Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ(που έστειλε ο κάτοχος του οχήματος) ΜΕ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ή ΜΗΧΑΝΗ.

Πριν καιρό βρέθηκα με ζημιές που μου προκάλεσε ένας ευθυνόφοβος καραγκιόζης και δεν θέλησε να μου κάνει φιλική δήλωση για να αποζημιωθώ. Η ασφαλιστική του, πρότεινε τη λύση 50-50 και αφού πέρασε αρκετός καιρός έστειλα τα τιμολόγια στην ασφαλιστική μου για να αποζημιωθώ κατά το 50 τοις εκατό. Η επιταγή με το ποσό που αποφάσισαν να μου δώσουν ήρθε σύντομα αλλά όχι και η βεβαίωση με τη διαφορά των δύο ποσών, όπως κάνουν στις περιπτώσεις των ιατρικών υποθέσεων.

Αφού έφτασε σχεδόν ο καιρός υποβολής των φορολογικών δηλώσεων και δεν έστειλαν καμία βεβαίωση αποφάσισα να επικοινωνήσω με την κυρία που είχα μιλήσει για την ζημιά. Έμαθα τον αριθμό φακέλου και ζήτησα την βεβαίωση από τηλεφώνου. Αυτή μου αρνήθηκε γιατί δεν ήταν υπεύθυνη για κάτι τέτοιο και με παρέπεμψε στον προϊστάμενό της. Εκείνος προσπάθησε να με πείσει πως δεν αξίζει να πάρω την βεβαίωση γιατί δεν μπορεί να συμπεριληφθεί στη φορολογική δήλωση. Εγώ επέμενα και τελικά μου έδωσε αριθμό φαξ για να στείλω την αίτηση μου.

Αν λοιπόν στα 500 ευρώ αυτοί ξεπλένουν άλλα 250, τότε σε μεγαλύτερα ποσά γίνεται πανηγύρι. Θα τους βοηθήσετε να κρύβουν την κερδοφορία τους ενώ εσείς μαζεύετε ακόμη και τις αποδείξεις με τα μικροποσά; 
Όσοι είχατε συναλλαγή με ασφαλιστική για ατύχημα και αποζημίωση στο 50 τοις εκατό ΠΡΕΠΕΙ να ζητήσετε βεβαίωση για το ποσό που δεν αποζημιωθήκατε.

Πονέστε κάθε αλήτη που προσπαθεί να επωφεληθεί με τα δικά σας χρήματα. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΝΕ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ.

Παρακάτω ακολουθεί υπόδειγμα αίτησης για μία τέτοια βεβαίωση.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου