Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Σύλλογος μεγάλος...ετών 106. Χρόνια Πολλά Παναθηναϊκέ μου


Παναθηναϊκέ μου χρόνια σου πολλά.
Έγινες 106 ετών και η μοναδική ευχή που έχω να κάνω για εσένα αγαπημένη μου ομάδα είναι να σε παρακολουθώ για πολλά χρόνια ακόμη και όταν πλέον δεν θα μπορώ να σε παρακολουθώ να μου λένε για εσένα πως είσαι στην κορυφή, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης(όπως ήσουν στο παρελθόν παρέα με τους μεγαλύτερους συλλόγους της ηπείρου μας).

Για φέτος εύχομαι να ελευθερωθείς σύντομα και να φύγουν μακρυά σου ή καλύτερα να μπούνε φυλακή όλοι όσοι σε έφεραν σε ρόλο κομπάρσου.

7 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ μας και εύχομαι επιτέλους να καθαρίσει η ομάδα απο τους "εκτοξευτές"της και να επιστρέψει πάλι εκεί που ανήκει,στην κορυφή της Ελλάδος με κατάκτηση τίτλων και στην ελίτ της Ευρώπης..Να είμαστε επιτέλους όλοι οι οπαδοί ενωμένοι και όχι χωρισμένοι σε στρατόπεδα ενάντια στους εχθρούς του Ελληνικού Ποδοσφαίρου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασίλη αν μπορείς βαλε και την ανάρτηση απο τα παιδιά του glory days για την ίδρυση του ΠΑΟ μας έχει και μια φωτογραφία με τους ιδρυτές του ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ που έχουμε την τιμή να είμαστε οπαδοί..Να μάθουνε και όσοι ακόμη πιστεύουν τους άσχετους ποιοι ιδρύσανε αυτόν τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ σύλλογο..Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα μπει σήμερα πουθενά. Ακόμη και σε μένα πριν λίγο μπήκα κανονικά.
      Το έβαλα έστω και αργά αλλά ακόμη είναι 3 Φεβρουαρίου.

      Διαγραφή
  3. Εμένα τώρα γιατί δεν μου βγαίνει καμμιά χαρά σήμερα; Γιατί μας έκαναν έτσι ρε φίλε, να μην μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι έστω και μια μέρα το χρόνο;

    Καλή λευτεριά ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΕ μας, από τα τσακάλια και τις ύαινες που σε τρώνε και σου πίνουν το αίμα....

    Μακάρι του χρόνου τέτοια μέρα, όλα αυτά να είναι μια μακρινή κακιά ανάμνηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νοιώθω αλλά όπως και να έχει θα χαιρόμουν για τον Παναθηναϊκό μας. Έλα όμως που η γη στην Κεφαλλονιά χορεύει και μάλιστα σε έντονους ρυθμούς προκαλώντας ζημιές.
      Με τις ευχές σου με βρίσκεις σύμφωνο.

      Διαγραφή
  4. Ό,τι είπε ο Δημήτρης. Καλή λευτεριά και εύχομαι σύντομα να μπορώ να νιώθω ξανά περήφανος για την ομάδα της καρδιάς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή