Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ κουβεντούλες

Αφού το έγραψε πρώτος κάποιος άλλος, ειδικά όταν αυτός είναι από τα άτομα που βρίσκονται απέναντί μου, έχω κάθε δικαίωμα να το χρησιμοποιήσω και εγώ.

Τι θα έλεγες Σορόπα μου να κάνουμε -οι πατατάκηδες- μερικές ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ κουβεντούλες με την Δώρα, τις Λέτες και τα υπόλοιπα κορίτσια; Μήπως θέλουν ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ κουβεντούλες και τα «παιδιά»; Θα φέρουμε και πατατάκια για αν τις τρατάρουμε. Ενημέρωσες τα κορίτσια πόσο κατά της βίας είμαι; Αν δεν ήμουν δεν θα πρότεινα ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ κουβεντούλες.

Ενημέρωσε και τα ανήλικα φλοράκια να σταματήσουν τις βλακείες, όχι σε εμένα γιατί εδώ σταμάτησαν, αλλά σε όλους όσους προσπαθούν να εκφοβίσουν γιατί θα κάνουμε και με εκείνους ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ κουβεντούλες 

Αν γράψουν οι ΑΡΔ και τα ΦΑΡΤ για απειλές τότε έχουν απειλήσει πρώτοι. Αν γράψουν για υποκίνηση βίας θα το έχουν κάνει πρώτοι. Οπότε θα κάνουν ΚΟ-ΚΟ-ΚΟ. Γνωρίζουν πως να το κάνουν άριστα. Εκτός αυτού εγώ το έχω γράψει πολλές φορές, ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ.

ΥΓ Θα ακούτε πιτσιρικά να τρώει ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ και θα σας πιάνει τρέμουλο κάθε φορά που θα σπάει ένα πατατάκι στο στόμα του. Θα σας «γκρεμίσουν» οι πατατάκηδες και η διαδικασία έχει ξεκινήσει ήδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου