Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

ΒΥΝΤΡΑ-ΠΕΤΡΟΓΚΟΛ


Ηθελημένα δεν έγραψα μέχρι που πέρασαν αρκετές ώρες. 

ΛΟΥΚΑΣ ΒΥΝΤΡΑ ΟΕ ΟΕ ΟΕ
ΛΟΥΚΑΣ ΒΥΝΤΡΑ ΟΕ ΟΕ ΟΕ
ΛΟΥΚΑΣ ΒΥΝΤΡΑ ΟΕ ΟΕ ΟΕ

Αυτά τα δύο παιδιά, Λουκάς και Πετρογκόλ, είναι οι δύο που έχω υποστηρίξει πολλάκις και έχω «αρπαχτεί» πολλές φορές με φίλους σε σχόλια(ειδικά για τον Βύντρα).

Είναι μεγάλη δικαίωση για αυτά τα δύο παιδιά να σκοράρουν μαζί. Ο Λουκάς που τόσο πολύ τον έχουν σχολιάσει, βρίσει, αποδοκιμάσει είχε αρνηθεί στο παρελθόν το περιβραχιόνιο του αρχηγού. Φέτος είναι όμως ο Αρχηγός που χρειάζεται η ομάδα, χωρίς περιττές μαγκιές και πάντοτε με το "εγώ" υπό της ομάδας. Ο Λουκάς για όσους ξεχνούν είναι εκείνος που ψηφίστηκε από τους συμπαίκτες του σαν mvp στο τελευταίο νταμπλ. Δεν θα ξαναγράψω για το πόσο άδικα του φέρθηκαν σχεδόν όλοι αλλά θα σας προτείνω να δείτε με ποιους τον συγκρίνετε και ποιους είχε δίπλα του. Δεν θα σας βάλω δύσκολα να σκεφτείτε πόσο εύκολο είναι να σου αλλάζουν θέση και όλοι να σε θέλουν σε επίπεδο παικτών Ρεάλ ή Μπάγερν.

Για τον Πετρόπουλο τι να γράψω εγώ. Τα είπε όλα μόνος του στις δηλώσεις που έκανε. Δώσ' του χρόνο «μάγε» Χουάν και θα έχουμε επιθετικό για πολλά χρόνια. 

Αν με χαροποιεί κάτι και με κάνει να «ψηλώνω» είναι πως ποτέ δεν τους έβρισα(καλά κάποιες φορές στην αρχή του Λουκά στην ομάδα μου είχαν ξεφύγει κάποια λίγα «Γαλλικά»).

Περιμένω οι παίκτες μας να τελειώσουν την δουλειά που έχουν στο Λονδίνο την Πέμπτη. Από το καλοκαίρι το έγραψα πως το διπλό είναι εφικτό.

ΥΓ Μοιράστε πόνο παικταράδες μου. Να είστε χουβαρντάδες στον πόνο που τους δίνετε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου