Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ντράπηκα


Ήτανε χθες το απόγευμα που αισθάνθηκα πως κατάπια τη γλώσσα μου. Δεν μπορούσα να πω τίποτα, δεν μπορούσα να απαντήσω.
Αληθινά πρωτόγνωρο συναίσθημα. Λόγω της ιδιότυπης «ασυλίας» που απολαμβάνω στην περιοχή μου μπορώ να πειράζω τα μΠαόκια φίλους μου με χαρακτηρισμούς που από άλλον θα ήταν αιτία πολέμου. Χθες όπως συνηθίζω άρχισα να πειράζω ένα μΠαόκι που δεν ασχολείται πάρα πολύ. Του είπα για τον γενίτσαρο τον Σιδηρόπουλο, που πάλι τους «έσπρωξε» και πριν προλάβω να συνεχίσω μου απαντάει «Γιατί δεν κοιτάς την ομάδα σου και που είσαστε;». Μία απάντηση χωρίς ειρωνεία, αλλά με ήρεμη και σταθερή φωνή που με τσάκισε. Τι να του πω εγώ. Ντράπηκα. Ντράπηκα γιατί η ομάδα που ξεφτίλισε τους gay και τον Ολυμπιλαγό Θεσσαλονίκης πλέον δεν είναι ο Παναθηναϊκός αλλά το γενόσημό του, ένα κακέκτυπο με στόχο να γράψει μία μαύρη σελίδα στην ιστορία του Συλλόγου.

Δεν έχω ντραπεί άλλες φορές για την ομάδα που αγαπώ. Ακόμη και όταν κάναμε ήττες από μικρές ομάδες η απάντηση ήταν πάντα ίδια, «ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΤΤΕΣ». Τι θα μπορούσε να μου πει κάποιος όταν του το έλεγα γεμάτος περηφάνια. Αλήτες της ΠΑΕ και Α-μέτοχοι είστε αυτοί που εγώ χαρακτηρίζω ως υπεύθυνους για αυτή την κατρακύλα. Τα πιθηκάκια του Πουρέα είναι απλά καθοδηγούμενα από εσάς. Όχι πως δεν φταίνε αλλά αν εγώ πάρω ένα όπλο και σκοτώσω δεν φταίει το όπλα αλλά εγώ.

6 σχόλια:

  1. Θυμάμαι, παλαιότερα όταν ο γαύρος επί 9 χρόνια δεν "τσάκισε" πρωτάθλημα και πείραζα τους γαύρους, μου απαντούσαν -Δεν ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο παρά μόνο με το μπάσκετ-
    Τώρα όμως εμείς ούτε το μπάσκετ δεν θα μας παρηγορίσει έτσι που κατάντησε και αυτό.
    Έκανε επανάσταση ο φορέας να διώξει τους Βαρδινογιάννηδες και Γιαννακόπουλους.
    Το πέτυχε
    Αυτόν τον Παναθηναικό θέλανε αυτόν έχουν.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς αδερφέ ισχύουν όσα γράφεις.
      Αν ήταν κάποιος από τους φίλους που παρακολουθεί στενά τα αθλητικά θα είχα να του απαντήσω, μιας και γνωρίζουν τη θέση μου στα διοικητικά. Εξάλλου δεν είναι πολύς καιρός από τότε που ο μΠαοκ είχε τον Ζαγοράκη.
      Και το χειρότερο από όλα πως αρχίζουν να μην κάνουν πλάκα, να μην τσιγκλάνε για να αρχίσουμε μία μικρή φιλική φασαρία.

      Διαγραφή
  2. Εσύ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ πρέπει να ντρέπεσαι για πολλά πράγματα και όχι για αυτό που σου είπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα και έχεις δίκιο.
      Ντρέπομαι που μερικές αδερφές του ελέους σαν εσένα και τις όμοιές σου φοράτε μπλούζες με το Τριφύλλι. Ντρέπομαι που δεν έχω έρθει Αθήνα τόσο καιρό να αρχίσω στις φάπες κάτι gay τσογλανάκια σαν εσένα και ντρέπομαι που αφήνουμε όλοι οι υπόλοιποι κάτι gay να διοικούν την ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ.

      Διαγραφή
  3. Αδελφε , τι κανεις ? Καλη χρονια με υγεια. Συμφωνω με οτι γραφεις . Εχω φιλους γαυρους που δεν μου κανουν καν πλακα . Με λυπουνται , και αυτο ειναι χειροτερο. Δεν ασχολουνται καν και το μονο που λενε , ειναι κριμα για μια πρωην μεγαλη ομαδα, χωρις ιχνος ειρωνιας.lazycook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Γιατρέ» μου λέω πως είμαι καλά και δεν παραπονιέμαι. Αν και από τις πίκρες που μας κερνάει η ομάδα μου έχει γίνει η διάθεση... Ακριβώς αυτό πονάει πιο πολύ, να σε λυπούνται ακόμα και όταν για να μην τους ξεφτιλίσεις χρειάστηκαν το κοράκι. Πίκρα μεγάλη. Καλή χρονιά και σε εσένα με αγάπη και υγεία.

      ΥΓ Το τραγούδι που μου είχες προτείνει από Κάρμα είναι φοβερό. Παράξενος συνδυασμός αλλά ωραίος.

      Διαγραφή