Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Θα πρέπει να χαίρομαι;

Κάποιοι ξεκίνησαν και γράφουν κείμενα για το όμορφο ποδόσφαιρο του δευτέρου μέρους. Άλλοι πως ο Φάμπρι κατάφερε και με δουλειά ξεπέρασε την ήττα αποκλεισμό από τον Πλατανιά και πήρε 3 πολύτιμους βαθμούς. Εγώ δεν είδα τίποτα από αυτά.

Αυτό που μου μένει από το σημερινό παιχνίδι είναι πως η ομάδα δεν έτρεχε, δεν ήταν κυρίαρχη και δεν φόβισε τον αντίπαλο. Δεν μου λέει τίποτα το 1-2 και η νίκη. Οι 3 αυτοί βαθμοί στον καλοκαιρινό σχεδιασμό θα ήταν δεδομένοι για τον οποιονδήποτε και δεν θα βγω εγώ να κάνω τον χαζό και να χοροπηδάω από χαρά για κάτι δεδομένο. Όσοι όμως πανηγυρίζουν σήμερα ας ρίξουν μία ματιά στη βαθμολογία και θα καταλάβουν(το ελπίζω) αν πρέπει να σταματήσουν τις χαρούλες.

Στο -26 από τους gay, -12 από Τρίπολη που παίζουμε την επόμενη αγωνιστική, -10 από τον μΠαοκ και -2 για την 5η θέση που οδηγεί στα play off. Γιατί να χαρείτε και να γράψετε ότι σας στείλουν οι Νικολέτες; Αν πληρώνουν καλά τότε απλά να θυμάστε πως η ζωή είναι ρόδα και αν είστε στα πάνω σας τώρα θα βρεθείτε και στα σκατά σε λίγο.

Τα πρώτα πιθηκάκια έστειλαν ανώνυμο σχόλιο για να εκφράσουν την αντίθετη άποψη που έχουν τα αφεντικά τους. Μέχρι να μπορέσετε να γράψετε πρόταση μόνοι σας που δεν θα έχει τις ίδιες 50 λέξεις που χρησιμοποιείτε καθημερινά εγώ θα σας φιμώνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου