Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Σαπίλα

Δεν μπορώ να σχολιάσω διαφορετικά δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης παρά μόνο ως σάπιους.
Που στηρίζεσαι «κύριε» και βγαίνεις και λες τις σαχλαμάρες σου; Έχεις εσωτερική πληροφόρηση; Μήπως σου έστειλε και εσένα ο Πρίγκηπας πρόταση να παραχωρήσεις τις μετοχές που δεν έχεις;

Τσάτσοι, κυρίζια, ΑΡΔ δεν ξέρω πως αλλιώς να σας χαρακτηρίσω ρε γελοία όντα. Κατά το μεσημεράκι και ενώ έχει σπάσει η κίνηση στην δουλειά μιλάω με μία συνάδελφο και της λέω "Ρε συ .... πολύ θα ήθελα σήμερα να είμαι Αθήνα", "Γιατί;" μου απαντάει. "Έχει την Σ.Τ. του Πρίγκηπα, αλλά εκτός που θα χρειαζόμουν 50 και 50(ευρώ το πήγαινε-έλα) θα έπρεπε και να φάω εκεί και δεν έχω και ημέρες άδειας(δεν δικαιούμαι ακόμα)" και η απάντηση αποστομωτική "Μα καλά αυτός δεν είναι απατεώνας και η πρόταση ψεύτικη; Έτσι άκουσα το πρωί στο ράδιο όταν ερχόμουν".

Έχω κατά νου κάποια καρτούν που το παίζουν δημοσιοβλάκες αλλά δεν ξέρω ποιος το είπε και δεν ρώτησα τι σταθμό άκουγε. Τόσο σάπιοι είστε ρε βλάκες ή ακόμη και για εσάς υπάρχει χαρτζιλίκι;

2 σχόλια:

  1. Συγνώμη ρε συ ΒΤΚ!! Κάθεσαι και χαλιέσαι με τους "αθλητικούς" δημοσιογράφους της Θεσαλονίκης?? Ξεχωριστό είδος στον πλανήτη Γη. Έχουν θάψει σε νοοτροπία τις ομάδες της πόλης. Πουλάνε μιζέρια και ψευτομαγκιά για να έχουν λόγο ύπαρξης. Και πάντα έμμεσα γλείφουν γαύρο...
    Στο λέω γιατί τους έζησα και τους άκουγα/διάβαζα...
    disgo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έγραψα για αθλητικούς δημοσιογράφους γιατί δεν ξέρω αν ήταν αθλητικός αυτός που το είπε. Αλλά εδώ όλοι είναι παντογνώστες. Μου το είπε γυναίκα συνάδελφος που δεν ακούει αθλητικούς σταθμούς.
      Δεν θα καθόμουν να ασχοληθώ με βλακόμουτρα που το παίζουν αθλητικοί δημοσιογράφοι. Μια ζωή τους έχω βαρεθεί, από έφηβος ακόμα.

      Διαγραφή