Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Πολλή ησυχία

Οι μέρες περνάνε και οι λαλίστατοι άλλες φορές πολιτευτές και ΑΡΔ έχουν σταματήσει να διαδίδουν τις «αλήθειες» τους. Αλήθειες τόσο αληθινές όσο οι προβλέψεις των Γιαχωβάδων για το τέλος του κόσμου και το πόσοι θα σωθούν. Άργησα αλλά τελικά βρήκα το μέτρο σύγκρισης της βλακείας του Θόδωρα και του Νικολάκη. Του Μπάμπη και των λοιπών αποφοίτων της σχολής π@παρολογίας του γαυροΙΕΚ της παράγκας.

Ο φάκελος της ομάδας για την αδειοδότηση λέει ο Αλαφούζος πως είναι πλήρης, αλλά τα ίδια έλεγε και πέρσι. Οι μέρες περνάνε και αν τελικά δεν πάρουμε άδεια τότε δεν θα συμμετάσχουμε στα play off. 

Πολλοί Παναθηναϊκοί έχουν την ελπίδα πως με την μετοχοποίηση του δανείου βελτιώθηκε η θέση της ΠΑΕ. Όμως η ΠΑΕ έχει στείλει τον φάκελο πριν την απόφαση και δεν θεωρεί πως πρέπει να τον συμπληρώσει με επιπλέον έγγραφα. Από την άλλη εγώ λέω πως στην θεωρία μειώθηκαν οι απαιτήσεις, για ένα δάνειο που δεν γνωρίζουμε που το δαπάνησε η ΠΑΕ, αλλά δεν βελτιώθηκε η θέση της ΠΑΕ. Πάλι χρωστάει. Πάλι δεν μας έχει δείξει τη σύμβαση για το προπονητικό και μένουμε μόνο στα όσα έχουν πει Τσακίρης και Αλαφούζος. Πάλι υπήρχε πρόβλημα με την εγγυητική του πρωταθλήματος(όπως και πέρσι). Αν προσθέσουμε τους διακανονισμούς που ΔΕΝ τηρεί η ΠΑΕ και το νέο χρέος στον Τοτσέ τότε...

Τότε αδέρφια μου για ακόμη μία χρονιά η Ευρώπη μας κουνάει μαντήλι και οι τιτανοτεράστιοι της διοίκησης δεν θα ασκήσουν έφεση στην Ουέφα. Για ποιο λόγο δεν θα ασκήσουν έφεση; Για να μην δούνε και όλοι οι Έλληνες πόσο ελλιπής ήταν ο φάκελος.

Τελικά η λύση είναι μία. Τζίγκερ, γύρνα-πλήρωσε-άφησε και 15 με 20 εκ. ευρώ στο ταμείο και ΦΥΓΕ. Για όλα φταίει ο ΙΒΒ... 
Έτσι δεν είναι;

8 σχόλια:

  1. Εγώ θα κράξω αφού δούμε αν τελικά πάρουμε την αδειοδότηση ή όχι.Προς το παρόν εμένα ο Αλαφούζος γίνεται πιο συμπαθής όταν βλέπω να κράζει στον αέρα τσάτσους του γάβρου(Πανουτσοκαρπετόπουλους) και να στέλνει εξώδικα στο όργανο του χοντρού(γαβρος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τότε θα κράξω, προς το παρόν παραθέτω τα δεδομένα που άλλοι ξεχνάνε να πούνε στον κόσμο.
      Ρε Φώτη εγώ γιατί βλέπω όμως πως έχει κάνει μούσκεμα από το γλείψιμο τους Σαρρή και Μώραλη...Λες να πάω οφθαλμίατρο;(μην το παίρνεις προσωπικά, αφορμή βρήκα από το σχόλιο που έκανες για να το τραβήξω λίγο παραπάνω)

      Διαγραφή
    2. Εγώ δεν βλέπω να γλείφει κανέναν.Συναντήθηκε με τον Σαρρή και καλά έκανε.Πρέπει να δηλώνει παρόν ο πρόεδρος του Παναθηναικού.Τι θες να έχουμε πρόεδρο αλα Κωνσταντόπουλο ή αλα Τζίγγερ που τους έβλεπε από φωτογραφία;Αν δεν δικαιούται κάτι ο Παναθηναικός ούτε ο Σαρρής ούτε και ο Μώραλης θα βοηθήσουν και ο Αλαφούζος το ξέρει αυτό.Το παρόν δίνει.

      Διαγραφή
    3. Θυμάμαι και τα περσινά με τον πλήρη φάκελο και την άδεια εντός που κόπηκε όταν πήγε στην Ουέφα. Όλα μαζί πάνε, όπως και οι εγγυητικές κλπ κλπ.
      Το αφήνω εδώ όμως γιατί εσύ το βλέπεις με όλη την καλή διάθεση που έχεις και εγώ με πολλή καχυποψία. Ξέρεις πως σέβομαι τη θέση σου, γιατί είναι ξεκάθαρα Παναθηναϊκή αλλά έχω διαφορετική άποψη στη στάση του Αλαφούζου.(ψάξε να δεις ποιος αποχώρησε το καλοκαίρι του Κωνσταντόπουλου και αν μπορείς ψάξε και για το παρασκήνιο, δεν θα το πιστεύεις αλλά θα είναι η αλήθεια)

      Διαγραφή
    4. Στο θέμα της αδειοδότησης και εγώ δεν είμαι σίγουρος ότι θα την πάρουμε γιατί και πέρσι όπως λες τα ίδια ακούγαμε.Αλλά ας δούμε πρώτα τι θα γίνει και εδώ είμαστε.

      Διαγραφή
    5. Αν δεν δούμε(δηλ δεν πάρουμε άδεια) να δεις που θα προτείνω να είμαστε μετά.
      Καλός, καλός αλλά μέχρι ένα όριο και η διοίκηση το έχει ξεπεράσει προ πολλού.

      Διαγραφή
  2. Όπως φαίνεται και φέτος δεν θα πάρουμε αδειοδότηση διότι τα λεφτά που χρωστάει η ομάδα είναι πολλά και το χρέος δεν πέφτει.Πάλι αρχίσανε το παραμύθι του πλήρους φακέλου και πάλι θα έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα.Αλλά και άδεια να πάρουμε που θα πάμε στην Ευρώπη που οι εκτοξευτές μας φτάσανε κάτω απο την 100η θέση και θα πέσουμε με πολύ δυνατές ομάδες.Το σχέδιο τους ολοκληρώθηκε και θα είμαστε πάλι εκτός Ευρώπης απο τα προκριματικά.Έσοδα δεν έχουμε και θα υπάρξει νέο ξεπούλημα το καλοκαίρι παιχτών του βασικού κορμού,με περαιτέρω αποδυνάμωση της ομάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς το βλέπω και εγώ Μάνο αλλά τα θέλω μου είναι διαφορετικά από την πρόβλεψη που κάνω.
      Μακάρι να πάρουμε άδεια από την Ουέφα και να περάσουμε στους ομίλους του Ch.L.. Το εύχομαι από την καρδιά μου.

      Διαγραφή