Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Βέροια και Κάθαρση

Ήθελα να γράψω για το ματς στη Βέροια κάποια πράγματα αλλά στερούμαι νομικής υποστήριξης και δεν θα τα γράψω όπως τα σκέφτομαι.
Θα επισημάνω σε όλους όσους διάβασαν ή άκουσαν πως στήθηκε το ματς πως σε στημένο ματς από δύο παίκτες δεν είναι και οι 11 χώμα. Όποιος έχει το θάρρος και το θράσος ας επικοινωνήσει με τον Τζόρβα και να τον ρωτήσει πως τον έστησαν κάποτε(οι αμυντικοί του, όταν δεν φορούσε το Τριφύλλι στο στήθος). Θέλω να θυμίσω σε όλους πως η καλή άμυνα ξεκινά από επιθετικούς που δεν αφήνουν σε ησυχία την αντίπαλη άμυνα και ένα κέντρο συμπαγές και όχι σκορποχώρι. Αν ψάξετε για στημένο παιχνίδι και πως γίνεται να το στήσουν κάποιοι δεν θα το βρείτε εδώ. Ίσως έγινε κάτι άλλο...Τελευταίο και κλείνω με το ματς στην Ημαθία γιατί δεν χωρούν δικαιολογίες για τους παίκτες. Ήταν λέει απλήρωτοι και έτσι μπορούν να μην παίζουν. ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ; ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΣΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΗΡΑΝ; Μήπως τα έπαιρναν αυτοί που χρωστάν ακόμη στον  Μπιγκόν(ακόμη και επί πολυΑμέτοχων γιατί ο ΙΒΒ  δεν ήθελε να καθαρίσει τις βρωμι΄λες της παράγκας); Για να έρθουμε στα λογικά μας, ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 11. Μόνο ο Ρότσα και οι 3 αλλαγές δεν φταίνε.

Και πάω να πιάσω και τον εκφραστή της κάθαρσης.
Ρε μεγάλε, τιτονοτεράστιε ηγέτη γνωρίζεις πως έρχεται η κάθαρση; Η κάθαρση δεν είναι προϊόν καθαρτικού αλλά αποτέλεσμα μιας ακολουθίας συγκεκριμένης.
Αφού φερθείς με Αλαζονεία τότε διαπράττεις  Ύβρη φτάνει η Νέμεσις και τελικά επέρχεται η Κάθαρση. Εσύ ακόμη είσαι στην Αλαζονεία και την Ύβρη, η Νέμεσις έρχεται για εσένα και την Κάθαρση θα την αισθανθείς για τα καλά(δεν είμαι οπαδός της βίας και δεν την υποκινώ, αντίθετα προτιμώ την πολιτισμένη επίλυση διαφορών).

Δεν είμαι κάποιος που να μπορεί να σου απαγορεύσει να αφήσεις ελεύθερους κάποιους από τα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας. Μπορώ να σου υπογράψω όμως πως όσο κατευναστικά κείμενα και να γράψω(άσχετα αν θα βράζω) κανείς δεν θα συγκρατήσει ούτε μία γραμμή και το μένος απέναντι στο πρόσωπό σου από τους οπαδούς της ομάδας θα το νοιώσεις στην πράξη. Μην προκαλείς λίγο πριν φύγεις. Δες το παράδειγμα του ΓΑΠ και των συνεργατών του.

14 σχόλια:

  1. Αδελφέ συμφωνώ ότι κάλο άλλο παίχτηκε εχθές.
    Επέτρεψε μου όμως τον Μαυριά να τον βγάλω απ' έξω. Η εμφάνιση του αυτό μου λέει.

    Να θυμίσω μόνο λίγο το πλάνο στο τέλος του παιχνιδιού που είναι ενδεικτικότατο και σχολιάστηκε στο μαγαζί όπου έβλεπα τον αγώνα. Στο 90+ λοιπόν που γίνεται η διακοπή ο οπερατέρ για να μην δείχνει τα επεισόδια αρχίζει και δείχνει τα πρόσωπα των παιχτών μας. Εκεί βλέπουμε σε ένα πλάνο τον Ζεκά ο οποίος ήταν χωρίς ίχνος ιδρώτα στο μέτωπο του (!!!) και μετά από λίγο δείχνει και τον Σο ο οποίος έσταζε και είχε μπει και ως αλλαγή όπως πολύ καλά όλοι ξέρουμε!
    Συμφωνίες κάτω απ' το τραπέζι μου βρομάει η δουλειά.

    Κάτι κυκλοφορεί πως θα πέσει πέλεκυς σε 2 παίχτες. Προσπάθεια του Αλ-Ούζου να κόψει περισσότερο τα ποδάρια της ομάδας και να ξεπουλήσει περιουσιακά στοιχεία της ομάδας μήπως?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριάκο σεβαστή η άποψή σου αλλά αν ήξερε κάτι θα έπρεπε να μιλήσει στον Ρότσα.
      Μου θυμίζει Ξάνθη η δουλειά, ψεύτης να βγω αλλά έτσι μου κάθισε.
      Όσο για τον Αλ Αφ Ούζο δεν θα προλάβει να κάνει κάτι που θα βλάψει την ομάδα. Αν πάει να τους αφήσει ελεύθερους τότε είναι εύκολο να τον μπλοκάρουν οι ίδιοι που είναι καλά παιδιά και το έχουν αποδείξει. Με αλλαγή ιδιοκτησίας δεν θα προλάβει να κάνει τίποτα που να βλάψει την ομάδα.

