Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Kawasaki, Yamaha και λοιπά μοτεράκια



H διαφωνία μου με τον φίλο του mypanathinaikos g.gakis στο θέμα Βύντρα και στο θέμα Φερέϊρα είναι δεδομένη. Ειδικά για τον Φερέιρα δεν θα « συναντηθούμε» πουθενά. Ο Πορτογάλος έφυγε αλλά τα λάθη του μας κυνηγούν ακόμα. Το τελευταίο είναι η συμφωνία με ένα άξιο τέκνο της ποδοσφαιρομάνας ... Ιαπωνίας(ή όπως μπορεί να την λέει ο Βαγγέλας «η απονία»).

Ρε τιτανοτεράστιε συνταξιούχε που προτιμούσες να παίρνεις τον μεσημεριανό, απογευματινό ή πρώτο βραδινό ύπνο στην άκρη του πάγκου δεν σου έφτασε ο υπέρβαρος Φορναρόλι και ο μέχρι πριν λίγες ημέρες τραυματίας Σο ήθελες και Ιάπωνα στην ομάδα; Δηλαδή θα πάρεις παίκτη με εξάμηνο δανεισμό από την Ιαπωνία και περιμένεις να εγκληματιστεί, να προσαρμοστεί και να αποδώσει στα χωράφια της Σούπερ Κλίκας;

Το «Ιάπωνας ποδοσφαιριστής» μου θυμίζει το σύντομο ανέκδοτο «Αλβανός τουρίστας». Καλά μοτεράκια οι Ιάπωνες αλλά δεν φημίζονται για τις τεχνικές αρετές τους. Καλά ο Πορτογάλος έκανε την επιλογή, η διοίκηση του Αλ Αφ Ούζου δεν είδε πως είναι Ιάπωνας; Δεν είδε πως πρέπει να κάνει κάτι με τις θέσεις των ξένων; Μήπως έχει ήδη κάνει κάτι και δεν το λέει; Μήπως θα φύγει κάποιος από τους υπάρχοντες παίκτες και δεν τολμούν να το ανακοινώσουν; Λέω εγώ τώρα, αλλά ποιος είμαι εγώ που τα γράφω αυτά από την Θεσσαλονίκη;

ΥΓ Φίλε g.gakis χωρίς παρεξήγηση αλλά μαζί έχουμε κάνει τις μεγαλύτερες διαφωνίες για αυτούς τους δύο και για αυτό σε αναφέρω στην αρχή. Αν σε ενοχλεί, το βγάζω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου