Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Ο υποστηρικτής του σωτήρα μας

Τρισμέγιστε, τιτανοτεράστιε, ανυπέρβλητε, ακαταμάχητε, ανίκητε πρόεδρε μας, μόλις βρήκες και τον πιο φανατικό υποστηρικτή σου. Φυσικά και δεν θα μπορούσα να είμαι εγώ αυτός που είναι βαμμένος "Αλ Αφ Ουζικός"(ποιος είμαι άλλωστε εγώ που δεν παίρνω και email με αυτά που θέλει ο μούλος σου να γράφουμε). Ο υποστηρικτής σου δεν είναι άλλος από τον πρώην κολλητό σου και μέχρι πριν λίγο καιρό συνεταίρο σου.

Τον βλέπεις πως χαμογελάει με το πούρο του στο χέρι; Έτσι χαιρόταν που σε στήριζε. 
"Να μείνει 100 χρόνια στον Παναθηναϊκό" Τον διάβασες που σε στήριξε; Ποιος βγήκε να σε στηρίξει έτσι; Ούτε καν εγώ...
"Ειδικά για τον κ. Αλαφούζο, που παριστάνει τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού χωρίς να έχει βάλει ούτε ένα ευρώ στο ταμείο του Παναθηναϊκού, θα ήθελα να μείνει 100 χρόνια". Αν ο αντίπαλός-"εχθρός" σου αντιλαμβάνεται τα λάθη σου και σου τα λέει δημόσια, σημαίνει πως δεν σε φοβάται.

Ρε 'σεις τσουτσέκια του Πουρέα, γαυράκια που το παίζεται Πανάθες, ΦΑΡΤάκια και ΑΡΔ του κώλου πόσο ακόμη θα εκτεθείτε; Ακόμη και το «μεγάλο» σας αφεντικό λέει αλήθειες χωρίς να κρύβεται και εσείς δεν ντρέπεστε που υποστηρίζετε ακόμη τον καταστροφέα του Παναθηναϊκού μας(δικός σας δεν θα γίνει ποτέ).

ΥΓ Ποιον μου θυμίζει με το πούρο στο χέρι; Ποιον; ...
Ίδιοι είναι.
ΥΓ2 Χαρίστε τις μετοχές και Φύγετε όλοι σας. Είστε λίγοι για να λέγεστε μέτοχοι του Παναθηναϊκού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου