Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Υπογράφω μόνο σαν BTK

Επειδή κάποιοι αντιγράφουν χωρίς να βάζουν πηγή.
Επειδή κάποιοι οικειοποιούνται κάποια κείμενα που δεν είναι δικά τους.
Επειδή κάποιοι χρησιμοποιούν παρόμοιες εκφράσεις και προσεγγίζουν με παραπλήσιο τρόπο κάποια θέματα. Όχι, αυτό δεν με ενοχλεί καθώς δεν υπάρχει παρθενογένεση στο γράψιμο αλλά κάποιοι μπερδεύονται.
Θέλω να ξεκαθαρίσω ένα θέμα. 
Κείμενα-Επιστολές έχω στείλει/δημοσιεύσει μόνο στο http://mypanathinaikos.wordpress.com/ και στο http://www.eglimatikotita.gr/(θα τα βρείτε πιθανόν σαν billythekidasbtk2 το email που αντιστοιχεί είναι το email του blog) και τους ευχαριστώ για την φιλοξενία και τον χώρο που μου έχουν δώσει.
Σχόλια έχω κάνει στα αδέρφια του mypanathinaikos και στους Ανεξάρτητους(και στην τελευταία «μεταγραφή» τους Παύλο Γαβαλά).
Παρακολουθώ, όπως και άλλοι, και άλλα ΠΡΑΣΙΝΑ blog(προτιμώ όσα συνήθως συμφωνώ και αποφεύγω τα υπόλοιπα).
Αναρτήσεις μου θα δείτε πιθανόν και αλλού. Όσοι θέλουν αναδημοσιεύουν τα κείμενα και βάζουν από κάτω την πηγή. Με τιμάει η αναδημοσίευση καθώς δεν γράφω για το τομάρι μου μόνο.

Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι πως η υπογραφή BTK(Billy The Kid) είναι η μοναδική που βάζω στα κείμενά μου όταν δεν τα κάνω εγώ ανάρτηση. Δεν υπάρχει περίπτωση να υπογράψω διαφορετικά και δεν σκοπεύω να αλλάξω τον τρόπο με τον οποίο υπογράφω, σχολιάζω, γράφω και λειτουργώ γενικά. 

Αυτά τα γράφω για την αποφυγή παρεξηγήσεων. 

ΥΓ Προς τους γνωστούς ΦΑΡΤΣ που κάθονται και παρακολουθούν τι γράφω, να τους ενημερώσω πως μάλλον βρέθηκε και άλλος που γράφει σαν εμένα και θα κάνουν διπλοβάρδιες...

2 σχόλια:

  1. ΠΕΣ ΟΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΣΑΝ ΚΟΤΑ.....ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ ΛΥΡΑΤΕΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή