Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Πως να του κάνεις κριτική;

Θα μπορούσα να πάρω "το όπλο μου" και να αρχίσω να πυροβολώ προς την μπασκετική ομάδα του συλλόγου. Μπορεί ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος να είπε πολλά που ήχησαν ωραία στα αυτιά μου σε εκείνη την συνέντευξη όμως η επιλογή του Πεδουλάκη και όχι του Ιτούδη, όπως και η αποδόμηση της περσινής ομάδας μαζί με την καθυστέρηση δημιουργίας της νέας ομάδας είναι λόγοι που θα μου έδιναν το "δικαίωμα" να ασκήσω την κριτική μου.

Πως θα μπορούσα όμως να αρχίσω να "βάλλω" κατά του ΕΞΑΣΤΕΡΟΥ; Ο Παναθηναϊκός δεν ήταν εκείνος που μας χάρισε τόσες χαρές και μας έκανε τους πιο περήφανους οπαδούς στην Ευρώπη; Δεν ήταν η ομάδα του μπάσκετ αυτή που ακόμα και σαν outsider έπαιρνε τις κούπες; Οι κούπες που ήρθαν  η μία μετά την άλλη και μας έκαναν την ομάδα θρύλο-ορόσημο του Ευρωπαϊκού μπάσκετ αλλά και η απέραντη αγάπη(εκφρασμένη με τον πακτωλό χρημάτων που έδωσαν) οι Γιαννακόπουλοι είναι οι λόγοι που μου δένουν τα χέρια(ηθικά) και μου στερούν το δικαίωμα να την κριτικάρω. Μπορεί να διαφωνώ με τις επιλογές του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, αλλά αν δεν κάνεις λάθη συνήθως δεν προσπαθείς. Δεν θα με πειράξει να χαθεί μία ή και δύο χρονιές αρκεί να φτιάξει την νέα ομάδα φόβητρο στην  Ευρώπη. 

ΥΓ Συνεχίζω να μην μπορώ να χωνέψω την πρόσληψη του Πεδουλάκη, αλλά δεν θα τον σχολιάσω για τίποτα άλλο πέρα από το γεγονός πως άφησε τον Πάνκο να κάνει το ένα λάθος πίσω από το άλλο και μας στέρησε(όχι μόνος του, έφταιγαν και άλλοι) μία πολύ εμφατική νίκη.

2 σχόλια:

  1. Εγώ το μόνο που φοβάμαι με τον Πεδουλάκη προς το παρόν γιατί είναι πρωταρχικό, είναι να μην "βάλει" τους παλιούς να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά και να κάνουν αυτό που είναι δική του δουλειά. Αυτός είναι που θα πρέπει να επιβληθεί στους παίχτες του και να τους κάνει να τον σέβονται. Γιατί ναι μεν έχει ξαναχτίσει ομάδες, αλλά με νέους, εδώ έχει ονόματα και χαρακτήρες που πρέπει να τιθασευτούν και θα πρέπει να δείξει ότι έχει την πυγμή να καθίσει άτομα στον πάγκο για χάρη της ομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ μη με βάζεις σε πειρασμό.
      Ήμουν αντίθετος με την επιλογή του Πεδουλάκη αλλά ο Δητρήτης Γιαννακόπουλος βάζει τα χρήματα άρα αυτός επιλέγει τον προπονητή. Θα αφήσω όλη την χρονιά και θα σχολιάζω πολύ χαλαρά όπως και πιο πάνω στο ΥΓ. Αν αποτύχει να δείξει ένα καλό σύνολο που να διεκδικεί την συμμετοχή στο final4 και δεν διεκδικήσει το πρωτάθλημα τότε θα τα γράψω όλα. Όχι όμως τώρα, εδώ περίμενα τόσο καιρό με τον Φερέϊρα στον Πεδουλάκη θα κολλήσω;

      Διαγραφή