Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη(όχι τον ερυθρόλευκο, αλλά τον κανονικό)

Καλέ μου Άγιε,

Σου στέλνω αυτό το γράμμα για να σου ζητήσω και εγώ κάτι για τις φετινές γιορτές.

Ήμουν καλός όλο τον χρόνο που πέρασε. Δεν έκανα κακό σε κανέναν, ακόμη και αν με προκάλεσαν.
Έτρωγα όλο το φαγητό μου στο σπίτι και δεν χρειάστηκε να στερήσω ούτε ένα σουβλάκι από κάποιο ορφανό και δεν κατάπια ούτε γραμμάριο από το σανό που απλόχερα προσφέρανε στα πρόβατα που τους ακολουθούν.

Άγιε μου Βασίλη κάνε μου σε παρακαλώ αυτή την χάρη γιατί ήμουν καλό παιδί και δεν πήρα ποτέ δώρο κάτω από το τραπέζι, ούτε χρήματα, αλλά ούτε και προβολή που δεν άξιζα.
Θα σε παρακαλέσω φέτος που η Ελλάδα μας είναι σε ακόμη χειρότερη κατάσταση εμένα να μην μου φέρεις δώρο.

Αντίθετα καλέ μου Άγιε από εμένα θέλω να πάρεις κάτι και να το δώσεις αλλού. Σε παρακαλώ πολύ πάρε την Δώρα με τα κορίτσια της, πάρε και την φερόμενη ως διοίκηση με ηγέτη τον Αλ Αφ και πήγαινέ τους όλους δώρο στην ομάδα της καρδιάς τους, στο λιμάνι. Εγώ χόρτασα από την εξυγίανση και τις μεγάλες νίκες στην Ευρώπη και τους τίτλους στην Ελλάδα, καιρός είναι  να βιώσουν και άλλοι την επιτυχία της δικής μου ομάδας.

Σε παρακαλώ μην με ξεχάσεις. Όπως είδες δεν ζητάω να μου φέρεις κάτι αλλά να σου δώσω.

ΥΓ Αν έχει χώρο στο κόκκινο μαντρί πάρε και τα πρόβατα που βοσκάνε στα σκαλιά του πετάλου της Λεωφόρου. Αν δεν έχει τότε δώστα στους φτωχούς από τώρα για το Πάσχα.

8 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑ,ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΚΤΟΣ ΑΔΕΛΦΕ!!!!!!!!
    ΥΓ:Η ΛΕΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΠΙΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΑΜΑΣΗΤΟ,ΤΗΣ ΕΚΑΤΣΕ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΚΑΙ ΠΝΙΓΗΚΕ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ;;; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Λέτα αδερφέ ανήκει στην φερόμενη ως διοίκηση, πάει πάντα μαζί με τον Αλ Αφ.
      Στο λαιμό της Λέτας ίσως σταθεί κανένα... λουκάνικο, για σουβλάκι δεν το κόβω!!!

      Διαγραφή
    2. Η ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΡΟ(ΜΕ ΦΛΕΒΑ)ΑΔΕΛΦΕ.Η ΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥΡΟΛΑΤΡΕIΣΑ... ;-)

      Διαγραφή
  2. Καλσπέρα Βασίλη πολύ καλό το γράμμα στον Άγιο Βασίλη μήπως και γλιτώσουμε απο αυτούς επιτέλους και γλιτώσουμε και τα ψυχοφάρμακα εν ανάγκη θα τον πληρώσουμε κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχίζω να πιστεύω πως είναι η τελευταία μας ελπίδα.
      Καλά μην με πάρεις στα σοβαρά, αλλά ας βάλει και ο Άγιος το χεράκι του.

      Διαγραφή
  3. Δεν στέρησες ούτε ένα σουβλάκι από κάποιο ορφανό ε; Κλαίω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέρες αγάπης Στέφανε και θα τους στερήσω εγώ το σουβλάκι-χορηγία;
      Αν σου έρθει ένα ορφανό στη γιορτή σου δεν θα το κεράσεις κάτι; Μόνο αν έρθει υποψήφιος επενδυτής μην του δώσεις κουραμπιέ γιατί θα προσπαθήσει να πάρει την άχνη με την μύτη.

      Διαγραφή