      Περιμένω τις εξελίξεις και ελπίζω να είναι θετικές.

      Διαγραφή
    2. Θα έπρεπε ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι είναι πιτσιρικάς και θέλει και την στήριξη των παλαιοτέρων, δύσκολη η θέση του, μόνο καρφί δεν θα ήθελε να τον πούνε. Με την προϋπόθεση πάντα ότι ήξερε κάτι, που δεν το νομίζω.
      Ότι "Ξανθήζει" λίγο Ξανθήζει.
      Ελπίζω να μην προλάβει αλλά από την σημερινή του δήλωση μου δείχνει ότι τρέχει να προλάβει ξαφνικά για "κάτι".

      Διαγραφή
    3. Πάλι συμφωνώ μαζί σου, αλλά και παικτικά αν το δούμε(που δικαιολογείται ο μικρός) δεν έπιασε τα στάνταρ που μας έχει συνηθίσει.

      Ο πρόεδρας λέει θέλει να διώξει πέντε, όχι μόνο δύο.

      Διαγραφή
  2. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣ ΜΑΥΡΟ ΟΦΗ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΙΟΝ ΠΑΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΞΑΝΘΗΖΕΙΝ....ΠΑΝΤΩΣ ΒΡΗΚΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟ ΜΟΥΝ@Π@Ν@ Ο ΒΑΣΙΛΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΡΕΑΣ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟΝ ΒΥΝΤΡΑ...ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να πω την αλήθεια πιο πολύ μου κάνει για Λάρισα πριν 2-3 χρόνια, αλλά τότε εκεί είχε «βρωμίσει» όλη η Β.Ελλάδα.
      Την ίδια εικόνα έχω, πως δουλειά του Νικολάκη είναι αυτή η βρώμα για τους 5.
      Γιατί να μην κάτσουν πάνω στα συμβόλαιά τους σαν τον Γιούρκα και δεν θα δεχτούν καμία αλλαγή. Δεν θα είναι καλή πλάκα στα καραγκιοζάκια;

      Διαγραφή
  3. ΡΕ ΣΥ,ΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ;ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΠΑΕ.ΛΕΣ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό για να είναι αληθινό.
      Αν γίνει όμως θα ήθελα να τον δω τον Νικολάκη στην ουρά για κάρτα και ταμείο ανεργίας.

      Διαγραφή
  4. "Όποιος έχει το θάρρος και το θράσος ας επικοινωνήσει με τον Τζόρβα και να τον ρωτήσει πως τον έστησαν κάποτε(όταν δεν φορούσε το Τριφύλλι στο στήθος)."

    ?!...Βαρύ μου φαίνεται, δεν άκουσα ποτέ τίποτα ανάλογο...Μήπως εννοούσες ότι προσπάθησαν να τον στήσουν? Μου κίνησες την περιέργεια.

    stellan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει ότι διάβασες.
      Έχω γράψει και άλλη φορά πράγματα που τα κόβω εκεί που δεν θα δημιουργήσω πρόβλημα την δεδομένη χρονική στιγμή(το κουίζ).
      Ψάξε μακρυά από την Αθήνα, αλλά μη με ρωτήσεις τίποτα άλλο σχετικά με αυτό.

      Διαγραφή
    2. Να'σαι καλά για την απάντηση! Δε σ'αδικώ που δε γράφεις κάτι παραπάνω γιατί κι αυτό που έγραψες πολύ είναι! Μου έκανε εντύπωση επειδή γενικώς δεν έχουν ακουστεί περίεργα πράματα για τον Τζόρβα και δεν του "το'χα".

      Διαγραφή
    3. Παρεξήγησες και ίσως φταίω εγώ έτσι όπως το έγραψα. Ο Άλεξ δεν συμμετείχε, αλλά η άμυνά του και όχι μόνο ένας αμυντικός(τον έστησαν, οι αμυντικοί του). Δημόσια δεν το έχει παραδεχθεί.
      Συγγνώμη για την παρανόηση. Ο Άλεξ μπορεί να ήταν ντεφορμέ για κάποιο διάστημα αλλά αγαπά την ομάδα μας και την όποια ομάδα παίζει τη σέβεται.

      Διαγραφή
    4. Εγώ συγγνώμη! Κακώς παρανόησα. Εγραψες ότι όποιος θέλει μπορεί να τον ρωτήσει, οπότε πώς θα μπορούσες να εννοείς αυτό που κατά λάθος κατάλαβα εγώ; Ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι...;) Και πάλι, να'σαι καλά!

      Διαγραφή
    5. Ξεχάστηκα και δεν σ' απάντησα.
      Εγώ που το δημοσιεύω θα πρέπει να προσέχω πως το γράφω και τι νόημα μπορεί να βγάλει κάποιος. Αυτό το κομμάτι είναι δική μου ευθύνη και δυστυχώς κάποιες φορές μου ξεφεύγουν εκφράσεις που στον προφορικό λόγο θα γινόντουσαν αντιληπτές αλλά στον γραπτό δημιουργούν παρανοήσεις.

      Διαγραφή