Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Ξύπνα Έλληνα πάνε να μας κλέψουν τη Θράκη(τρίτο μέρος)

Ο νέος(μετά από τον «χειρούργο» Μουσταφά Σαρνίτς) Πρόξενος της Τουρκίας στη Θράκη Ιλχάν Σενέρ επιλέγει τον τόπο και τη σημειολογία των εμφανίσεών του. Εγώ επέλεξα μία παλιότερη επίσκεψη που έκανε σε μειονοτικό χωριό γιατί...Ψάξτε αδέρφια μου το γιατί από το όνομα του χωριού.
Αλωνίζουν οι Τούρκοι πράκτορες και τα στελέχη του προξενείου και κάποιοι σφυρίζουν αδιάφορα, ενώ άλλοι τους σιγοντάρουν ή και τους υποστηρίζουν.


Ο πρόξενος Ιλχάν Σενέρ επισκέφτηκε το χωριό Μεγάλο Δέρειο
Το χωριό Μεγάλο Δέρειο του δήμου Σουφλίου-νομού Έβρου στις 22/2/2013 φιλοξένησε τον πρόξενο της Τουρκικής Δημοκρατίας στην Κομοτηνή Οσμάν Ιλχάν Σενέρ και τους υποπρόξενους Αντνάν Οζτούρκ και Αλπέρ Ατάκ που τον συνόδευαν. 
Τον πρόξενο Ιλχάν Σενέρ, στην επίσκεψη του εκεί συνόδευαν επίσης ο εκλεγμένος μουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερίφ, ο εκλεγμένος μουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε, ο επικεφαλής του DEB-Έβρου Αλή Πεντζάλ, και κάποια μέλη συλλόγων, ενώ ο κόσμος του χωριού έδειξε μια υποδειγματική φιλοξενία.
Ο πρόξενος Σενέρ τέλεσε το ναμάζι της Παρασκευής μαζί με τον κόσμο του χωριού Μεγάλο Δέρειο, και ύστερα μετά από πρόσκληση του υπεύθυνου του DEB-Έβρου Αλή Πεντζάλ, επισκέφτηκε τα τοπικά γραφεία του DEB. 

Τέλος ο πρόξενος Ιλχάν Σενέρ και οι συν αυτώ, μετείχαν σε γεύμα που παρέθεσε προς τιμήν τους ο κοινοτάρχης του Μεγάλου Δερείου Μεχμέτ Τσιλιγγίρ.
Εφ. Μπιρλίκ 23/2/2013
 Σχ : Ούτε Ντεντέ, ούτε  Τζεγκίζ Ομέρ ; Γιατί ; Ρεπό είχαν ;

Δείτε ακόμη και το πόσο προκλητικός έχει γίνει και τι δήλωνε ένα χρόνο και κάποιους μήνες πριν.

Ιλχάν Σενέρ: «Όσο είμαι πρόξενος εγώ, ο νόμος για τον διορισμό ιμάμηδων δεν θα περάσει»!!!

2 σχόλια:

  1. Το μόνο που μπορούμε πλέον να κάνουμε, όλοι όσοι πονάμε αυτή την γωνιά της γης που λέγεται Ελλάδα, είναι να περιμένουμε να δούμε το τέλος Βασίλη.

    Άποψή μου είναι πως η κατάσταση είναι πλέον μη αναστρέψιμη.
    Αυτό που τώρα όλοι βλέπουμε να έρχεται έχει ξεκινήσει πολλές δεκαετίες πριν, από τους αλήστου μνήμης εθνάρχες που κατά καιρούς βίασαν τον τόπο στο όνομα της δημοκρατίας τους.

    Δυστυχώς, η μοίρα του Έλληνα είναι πάντα να παλεύει για να ανακτήσει τα δικά του που τόσο απλόχερα και ελαφρά τη καρδία παραχωρούν οι κατά καιρούς κυβερνήτες του.
    Και μυαλό ποτέ δεν βάζει (ο Έλληνας).
    Λές και την τραβάει ο οργανισμός του την ταλαιπωρία και τον συνεχή αγώνα.

    Έχω πια απογοητευθεί. Δεν υπάρχει ελπίδα, όσον αφορά τους ανθρώπους.
    Πλέον μόνο στο Θεό και την Παναγία έχω αποθέσει τις ελπίδες μου.
    Και το λέω εγώ, που μέχρι τώρα, στα 51 μου, πάντα ήμουν αισιόδοξος ότι όλα μπορούν να γίνουν και όλα μπορούν να αλλάξουν, απλά με λίγη προσπάθεια παραπάνω.

    Δυστυχώς όλοι αυτοί που πέρασαν, από τον Βενιζέλο μέχρι σήμερα, κατάφεραν με συστηματική προσπάθεια και εκτελώντας εντολές να μας αλλάξουν το DNA μας.

    Καληνύχτα ΕΛΛΑΔΑ.

    ΥΓ. Συγνώμη για το απαισιόδοξο και πεσιμιστικό γράψιμό μου, αλλά έτσι μου βγήκε διαβάζοντας τις αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελλάδα δίνει τη σημαία ως έπαθλο σε καλούς μαθητές και όχι σε Έλληνες μαθητές που αγαπάνε τη χώρα τους.
      Η Ελλάδα εισάγει στις στρατιωτικές σχολές καλούς μαθητές με καλές επιδόσεις σε αθλήματα.
      Οι Έλληνες επιλέγουν πολιτικούς όχι για το συμφέρον της χώρας αλλά για το προσωπικό τους όφελος.
      Οι Έλληνες έμαθαν να αποφεύγουν τον πόνο και τον μόχθο αρκεί να κάνουν άλλοι τη δουλειά για αυτούς.

      Δε συνεχίζω γιατί δεν θα σταματήσω.
      Σκέψου πως ένοιωσα εγώ που βρέθηκα σε ομιλία-ανάλυση γεωπολιτική-γεωστρατηγική και άκουγα τα ίδια. Κάποια στιγμή θα γράψω γιατί συντελείται ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ στην Ελλάδα και σε αυτή συμβάλουν οι ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ αντιπρόσωποί μας.
      Ευτυχώς ο Θεός και η Παναγιά είναι μαζί μας.

      Διαγραφή