Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Ήττα από την Μπαρτσελόνα με 9 πόντους διαφορά. Αυτό το σχόλιο το είχατε διαβάσει;

Και φυσικά αναφέρομαι στην απάντησή μου στον αδερφό μας τον Μάνο αμέσως μετά τη νίκη επί της Αρμάνι.

Η ήττα σήμερα ήταν απόλυτα λογική για εμένα και όπως βλέπετε στην εικόνα δεν γράφω κάπου για final 4. Άλλο οι επιθυμίες μου και άλλο η πραγματικότητα.

Αλλά όπως θα έχουν πει πολλοί μέχρι τώρα..."Έλα μωρέ με τον μαλάκα. Τι να ξέρει και αυτός;" και η απάντηση είναι πως ... δεν ξέρω τίποτα.

Η ανάρτηση με το σχόλιο είναι εδώ

2 σχόλια:

  1. Κλαησπέρα Βασίλη.Σε ευχαριστώ αδερφέ που με κάνεις εμμέσως "διάσημο" με την ανάρτηση του σχολίου μου χαχαχα...Πλάκα κάνω.Όσο για την ομάδα θα συμφωνήσω ότι θέλει δουλειά ακόμη και να βρεί λύσεις,εκτός του τριπόντου και του διδύμου 3D-Μπατίστα.Έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης ο εξάστερος και ο Ιβάνοβιτς είμαι σίγουρος ότι θα βελτιώσει τις όποιες αδυναμίες.Αυτή η Μπάρτσα δύσκολα αντιμετωπίζεται αλλά μέσα στο ΟΑΚΑ θα υποκύψει με τον ΠΑΟ βελτιωμένο και με περισσότερες λύσεις στα συστήματα της ομάδας.Πιστεύω ότι θα προκριθεί στους 16 αν και υπάρχουνε πολλές δυσκολίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μάνο.
      Έτσι ακριβώς. Η πρόκριση στον επόμενο γύρω είναι όχι μόνο εφικτή αλλά δεν θα πρέπει να είναι και το "ταβάνι" μας. Αν όλα πάνε καλά μπορεί να πάμε τη σειρά των παιχνιδιών για την πρόκριση στο f4 στο πέμπτο παιχνίδι. Μου αρέσει το μάτι του Ιβάνοβιτς που γυαλίζει.

      Διαγραφή