα. Αλλά πως να το κάνουμε η όλη στάση του... Ίσως γιατί οι «Αφοί» κυκλοφορούν χωρίς μπράβους όπου και αν πάνε και τους σέβονται ΟΛΟΙ σε αντίθεση με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο που κουβαλά μαζί του και κάποιους "άσβερκους". Ίσως γιατί οι δικαιολογίες του στυλ "Κύριε τροχονόμε δεν πάει πιο αργά(νομίζω έχει την Μακλάρεν)" είναι για φλώρους και δεν αρμόζουν σε άντρες. Μπορεί να είναι και το γεγονός πως μέχρι πέρσι κάποιος γνωστός μου που δουλεύει στη Βιανέξ έλεγε ελεύθερα την γνώμη του και φέτος το καλοκαίρι μου τα μασούσε, ο Δημητράκης είναι καλός και μα και μου και...

από τα αδέρφια του mypanathinaikos
Μπορεί να του χρεώνω την φυγή των Ομπράντοβιτς-Ιτούδη-Καϊμακόγλου-Μπατίστ καθώς για τον Ίαν και τον Σάρας δεν χαλάστηκα και πολύ αλλά θα ήμουν άδικος αν δεν του αναγνωρίσω το γεγονός πως μόνο αυτός έδωσε κίνητρο στην ομάδα του ποδοσφαίρου(έχουμε και τους παραδόπιστους) και πως αν και νεόκοπος προσπαθεί να φέρει ότι καλύτερο μπορεί και είναι στις επιλογές του νέου προπονητή της ομάδας. Ναι δεν μου άρεσε που επέλεξε τον Πεδουλάκη για προπονητή, αλλά αφού αυτόν επέλεξε με αυτόν θα πορευτούμε.

Όταν οι «Σωτήρες» της ΠΣ μας παραμύθιαζαν για τα εκατομμύρια που θα δώσουν οι Παναθηναϊκοί οπαδοί και απλά όλοι αυτοί περίμεναν την απεμπλοκή του ΙΒΒ και του Βαρδή ο ίδιος δεχόταν, όχι άδικα, την κριτική για όσα ήδη έκανε. Όταν οι άλλοι μου ετοίμαζαν διαφημίσεις που θα πρέπει να έχουν ξεπεράσει τα 2εκ € σε κόστος αυτός προσπαθούσε να φέρει τον Φώτση πίσω. Όταν οι άλλοι έδιναν δωράκια για να γράψουν έστω και ένα ακόμα μέλος των 20€ αυτός στήριζε τις επιλογές του προπονητή και προσπαθούσε να του φέρει παίκτες. Τέλος όταν μετά από πολύ παπατζιλίκι οι «Σωτήρες» μας μας είπαν πως ενώ η ομάδα χωλαίνει δεν θα κάνουν μεταγραφές αυτός προσπαθεί να εξαντλήσει τα περιθώρια που έχει.

Για να μην παρεξηγηθώ και να  κλείσω το θέμα, δεν μου έγινε συμπαθής ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, δεν προσδοκώ σε οφέλη και περιμένω να τον δω να συνεχίζει να προσπαθεί. Ίσως αν συνεχίσει να προσπαθεί για την ομάδα να μπορέσω κάποτε να πω πως δεν τον αντιπαθώ(έχω και προσωπικούς λόγους).

2 σχόλια:

  1. εγώ αν δεν έκανε τις κάποιες βλακείες(προσπαθεί να βγάλει αχάριστο τον Ζέλικο η και τον Σάρας με φτηνή προπαγάνδα)θα εκτιμούσα ακόμα περισσότερο την προσπάθεια του...

    πάντως είναι γεγονός ότι κάνει πράξεις χωρίς πολλά λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω προσωπικούς λόγους(clopy paste) και δεν θα σχολιάσω κάτι παραπάνω αδερφέ

      Διαγραφή