Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Το μπαλάκι στην πλευρά του Πρίγκηπα

Είμαι μαζί σας σχεδόν επτά μήνες και καλώς ή κακώς πάντοτε έγραφα στο blog όσα πίστευα πως πρέπει να γίνουν ή να ειπωθούν και με εξέφραζαν. Σήμερα θεωρώ πως είναι η μέρα που μπορώ να βλογήσω τα γένια μου(μιας και τα μαλλιά τα κουρεύω πολύ κοντά).

Θα σας γυρίσω μήνες πίσω που έγραφα "αφήστε τον Πρίγκηπα να συμμετάσχει και αν δεν βάλει χρήματα τον «ξεσκίζετε»". Πριν λίγες ημέρες έγραψα κατά λέξη "Αλήθεια ποιος μου εξασφαλίζει πως αυτός που κάνει το κομμάτι του με τα χρήματα των άνεργων οπαδών θα αφήσει την τιμή  στο 0,30€ και δεν θα την ανεβάσει σε 0,50 € ή ακόμη και στο 1 €;". Σήμερα φίλοι μου μπορώ να γράψω με την ικανοποίηση που αισθάνομαι πως τώρα πλέον αν βάλει ο Πρίγκηπας τα χρήματα θα πρέπει να κρυφτείτε όλοι όσοι τον πολεμήσατε αυτόν και τον κ.Τσάκα και αν όχι πως θα μπορέσετε να αρχίσετε να γράφετε τα γνωστά σας κείμενα. Επιτέλους οι Α-μέτοχοι δεσμεύτηκαν να μην συμμετέχουν(όχι πως είχαν χρήματα για αν συμμετέχουν στην ΑΜΚ) και πως η τιμή θα είναι 0,33€(και όχι 0,5 ή 1 €).

Όσοι με παρακολουθούν ξέρουν τι πιστεύω και το έχω γράψει πολλές φορές είτε σε αναρτήσεις είτε σε σχόλια. Πλέον το μπαλάκι είναι στην πλευρά του Πρίγκηπα και απομένει να κάνει την τελική του κίνηση(ο έλεγχος δεν μπορεί να δείξει περισσότερα «μαργαριτάρια» από τον προηγούμενο). Άντε να δω αν ο Άγιος φέτος θα έρθει από την Αραβία αντί για την Καισαρεία.


4 σχόλια:

  1. να ρίξω ένα σότο;και πού ξέρουμε ότι στην αμκ δεν θα μπή κανένας τρίτος, εκτός από τους μετόχους που θα παραιτηθούν και την πρίγκηπα που μπορεί να κάνη πίσω; να περνάη η ώρα που λέμε, αλλά η ΑΜΚ δεν σημαίνει ότι μπορεί να μπή μόνο ο πρίγκηπας. μπορεί, ο οποιοσδήποτε νέος επενδυτής. λέμε τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός, πολύ σωστός στην παρατήρηση που έκανες.
      Αν ήταν να μπει κάποιος τρίτος όμως δεν θα είχε δείξει το ενδιαφέρον του όμως; Και ξέρεις εσύ κάποιον Έλληνα που να θέλει να βάλει χρήματα στο ποδόσφαιρο;

      Μου άρεσε όμως που το ιντριγκάρεις το θέμα.

      Διαγραφή
  2. Θα την παρει την ΠΑΕ ο πριγκιπας οσο κ να χτυπιουνται οι βγεναλαφουζοι...
    αν κ αυτο με την αποπομπη 5 ενδεκαδατων ειναι ξεκαθαρα κινηση για να τα μπαχαλεψουν ολα!
    ιδεα βγενοπουλου μου φαινεται απο πισω..Μονο αυτος θα ηθελε να χαλασει το deal

    ΑπάντησηΔιαγραφή