Με αφορμή το πυρ ομαδόν από τους συναδέλφους της Ελένης Λιάσκα, η ηθοποιός που τόλμησε να πει πως για τα δεινά του Έλληνα δεν ευθύνεται η Χ.Α. και πως βία δεν είναι μόνο ένα χαστούκι, σκέφτηκα να γράψω μερικές γραμμές για το «σινάφι» της(όχι κοπέλα μου εσύ διαφέρεις από αυτούς).
Άννα Χατζησοφιά, καλλιτέχνης-σεναριογράφος, σχολίασε και αυτή τις δηλώσεις της νεαρής ηθοποιού.
Δεν υπάρχει καλύτερος επαγγελματικός προσδιορισμός για την κα. Χατζησοφιά, καλλιτεχνικά γραμμένα τα σενάριά της. Όλα ήταν ένα και ένα και το σημαντικότερο είχαν την κατάλληλη σειρά για να περάσουν μηνύματα στο μυαλό του Έλληνα τηλεθεατή και να χαλαρώσουν τις εσωτερικές του άμυνες.
Ας τα πάρουμε από την αρχή, έγραψε τα σενάρια από τις παρακάτω τηλεοπτικές σειρές,
- Εξ' αδιαιρέτου (ΕΤ1) 1992
- Οι μεν και οι δεν (ΑΝΤ1) 1993-1996 (σε συνεργασία με τον Χάρη Ρώμα)
- Ο κακός βεζύρης (ΜΕGA) 1997 (σε συνεργασία με τον Χάρη Ρώμα)
- Κωνσταντίνου και Ελένης (ΑΝΤ1) 1998-2000 (σε συνεργασία με τον Χάρη Ρώμα)
- Λίφτινγκ (ΑΝΤ1) 2000-2001 (σε συνεργασία με τον Χάρη Ρώμα)
- Το καφέ της Χαράς (ΑΝΤ1) 2003-2006 (σε συνεργασία με τον Χάρη Ρώμα)
- Δεληγιάννειον Παρθεναγωγείον (ΑΝΤ1) 2007-2008 (σε συνεργασία με τον Χάρη Ρώμα)
- Λόλα (ΑΝΤ1) 2008-2009
Το πρώτο δεν το θυμάμαι και το τελευταίο παραήταν φανταστικό για να έχει συνέπειες πέραν της ηθικής χαλαρότητας αλλά αυτό το είχε ήδη πετύχει νωρίτερα. Και τι σύμπτωση όλα όσα θα με απασχολήσουν είναι σε συνεργασία με τον Χάρη Ρώμα...
Οι μεν και οι δεν
Κοινώς πως απενοχοποιούμε τους απατεώνες στα μάτια του κόσμου, πως τους κάνουμε να φαίνονται συμπαθείς. Είτε αυτοί είναι μικροαπατεώνες, είτε απατεώνες παρ' Αρείω Πάγω. Και ως μπόνους πως γίνεται αυτοί οι δύο να συνεργάζονται κατά περίπτωση με κέρδος ανάλογα με το πόσο απατεώνας είναι ο καθένας τους.
Ο κακός βεζύρης
Οι μεγαλύτερες αλήθειες λέγονται πιο εύκολα με χιούμορ. Το πόσο καλά λειτουργούν τα υπουργεία στην Ελλάδα το ξέρουμε, αλλά πόσοι ξέρουν ποια είναι τα άτομα που αλλάζουν εντός των υπουργείων και ποιοι ασκούν πολιτική στην αφάνεια; Το θέμα της ανηθικότητας δεν λείπει ούτε από εδώ καθώς τα κακά παραδείγματα σε θέματα σχέσεων από τους Δάγκες και τους Σταμάτηδες συνεχίζονται και εδώ.
Κωνσταντίνου και Ελένης
Money makes the world go round. Το χρήμα κινεί τα πάντα. Με το χρήμα έχεις όποια θέλεις, όσες θέλεις, σε όποια ηλικία την επιθυμείς, εκδίδεις σύγγραμμα, μόνο δεν παντρεύεσαι(ψέμα παντρεύεσαι αν τα έχεις). Το στανταράκι δεν χαλάει με τίποτα, ανηθικότητα.
Λίφτινγκ
Πως πείθεις τον κόσμο για τις αισθητικές επεμβάσεις αλλά και μελλοντικά για κάθε επέμβαση στο σώμα του που θα τον κάνει νεότερο, ομορφότερο ή και ασφαλέστερο. Αν ο πολύς ο κόσμος δεν είναι αντίθετος στις αισθητικές επεμβάσεις θα είναι σε κάτι που θα παρουσιαστεί ως πολύ καλύτερο; Εδώ η ανηθικότητα ανεβαίνει επίπεδο, έχουμε τον ζιγκολό Σίλα σε χιουμοριστική έκδοση. Μπορείς και εσύ να γίνεις μία αρσενική πόρνη, πλούσιες κυρίες υπάρχουν(βέβαια σήμερα αυτό μπαίνει άνετα σε σειρές αλλά το 2000-2001 ήταν θέμα).
Το καφέ της Χαράς
Η δαιμονοποίηση της παράδοσης στον χαρακτήρα που ενσάρκωνε ο Χ.Ρώμας. Βέβαια όποτε ήθελε έβαζε το προσωπείο του προοδευτικού για χατήρι της Ρ.Λουϊζίδου. Πολλοί χαρακτήρες υπάρχουν στην καθημερινότητά μας αλλά η επιλογή του μπεκρή ιερέα ήταν πάλι καλά σχεδιασμένη. Η ανηθικότητα ανεβαίνει με ασανσέρ πλέον, οι ανήλικοι όχι μόνο κάνουν έρωτα αλλά τεκνοποιούν και δωράκι η σχέση της χαλαρών ηθών πιτσιρίκας με τον περιστασιακά πλούσιο καφετζή και της δασκάλας με τον κατά πολύ νεότερό της μαθητή που μόλις ενηλικιώθηκε. Πόσο τυχαίο είναι το γεγονός πως και οι δύο δασκάλες είναι « ελαττωματικές»;
Δεληγιάννειον Παρθεναγωγείον
Εδώ έδωσε ρέστα η σεναριογράφος. Δαιμονοποιεί αυτή τη φορά την νεολαία του Μεταξά, αυτού που δεν είπε ΝΑΙ αλλά είπε ΟΧΙ. Παράλληλα μας παρουσιάζει την καλή εκδοχή των Εβραίων κατοίκων της Ελλάδας, μας πληροφορεί πόσο πολύ πολέμησαν στο μέτωπο αλλά δεν μας λέει πως ο Αδόλφος ήταν και ο ίδιος Εβραίος και πόσοι ήταν οι αριθμοί των νεκρών από κάθε κράτος και φυλή. Ναι δεν είναι ντοκιμαντέρ αλλά αφού δεν είναι να μην προσπαθεί να διαστρεβλώσει όλα τα γεγονότα. Ανηθικότητα; Σιγά μην απουσίαζε...
Συνοψίζω βάζοντας τα παραπάνω σε μία σειρά,
- οι απατεώνες δεν είναι κακοί και είναι παντού, γίνε και εσύ μπορείς
- το κράτος δεν λειτουργεί
- το χρήμα κάνει κουμάντο παντού
- άλλαξε το πρόσωπο και το σώμα σου(γυναίκες) και γίνε ζιγκολό αν δεν μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερα από αυτό(άντρες)
- η παράδοση είναι κακή, αναχρονιστική και ευθύνεται για κάθε δεινό
- οι Εβραίοι είναι ήρωες και καλοί, ο Μεταξάς είναι κακός
- ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ, αν λείψει η ΗΘΙΚΗ στον Έλληνα τότε θα τον αλώσουν
Και επειδή σας πείραξαν οι δηλώσεις της νεαρής ηθοποιού, μπορείτε να μου δικαιολογήσετε τα έργα σας; Τι έχετε να πείτε για όλα όσα έγραψα πιο πάνω; Πέρα από την γελοία δικαιολογία πω είναι καθαρά προϊόντα φαντασίας, θα ακούσουμε κάτι που να μπορεί να τα δικαιολογήσει όλα αυτά τα αισχρά δημιουργήματα;
Μήπως η wikipedia έχει να μας πει κάτι; "Ήταν υποψήφια (έκτη στο ψηφοδέλτιο επικρατείας) με τον ΣΥΡΙΖΑ στις βουλευτικές εκλογές του 2009."
Τυχαίο; Τόσο τυχαίο όσο και το γεγονός πως δεν βγήκε ούτε ένας αριστερούλης θολοκουλτουριάρης να σχολιάσει τους γελοίους προστατευόμενούς του, τους αναρχικούς, που μπέρδεψαν τα άτομα που ήταν σε μνημόσυνο με Χρυσαυγίτες και χτύπησαν ανθρώπους αναίτια μέχρι που άκουσαν κατάρες και αφού κατάλαβαν τι έκαναν έφυγαν. Ξέχασα τα «παιδιά» έχουν ασυλία, κινούνται στο πανεπιστήμιο...
Σημείωση
G.Gakis σ'ευχαριστώ γιατί σε αντιγράφω, δεν είχα σκεφτεί να γράψω με χρονολογική σειρά τα γεγονότα και να τα συνδέσω όλα μαζί με κάτι άλλο, άσχετα αν το έκανα, και σήμερα γράφω για το συγκεκριμένο θέμα με αυτή την αρχή.
Κλειστε τον Αλμοδόβαρ φυλακή....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετούς ξένους έχουμε στις φυλακές δεν θα βάλουμε και Ισπανούς που θα οργανώσουν και την λατινόφωνη μαφία, μου αρκούν η ρώσικη, αλβανική, αφρικανική μαφία...
Διαγραφή