Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Η απόδειξη ενός τρελού σεναρίου

"Ξέρω πως το σενάριο είναι από λίγο έως πολύ τρελό αλλά όχι και εντελώς αβάσιμο. Δυστυχώς δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα και έτσι το χαρακτηρίζω ως ένα τρελό σενάριο."
Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012 5.51μμ

Ξεκινήστε και διαβάστε πρώτα αυτή την ανάρτηση και μετά συνεχίστε με το υπόλοιπο κείμενο.





















Είπα να διαβάσετε πρώτα το παλιό κείμενο.
Πριν 15 μήνες δεν είχα καμία απόδειξη για το σενάριο αλλά τώρα έχω.
Ξεκινάω με τη σειρά από το τέλος προς την αρχή...για να μπορέσω να εκτεθώ αν κάνω λάθος.

Ο Σκατοσακούλας αποχωρεί από το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Ήδη κατέχει μετοχές της Κ.Π.(Αετών) του Λονδίνου. Έχει ήδη βγάλει τα «κλεμμένα»/χαμένα από την επένδυση στον κυρ Αντρέα τον πουράτο και έχει κάνει καλά τη δουλειά του, να σιχαθεί η πλειοψηφία των παναθηναϊκών όλους όσους μπήκαν από το 2008 και μετά. Άλλες φήμες λένε πως τον έχει «δεμένο» και σε πολιτικό και σε δικαστικό επίπεδο και πλέον τον αφήνει να δώσει την τελευταία του παράσταση. Μύγα μπροστά στον ΒΒ ο Σκατοσακούλας και δεν θα μπορούσε να τον ενοχλήσει στην πραγματικότητα.

Τα δύο αγαπημένα μου αδέρφια που μεγαλούργησαν σε άλλο άθλημα αποχώρησαν όταν κατάλαβαν το σχέδιο του ΒΒ. Άφησαν τον μαλακοπίτουρα γιο του ενός με τις περίεργες παρέες να βγάλει την υποχρέωση και αυτός έκανε το ένα λάθος μετά το άλλο. Και να τον διαλύσει ο ΒΒ τον Τράκη κανείς δεν θα λυπηθεί για το κωλόπαιδο αυτό που τόσο πολέμησε τις παλιότερες ομάδες που ήταν ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ και όχι κάτι σαν Παναθηναϊκός.

Ο μικρός καραφλός αναρχοφούλιγκάνος γαύρος που το παίζει πρόεδρας είναι ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ του ΒΒ. Ναι είναι γαύρος και έκανε ότι μπορούσε για να βοηθήσει την ομάδα της καρδιάς του, αλλά όλα αυτά έγιναν με την ανοχή και την άδεια του ΒΒ. Έπρεπε ο κόσμος να σιχαθεί κάθε άλλο παράγοντα(όχι πως άξιζαν αγάπη ή σεβασμό οι Α-μέτοχοι) και να ικετεύει για την επιστροφή της οικογένειας. Αλήθεια γιατί δεν έκανε ποτέ σημαντικές επαφές ο Αλ Αφ και απέρριπτε εξ αρχής την κάθε πρόταση;

Και επειδή η απορία πολλών είναι "Καλά ρε μαλάκα ΒΤΚ πως σου ήρθαν όλα αυτά πάλι;" η απάντηση είναι απλή. Πλέον έχω την καλύτερη απόδειξη.
Ποια;
Τα λόγια του Μ.Πλατινί
"Δεν μίλησα μόνο με τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού, αλλά και με τον πρόεδρο της ΑΕΚ και με εκπρόσωπο του Παναθηναϊκού" και ποιος ήταν ο εκπρόσωπος του Παναθηναϊκού;
Ο Ιωάννης Β. Βαρδινογιάννης.
Οι μετοχές ποτέ δεν χαρίστηκαν και όλοι εμείς είχαμε δει μόνο ένα χαρτί και όχι ολόκληρη την συμφωνία.΄

ΥΓ Δεν υπάρχει κάτι που να με διασκεδάζει πιο πολύ από την σκέψη πως τα αλητάκια του Πουρέα είναι τα γιουσουφάκια του ΒΒ.
ΥΓ2 Αυτή ήταν η τελευταία ανάρτηση σε καθημερινή βάση. Κουράστηκα να γράφω τα ίδια κάθε βδομάδα και να παίρνω θέση σε κάθε πρόβλημα που πάντα η λύση είναι γελοία. Μπήκα στο χώρο των blogs μπας και βγάλω κάποιο μικρό ποσό από τις διαφημίσεις στην αρχή(τότε ήμουν καιρό άνεργος-2 χρόνια), που όμως καλά έκανε η google και μου τις έκοψε από τον πρώτο μήνα(κάποιοι φίλοι έκαναν πολλαπλά κλικ). Πάντα έγραφα με το πάθος του ερασιτέχνη ζητώντας το αποτέλεσμα του επαγγελματία. Έγραφα για πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά, αθλητικά θέματα και για τον Παναθηναϊκό. Αυτοί που μείναμε να τα λέμε συμφωνούμε και ανταλλάζουμε πλέον απόψεις συνήθως διαφωνώντας σε λίγα θέματα. Δεν φοβήθηκα ποτέ τα τσογλανάκια που έβριζαν και προκαλούσαν και έκανα πλάκα στον βλάκα τον Μιχαλάκη που τα έβαζε. Αυτά τα άφησα χωρίς να τα πειράξω καθόλου. Οι Παναθηναϊκού γνωρίζουν αυτά που γράφω κάθε μέρα. Οι υπόλοιποι ας αρχίσουν να διαβάζουν τις αναρτήσεις προς τα πίσω. Ποτέ δεν θέλησα ή επεδίωξα κάτι παραπάνω. Μου αρκούσε η ανωνυμία του ΒΤΚ. Κάποιοι φίλοι με γνωρίζουν ήδη και κάποιοι άλλοι ίσως με γνωρίσουν. Αυτά μου αρκούν. Δεν το κλείνω αλλά θα γράφω μόνο όταν υπάρχει πραγματικό θέμα για να ασχοληθώ ή έχει γίνει κάτι αξιόλογο. Σας ευχαριστώ όλους για την καθημερινή παρέα και θα συνεχίσω να μοιράζομαι μαζί σας σκέψεις κάπως πιο αραιά. 
ΥΓ3 Σας παρακαλώ τα σχόλια να αφορούν μόνο το κείμενο και όχι το προηγούμενο υστερόγραφο.

19 σχόλια:

  1. "Οι μετοχές ποτέ δεν χαρίστηκαν" ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΑΝΤΑ. Αληθοφανές και καθόλου φανταστικό σενάριο.

    ΥΓ
    Το κάπως πιο αραιά, ελπίζω να είναι λιγότερο συχνά και όχι καθόλου. Τι να σου πω, το μπλογκ μου έχει γίνει απαραίτητο! Όπως και να έχει συγχαρητήρια για την ειλικρίνεια σου, αδερφε Βασίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γράφω αλλά όχι καθημερινά και όχι για τα αυτονόητα. Αν ήταν να αποχωρήσω θα το έκανα διαφορετικά.
      Πλέον όλοι γνωρίζουν τι πιστεύω και που το στηρίζω. Όταν υπάρχει πραγματικό θέμα θα γράφω κείμενα ή θα αναδημοσιεύω. όχι μόνο για την Πανάθα αλλά και για κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά θέματα.

      Διαγραφή
  2. Τρικυμία εν κρανίω......
    Κάπως έτσι αισθάνομαι το κεφάλι μου, μετά την ανάγνωση και των δυο αναρτήσεων σου με χρονολογική σειρά.
    Τελικά, δεν ήξερα τίποτα, όσον αφορά τα της ομάδας.
    Αν ισχύουν όλα αυτά, τι μπορεί να συμβεί από δω και στο εξής;
    Μια απορία που τουλάχιστον εγώ νομίζω ότι δεν θα μου απαντηθεί....
    Έχω χάσει πολλά επεισόδια.....
    Ίσως μετά από καιρό να βρω κι εγώ μια πειστική απάντηση στα όσα γράφεις.
    Όπως και νάχει Βασίλη, και πάλι καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δημήτρη.
      Η λογική συνέχεια του σημερινού Παναθηνϊκού θα είναι να παραδώσουν σε λίγο όλοι άλλοι τις μετοχές τους στον Αλαφούζο και ο ΒΒ να «αγοράσει» χωρίς κόστος πίσω τις μετοχές και χωρίς να γνωρίζουμε σε ποιον θα πάνε τα χρέη. Γιατί ο ΒΒ δύσκολα θα πληρώσει τις μαλακίες του πατέρα και του κυρ-Αντρέα.

      Διαγραφή
  3. Το πρωτο ΥΓ μου εφτιαξε ολη την εβδομαδα,ειμαι μεσ,τη καυλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!Να'σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρομερό το σενάριο.Εαν ισχύει κάτι τέτοιο θα γελάμε για 100 χρόνια με το πως την πάθανε οι δήθεν εκτοξευτές.Το πιο ειρωνικό θα είναι ότι αυτοί που δεν τον θέλανε και τον βρίζανε θα τον έχουνε βοηθήσει κιόλας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε φίλε ΒΤΚ όταν άκουσα ότι συναντήθηκε με τον Τζίγγερ ο Πλατινί και εγώ είπα τι στο καλό γίνεται.
    Τι δουλειά είχε να βρεθεί ο Τζίγγερ εκεί μαζί με τον Μελισσανίδη κιόλας.
    Ο Μελισσανίδης εντάξει είναι ιδιοκτήτης της ΑΕΚ ο Τζίγγερ όμως τώρα δεν είναι τίποτα(;).
    Τα σενάρια στο μυαλό μου περί επιστροφής Τζίγγερ αυξήθηκαν όταν διάβασα ότι τις όλες συναντήσεις μάλλον τις είχε κανονίσει ο Θεοδωρίδης(που είναι στην ουέφα).Ποιος ο λόγος λέω πάλι να καλέσουν τον Τζίγγερ αν είναι όντως εκτός ποδοσφαίρου η θέλει να παραμείνει εκτός;
    Ίδωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αδρανής αλλά όχι εκτός.
      Έγραψα αρκετά αναλυτικά τι πιστεύω Φώτη και πλέον είναι μάλλον αδύνατο να αλλάξω σκέψη. Ο ΒΒ μας έκανε όλη τη ζημιά από αντίδραση για τα 1000, 2000, 3000 κωλόπαιδα.

      Διαγραφή
  6. Καλά... φαινεται κανεις απο την οικογενεια να ειναι τοσο, μα τοσο, κολημενος ωστε να αφησει την ομαδα να μαζεψει 100 εκατ ευρω χρεος (μεχρι σημερα 25-2-14)...και να την παρει πισω...μετα απο αλλα πεντε χρονια...(λεω εγω).....ΟΤΑΝ θα τους καψει ολους (συμφωνα με εσενα).....για να κανει το καμματι της/του;;;
    Η ιστορια της οικογενειας αλλα και των προσωπων της ατομικα συναδει με αυτα που λες;;;; .Μηπως τα ψυχανεμιζεσαι;;;;...Η απλα προκαλεις και μετρας αντιδρασεις;...............μαλλον πολλες ερωτησεις εκανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Είσαι χέστης γιατί γράφεις ανώνυμα.
      2. Δεν διαβάζεις σχόλια.
      3. Ξέρεις κάτι παραπάνω για το συνολικό ποσό του χρέους και δεν μας το λες;

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Κατ'αρχας να συστηθουμε: Ειμαι ο Αντωνης ....Παναθηναικος σαν και εσενα...σε διαβαζω ανελιπως....και μενω εδω και αρκετα χρονια στην Αμερικη...

      Μηπως ......χτυπησα φλεβα μια και απαντησες μς αυτον τον τροπο;;....αλλα να το προσπερασω...

      Και αφου αποφευγεις τις δυσκολες σκεψεις....γιατι δεχεσαι οτι η ομαδα χρωστα μονο 49 εκατ. οπως αυτοι διατεινονται ;;;

      Και απο ποτε ΕΣΥ.....δεχεσαι αμασητα αυτα που σου σερβιρουν;;;;

      Το χρεος ειναι χρεος και θα πρεπει να ΕΞΑΝΕΙΣΤΑΣΕ που το ονομαζουν βραχυπροθεσμο..και μακροπροθεσμο....Η ΟΥΕΦΑ δεν καταλαβαινει απο αυτα... Μονο οι ανθρωποι (σαν και σενα) που με ΓΕΝΝΗΣΑΝ.... και εμειναν πισω στον τοπο μου

      Εσυ αφηνεις αρκετα αναπαντητα ερωτηματα μου......Μαλλον θα ειναι δυσκολη η πεψη τους....Και μια και με ειπες χέστη....μαλλον κρινεις εξ'ιδιων τα αλλοτρια....και η πρωτη πραξη...οχι απλα σκεψη..ειναι να παραδεχτης το λαθος της τυχον σκεψης και περισσοτερο της πραξης....αυτα για το θεμα

      το email μου: Τωρα εχεις αρκετα νομιζω...μπρορεις να επικοινονισεις αν θελεις

      Ευχαριστω.... Αντώνης

      Το δημοσίευσα και το διέγραψα το δικό σου το σχόλιο Αντώνη γιατί δίνεις προσωπικά σου δεδομένα που δεν είναι καλό να φαίνονται.
      Σου απάντησα έτσι την προηγούμενη φορά 1.γιατί ανώνυμα έχω δεχτεί απειλές, βρίσιμο κλπ 2. γιατί μπορεί να μην είχες πρόθεση αλλά εγώ το κατάλαβα ως αρκετά ειρωνικό το σχόλιο(δεν βοηθάει ο γραπτός λόγος για να κατανοήσουμε πάντα τον τρόπο που γράφει κάποιος, ειδικά αν δεν τον γνωρίζουμε) και 3.γιατί είχε και ένα τόνο επίθεσης.

      Οπότε Αντώνη τώρα σου απαντώ πιο ήρεμα αν και από τα υπόλοιπα σχόλια ίσως αν έκανες ένα κολάζ να έβγαζες και εσύ αυτό που σκέφτομαι.
      Η φερόμενη ως διοίκηση μιλάει πάλι για 28 και νωρίτερα για 42. Όταν όλοι είχαν βγάλει τις αναρτήσεις για τα χρέη βάσει οικονομικών καταστάσεων εγώ διάβασα τον ισολογισμό και τα Α/Χ. Ακόμη και έτσι μπορούν να κρύψουν πολλά με «έξυπνες» λογιστικές εγγραφές. Το 42 είχε βγει και από άλλη πηγή όπως και πολλές ατασθαλίες. Άρα είναι πολύ δύσκολο αν δεν μπει κάποιος και να ξεσκονίσει κάθε έγγραφο στο οικονομικό τμήμα να γνωρίζει το ακριβές ποσό του χρέους, άρα ούτε και εσύ.
      Όσο για τον χαρακτηρισμό του... εγώ έχω φωνάξει πολλές φορές γιατί δεν θέλω καθόλου χρέη, ούτε βραχυχρόνιες υποχρεώσεις ούτε μακροπρόθεσμες.

      Επειδή όμως στο τέλος γίνεσαι ειρωνικός, σκέψου πόσο καλά κάλυπτε ο όμιλος πριν το 2008 με τις όποιες ζημιές της ομάδας μέρος των κερδών του(αντίστοιχα η Βιανέξ). Ο ΒΒ περιμένει σύμφωνα με τη δική μου άποψη να παραδώσουν όλοι τις μετοχές στον Αλαφούζο και σίγουρα θα έχει βρει τον τρόπο αναζήτησης του ποσού που τους αντιστοιχεί για το χρέος και δεν θα το πληρώσει αυτός, εκτός και αν βολεύει να το πληρώσει για οικονομικούς λόγους του ομίλου...

      Αυτά, δεν έχει παρακάτω. Έτσι το θέτω, κολλάει, έχει μία «τρελή» λογική με την οποία διαφωνούν πολλοί φίλοι με τους οποίους μιλάμε εδώ και καιρό(πχ Laplace).

      Διαγραφή
  7. Kαλησπερα αδελφε..
    Δεν ισχυει αυτο.
    Το μονο που ισχυει ειναι πως απλα ο ιδιοκτητης εφυγε κ αφησε τις τρελες στο ποδι του..
    Ολες τις τρελες..
    Κ αυτες αναβηκαν πανω στο καραβι που απο το 2008 βουλιαζε.
    Κ τωρα θα πανε ολες μαζι στον βυθο...

    Καλα κανεις κ θα γραφεις πιο αραια.Δεν αξιζει κανενας να ασχολειται με το να ξεστραβωνει τους ανικανους κ βλακες που δηλωνουν οπαδοι του ΠΑΟ.Εγω προσωπικα ελαχιστους αναγνωριζω σαν Παναθηναικους.Οχι το καθε φυτο που δηλωνει Παναθηναικος μονο κ μονο για να βαζει 2-3 μαλακιουλες στο facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ ξέρεις πως σέβομαι τη γνώμη σου αλλά θα διαφωνήσω σήμερα.
      Έτσι όπως έχω κάνει το παζλ στο μυαλό μου όλα τα κομμάτια μπήκαν στη θέση τους και πλέον περιμένω μόνο να δω τον τρόπο που θα κατανεμηθούν τα χρέη για να επιστρέψει η οικογένεια φανερά στην ομάδα.
      Θα γυρίσει καβάλα στο άλογο και πάλι εγώ θα είμαι κακός, αυτή τη φορά για τους άλλους που θα ζητωκραυγάζουν υπέρ του.
      Τους έχει όλους στο χέρι και το θέμα είναι πότε θα τους ξεφτιλίσει.

      Όσο για την απόφασή μου να γράφω πιο λίγο είναι γιατί πλέον δεν έχω κάτι νέο να γράψω και αφού θεωρητικά βρήκα τι συμβαίνει(για εμένα) στην ομάδα και δεν αξίζει να «τραβάω» ότι ακούγεται για να γράψω κείμενο. Εγώ πάντως με τους αναγνώστες μου είμαι ευχαριστημένος και πιστεύω πως με καταλάβαιναν. Αναλογικά με το μέγεθός μου, σαν blog, είμαι χαρούμενος με όσους σχολίαζαν και τα λέγαμε. Ευτυχώς λίγα τα σουβλακοδίαιτα «παιδάκια» που σχολίαζαν εδώ.

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα φίλε Βασίλη,ελπίζω να είσαι καλά.ο Βαρδής δεν νομίζω να ξαναασχοληθει πρώτον λόγω ηλικίας και 2ον λόγω αγοραστικής δύναμης τον φιλάθλων του ΠΑΟ.χρειάζονται τεράστια κεφάλαια για τον Βοτανικό και γνώμη μου είναι ότι ο Βαρδινογιάννης το εγκατέλειψε.Andrew

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντρέα καλησπέρα.
      Σεβαστή η γνώμη σου μιας και πολλοί ακόμη έχουν την ίδια. Αν σκεφτείς πως πιο πάνω ο Laplace έγραφε και αυτός πως δεν το πιστεύει τότε ίσως εγώ να κάνω λάθος. Το έχω δέσει όμως τόσο καλά στο μυαλό μου που δεν αλλάζω άποψη αν δεν δω πλέον με τα ίδια μου τα μάτια τις αποδείξεις.
      Ο ΒΒ έχει μία ηλικία που δεν του επιτρέπει την ενασχόληση αλλά και πότε ήταν αυτός μπροστά; Η οικογένεια έχει νεότερα μέλη για να ασχοληθούν.
      Ο Παναθηναϊκός είναι τεράστιο μέγεθος ακόμη και σε επίπεδο οπαδών, αρκεί να μην θέλουν οι διοικήσεις να τους κοροϊδεύουν. Όσο για τον Βοτανικό...ποιος δεν θέλει να έχει έκταση προς εκμετάλλευση σε μία περιοχή που ακόμη και εγώ στη Θεσσαλονίκη γνωρίζω πως την έχουν στα σχέδια για άμεση ανάπτυξη. Αν κάνεις και γήπεδο εκεί θα βρεθείς στο νέο κέντρο της Αθήνας με νέο γήπεδο που θα σου φέρνει έσοδα.

      Διαγραφή