Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Μία φανταστική ιστορία

Ένας καλός φίλος σήμερα το μεσημέρι μου έλεγε μία φανταστική ιστορία ικανή να γίνει σενάριο.


Ήτανε, λέει, σε μία φανταστική χώρα το Γραικυλιστάν όταν μία μέρα η αστυνομία του αποφάσισε πως θα έπρεπε να εργαστεί λίγο προς το κοινό καλό και όφελος. Έτσι ξεκίνησε να παρακολουθούν ομάδες ατόμων που είχαν κοινά ενδιαφέρονται και συναθροίζονταν σε γήπεδα και μικρά δωμάτια. Σε αυτές τις ομάδες ατόμων κάποιοι(αρκετοί) είχαν αυξημένη παραβατικότητα και μέσω κάποιων δραστηριοτήτων τους έβγαζαν χρήματα.


Έτσι η αστυνομία του Γραικυλιστάν αφού κατέγραψε συνομιλίες για παράνομες ουσίες και αντικείμενα αλλά και συνεργούς των κυρίως εγκληματικών στοιχείων αποφάσισε να δράσει. Το αστείο είναι πως οι εγκληματικές φυσιογνωμίες είχαν εγκέφαλο 13χρονου και πίστευαν πως ξεγελούσαν την αστυνομία. Έτσι όταν η αστυνομία της συμπρωτεύουσας του Γραικυλιστάν  αποφάσισε να τους συλλάβει είχε ήδη αρκετά στοιχεία και μάζεψε και άλλα πολλά(ειδικά κάποια από τα αντικείμενα ήταν φονικά).  Εκεί αρχίζει πλοκή να έχει ψωμί. Τα μέλη των ομάδων αυτών που έμειναν ελεύθερα άρχισαν να ψάχνουν τον ρουφιάνο αλλά δεν είχαν σκοπό να σταματήσουν τις παρανομίες. Πλέον κάποιος έπρεπε να πληρώσει για τους φίλους και συνεργούς τους, στους οποίους συμπαραστάθηκαν και με μηχανοκίνητη πορεία ως τις φυλακές.


Στην ιστορία βρήκε η αστυνομία κάποια φυτά κάπως έτσι
Δυστυχώς μετά χτύπησε το τηλέφωνό του φίλου μου και έπρεπε να φύγει. Τι κρίμα δεν μου είπε το τέλος, αλλά να είστε σίγουροι όταν μου το πει θα το γράψω. Προσωπικά θα ήθελα να δω και δεύτερο, τρίτο μέρος της ιστορίας σε άλλες πόλεις αυτής της χώρας. Μην ξεχνάτε πως είναι προϊόν φαντασίας, αλλά εγώ λέω να είμαι με την αστυνομία του Γραικυλιστάν. Λέτε να νικήσει;;;


Ευχαριστώ πολύ για την ιστορία που μοιράστηκες μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου