Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Μην κάνετε κλικ στις διαφημίσεις του blog

Μην κάνετε κλικ στις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο blog. Δεν τις έβαλα εγώ γιατί είμαι μπλοκαρισμένος από την google(adsense) και δεν βοηθάτε εμένα αλλά κάποιους άλλους που δεν γνωρίζω.
Θα είναι συνέχεια πρώτη ανάρτηση αυτό το κείμενο μέχρι να δω τι συμβαίνει και να σας το πω.

Ακόμη και σε αυτό το κείμενο πρασινίζει η λέξη "κλικ" και βγάζει διαφήμιση. Γαμώ τον Γούγλη σας, γαμώ.

Για τον firefox και τον chrome σας προτείνω το πρόσθετο AdBlock, θα γλιτώσετε από τις διαφημίσεις στο πάνω και στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας αλλά και κάθε ανάρτησης. Με όσες εμφανίζονται μέσα στα κείμενα με πράσινες ή υπογραμμισμένες λέξεις δεν βρήκα κάτι.
Με το AdBlock βέβαια αν και όταν μπορέσω να ξαναβάλω εγώ δεν θα βλέπετε ούτε αυτές που θα είναι προς όφελός μου αλλά μέχρι τότε καλύτερα έτσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου