Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Ζήκος(όχι ο Άκης)

"Εγώ προσπαθώ να τον βρω, για να μιλήσω μαζί του και να τελειώσει μια και καλή αυτό το θέμα. Δεν θέλω να μείνει ούτε ένας με την αμφιβολία ότι ήρθε επενδυτής στον Παναθηναϊκό και τον διώξαμε."

Ρε τι μου θυμίζει αυτή η στάση, τι μου θυμίζει; 
Τον Ζήκο μου θυμίζει στην ταινία "Της κακομοίρας". Ναι αυτόν που κανόνιζε τους μάγκες και ήταν και πρώτη μούρη και θα έπαιρνε και το κορίτσι αλλά στο τέλος έμεινε μπουκάλα.
Κύριε Αλαφούζε μου εγώ που είμαι άνεργος και ποτέ μου δεν είχα φράγκα και επιχειρήσεις αν ψάξω θα τον βρω τον Πρίγκηπα και θα επικοινωνήσω μαζί του, στην χειρότερη θα ζητήσω τα στοιχεία επικοινωνίας του από τον εκπρόσωπό του κ.Τσάκα ή την δικηγόρο του. Τόσο δύσκολο είναι; Η αναζήτησή του Πρίγκηπα για εσάς έχει γίνει όμοια με την αναζήτηση του σημείου G των γυναικών. Όπως έλεγε και ο Ζήκος στην ταινία "σε περιμένει ένας λεχρίτης στον καφενέ". Μόνο οι λεχρίτες σε περιμένουν για να μιλήσεις μαζί τους οι σοβαροί συνομιλητές δεν περιμένουν ποτέ κλείνουν ραντεβού και τα τηρούν. Αν όμως οι συνεργάτες σου και εσύ δεν μπορείτε να βρείτε τρόπο επικοινωνίας τότε καλό θα ήταν να βάλετε τον Αστυνόμο Σαΐνη να σας βρει τον Πρίγκηπα.

Αν δεν έχετε καταλάβει ακόμα ο κόσμος κουράστηκε με τις αήθεις δικαιολογίες και κάποια στιγμή ακόμη και τα φυτά θα ξυπνήσουν και τότε να δω που θα κρυφτείτε. Όχι δεν είναι απειλή, δεν είμαι όμοιός τους, είναι προειδοποίηση για το κράξιμο που θα πέσει και θα είναι πολύ. Οι Παναθηναϊκοί ήμασταν πάντα περήφανος λαός, ποτέ δεν ζητούσαμε χάρες από κανέναν, ποτέ δεν μας ευνόησε κανείς και καταφέρατε να μας κάνετε να αηδιάζουμε με την διοίκηση της ομάδας που αγαπάμε. Μας κάνατε να παρακαλάμε να μας φερθεί ευνοϊκά ο κάθε επίσημος οργανισμός, μας κάνατε να αισθανόμαστε ξεφτιλισμένοι. Είναι καιρός να αποφασίσετε να κάνετε πράξη αυτό που ζητάνε οι περισσότεροι Παναθηναϊκοί, να κάνετε όλες τις ενέργειες ώστε να ανοίξει η ΑΜΚ σε εκτός ΠΑΕ επενδυτές χωρίς όριο. Αν ο κ.Τσάκας έφερε Πρίγκηπα που θέλει την ομάδα θα συμμετάσχει, αν όχι θα μπορείτε να λέτε πως αποδείχτηκε πως είχατε δίκιο και μας κορόιδευε τόσο καιρό.

ΥΓ Αυτόν τον άνθρωπο που σαν παίκτης ήταν πολύ καλός αλλά μετά μόνο κακό κάνει στην ομάδα γιατί τον αφήνετε να συμμετέχει στα κοινά και να προσβάλει τον Παναθηναϊκό. Άλλο το έπος του Γουέμπλευ και άλλο η γνώση προπονητικής και σχεδιασμού ομάδας. Θα του το εξηγήσει ποτέ κάποιος αυτό;
ΥΓ2 Ρε τραγικοί συνεργάτες του κ.Αλαφούζου(ξέρετε εσείς κύκλοι, τετράγωνα, τρίγωνα Πανοράματος και μέλη του ΔΣ) δεν κόβετε την γελοία επίθεση στη δικηγόρο. Ακόμη και τον Λυκουρέζο ή τον Κατσαντώνη να είχε ο Πρίγκηπας για δικηγόρο πάλι πρόβλημα θα είχατε, όχι τώρα που η γυναίκα έχει πελάτη τον Μπέο. Αν δεν ήταν καλή θα την επέλεγε ο Αχιλλέας; Ταγάρια, έ ταγάρια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου