Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Τι κρίμα που δεν το έκανε στη Θεσσαλονίκη...

Τον βλέπετε τον καραγκιοζάκο; Το έχει βάλει και στο fb. 
Κανονικά θα έπρεπε η μπλούζα να ήταν κόκκινη από το αίμα που θα έτρεχε από το κεφάλι του.
Θα σας πω μία ιστορία που λόγω στρατού δεν ήμουν παρών αλλά ήταν παρόντες φίλοι και την παρουσίασαν και τα κανάλια.

Η Ελλάδα παίρνει το Euro 2004 και λίγο καιρό μετά χάνει από την Αλβανία. Σε περιοχή της δυτικής Θεσσαλονίκης και ενώ όλα τα καφέ είναι γεμάτα με τη Γαλανόλευκη περνάνε Αλβανοί με μηχανή και μία παλιά Μερσεντές και κορνάρουν. Το επαναλαμβάνουν άλλες 2-3 φορές, την τελευταία όμως προκαλούν λεκτικά και προσβάλουν αισχρά τους ηττημένους Έλληνες. 

Ξαφνικά οι δρόμοι έκλεισαν και οδηγήθηκαν μηχανή και αυτοκίνητο σε ένα στενό που η μηχανή σχεδόν διαλύθηκε, η Μερσεντές σχεδόν δεν είχε ουρανό και οι Αλβανοί πήγαν μία βόλτα από το νοσοκομείο που εφημέρευε. Τι κρίμα που δεν ήμουν εκεί(αν δεν υπηρετούσα θα ήμουν) αλλά δεν είχε διαφορά.

Θέλω πολύ να βρω έναν τέτοιο πίθηκο να κάνει κάτι ανάλογο στη Θεσσαλονίκη. Θα καλοπεράσει με "μασάζ" προσώπου, χεριών, ποδιών, δοντιών, στήθους, ήπατος και στομάχου. Αγνώριστος θα γυρίσει πίσω ο πίθηκος. Και το καλό είναι πως η προσφορά δεν θα είναι μόνο από εμένα. Δεν θα προλαβαίνει την προσφορά για ένα χέρι "μασάζ".

Δεν είναι απειλή, υπόσχεση είναι. 

ΥΓ Θέλει κανείς επιβεβαίωση αν ισχύουν όσα υπόσχομαι; Ας ρωτήσει τον Μιχαλάκη τον Πακιστανόμορφο. Αυτός ξέρει από πρώτο χέρι. Προφιτερόλ κανείς;
ΥΓ2 Βλέπω έχει φαβορίτα. Λέτε να μου πήγαινε; Ευχαρίστως θα δοκίμαζα τη δική του, αφού μου την "πρόσφερε" πάντα.

2 σχόλια:

  1. Η απορία μου είναι, που ήταν ο Αξιωματικός που κανονικά θα έπρεπε να ήταν εκεί και να προσέχει τους δύο τσολιάδες που εκ της αποστολής τους και των διαταγών που έχουν δεν μπορούν να αντιδράσουν σε οποιαδήποτε στραβή τους έρθει, από ιδρώτα μέχρι και μια τέτοια περίπτωση με τον μαλάκα που στάθηκε δίπλα του.....!

    Ότι και να λέμε εμείς τώρα, ακόμα ένα "κακό" για την τιμή μας έχει γίνει και ο πίθηκος θα κοκορεύεται γι αυτό που τον άφησαν να κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή έβγαλε τη φωτογραφία δε σημαίνει πως καθόταν για ώρα.
      Πηγε έβγαλε τη ζακέτα στα γρήγορα ή φόρεσε τη μπλούζα στα γρήγορα και έβγαλε τη φωτογραφία Θα σου στείλω το σύνδεσμο να δεις και άλλα τραγικά.

      Αν πιάσω ένα τέτοιο πιθήκι στα χέρια μου θα παρακαλάει να είμαι τζιχαντιστής για να τον αποκεφαλίσω...αλλά δε θα του κάνω τη χάρη.

      Διαγραφή