Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Ο χαρακτήρας λέμε δεν αλλάζει...




Δεν έχω σκοπό να γράψω για να παραπονεθώ ή να αρχίσω τα "μου φάγαν το μπιφτέκι μου". Στον χώρο μπήκα από σπόντα και για να γράφω πέρα από όσα αφορούν την Πανάθα και μια δύο μαλακίες για να περνάει η ώρα. Έβαλα και διαφημίσεις μήπως βγει κανένα ψιλό, και μου τις έκοψε ο Γούγλης(πιθανόν γιατί κάποιοι φίλοι πατούσαν ανά δύο τρεις μέρες και είδαν τις ίδιες ip). Ούτε και αυτό με χαλάει, δεν θα σωζόμουν από τα ψιλά και αν τύχει να βρω θα ξαναβάλω πλαίσιο με διαφημίσεις. Μοναδικό «όπλο» μου τα αδέρφια του mypanathinaikos και ειδικά ο Laplace. Αυτοί με αφήνανε να γράφω και να σχολιάζω και έτσι με κάποιους ακόμη γνωριστήκαμε μέσω ίντερνετ(μακάρι να γνωριστούμε και από κοντά).

Όποτε πήρα κάτι από αλλού ΑΥΤΟΥΣΙΟ, και όχι να δω κάπου ένα βίντεο και να το ξαναψάξω μετά, έβαλα την πηγή. Το ίδιο έκαναν και άλλοι σε εμένα(αν κάποιος έβαλε και κάτι χωρίς να γράψει την πηγή και είναι στο μέγεθός μου, δλδ τόοοοοσο μικρός και νέος δεν με χαλλλλάει). Αλλά ο χαρακτήρας φαίνεται κάθε μέρα, κάθε στιγμή ακόμη και στα πιο μικρά. Ας δούμε την ιστορία. Μου στέλνει η κυρά με μνμ μέσω fb  ένα ανέκδοτο, το διασκευάζω για τον ΓΑΥΡΟ Τάκη(για να κάνουμε χαβά) και το βάζω στο blog. Δηλαδή ρε Δημητράκη τι φοβήθηκες και δεν έβαλες πηγή(οι υπάλληλοί σου); Μήπως σε περάσω σε προβολές; Έχεις χιλιάδες και έχω κάποιες δεκάδες; Αν γνωριζόμασταν μάλιστα να πω το παιδί νοιώθει μειονεκτικά, είμαι πιο όμορφος, πιο γυμνασμένος και δεν έχω ξινισμένη μούρη. Αλλά χωρίς να με έχεις δει να κάνεις κάτι τέτοιο...τστστσ Όχι πως δικαιολογώ να κλέβεις(είπαμε οι υπάλληλοί σου) άλλα blogs όπως  τα mypanathinaikos και prasinanea αλλά εκείνοι είναι τεράστιοι και έχουν επισκέπτες πολλούς και θα ήθελες να κλέψεις(είπαμε οι υπάλληλοί σου) μερικούς. Βέβαια για να μην θίξουμε τους γαύρους αναγνώστες μας το γυρνάμε στην αρχική του μορφή. Για να μην ξεχνιόμαστε το ανέκδοτο δεν είναι φρέσκο, παλιό είναι.

Για να μην παρεξηγηθώ, όταν με ενημέρωσε ο (δεν βάζω όνομα δεν ξέρω αν θέλεις) για το ανέκδοτο, γέλασα με την ψυχή μου και είπα "Ακόμη γελάω, άμα του αρέσει να μην βάζει την πηγή ας το κάνει. Υγεία αδερφέ να έχουμε και ας κάνουν οι άλλοι ότι νομίζουν. Ρόδα είναι και γυρίζει.".  Το κάνω θέμα όμως για να δούνε κάποιοι που μπορεί να πιστεύουν πως ο κ.Δημήτρης Γιαννακόπουλος ήταν άξιος συνομιλητής του Ομπράντοβιτς και εξαιτίας του ο Ζοτς συζήτησε την ανανέωση πως ο χαρακτήρας και τα χούγια φαίνονται καθημερινά και δεν αλλάζουν. Αν κάποιοι πιστεύουν τους ΑΡΔ που τον παρουσιάζουν σαν τον ΦΟΒΕΡΟ ΗΓΕΤΗ καλά κάνουν αλλά μετά να μην μιξοκλαίνε.

Αδερφέ ακόμη γελάω, αλλά όσο περνάει η ώρα και σκέφτομαι ποιος είναι στην κεφαλή της ΚΑΕ νομίζω πως θα μου βγει ξινό το γέλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου