Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Πόσο ηλίθια προκλητικός μπορεί να γίνει κάποιος;

Αλήθεια πόσο πιο προκλητικός μπορεί να γίνει ένας επιχειρηματίας με πολλά πολυκαταστήματα που τον τελευταίο καιρό δεν πάνε καλά και οι εργαζόμενες της επιχείρησης έχουν κάνει επίσχεση εργασίας;

Φυσικά αναφέρομαι στα καταστήματα Fokas. Δεν έφτανε που είπε στις απλήρωτες εδώ και μήνες εργαζόμενες πως αυτές θα πρέπει να τον λυπούνται γιατί είναι πιο φτωχός από εκείνες αλλά συνέχισε με προκλητική βιτρίνα. 

Τι θα λέγατε αν βλέπατε το σλόγκαν «hungry but chic» («πεινασμένος αλλά σικ»); Καλά ρε μεγάλε πληρώνεις κάποιον για αυτές τις ατάκες και αυτές τις καμπάνιες; Έχεις τμήμα Μέρκετινγκ ή εσύ τα σκέφτεσαι; Ούτε ο ΓΑΠ τόσο προκλητικός. Στην Ελλάδα που πριν διαβεί το κατώφλι του 2013 οι αυτοκτονίες από την απόγνωση που αισθάνεται ο Ελληνικός λαός δεν έχουν σταματήσει και εσύ κάνεις παιχνιδάκια με την λέξη ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ; Είσαι στα καλά σου; Ποιος θα φταίει αν σου σπάσουν τη βιτρίνα; Όταν ο Έλληνας δεν έχει χρήματα να πάρει τα βασικά όχι για τον ίδιο αλλά για τα παιδιά του εσύ βάζεις στη βιτρίνα το σλόγκαν «πεινασμένος αλλά σικ»; Αν εγώ και η οικογένειά μου πεινάμε δεν θα κοιτάξω να είμαι με καινούργια ρούχα, αλλά πως θα μπορέσω να κρατήσω με κάποιο τρόπο πιο πολύ καιρό αυτά που έχω. Θα τα λιώσω πάνω μου πριν αγοράσω νέα και σίγουρα δεν θα δώσω χρήματα σε εσένα αλλά σε κάποιο μαγαζί ή βιοτεχνία της γειτονιάς.

Τελικά με τέτοιους επιχειρηματίες πως να κατηγορήσω όποιον αντέδρασε; Η αντίδραση του κόσμου, αλλά και ο χλευασμός στο διαδίκτυο οδήγησαν την επιχείρηση να αλλάξει την βιτρίνα του και να μην συνεχίσει να έχει το προκλητικό σλόγκαν(που είναι η νέα καμπάνια γνωστής εταιρίας ρούχων).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου