Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Τι θα ήθελα να έχω ακούσει από δικό μας πρόεδρο

Περιμένω από την Παρασκευή, περιμένω καρτερικά αλλά τίποτα. Βαρέθηκα να περιμένω και λέω να αρχίσω να τα χώνω σε αδελφάτο πράσινου χρώματος και τους χορηγούς του, τους αμέτοχους. Ήρθε ο Ρώσσος του ΠΑΟΚ και είπε πολλά και διάφορα. Κάποια είναι ποδοσφαιρικά γενικού ενδιαφέροντος και κάποια για τον ΠΑΟΚ. Στα της πολιτικής που αναφέρθηκε δεν θα σχολιάσω. Αλλά δεν άκουσα κανένα τσιράκι, τσουλάκι, έμμισθη πόρνη να αρχίσει να χλευάζει τον νέο διοικητικό ηγέτη του ΠΑΟΚ. Τι έγινε κορίτσια και δεν μιλάτε; Είστε μπουκωμένες από τα αφεντικά για να μην χάσετε το μισθό;

Άντε ρε Τζούλιες μου λείψατε και λέω να σας γαργαλήσω λίγο. Λογικά θα μου πείτε πως δεν ασχολείστε με άλλες ομάδες αλλά εγώ θα κάνω πως δεν ακούω. Έχει να κάνει με τον Ολυμπιακό Θεσσαλονίκης, το διοικητικό αδερφάκι του θρήνου, και δεν μας αφορά; Αυτά είναι μόνο για να τα λέτε μεταξύ σας. Η ομάδα που είχε στο ΔΣ Γκαγκάτση και Ζαγοράκη δεν μας απασχολεί; Επειδή εμένα με απασχολούν τα γεγονότα στην ομάδα της πόλης μου θα τα σχολιάσω όπως τα βλέπω ΕΓΩ, χωρίς να έχω πάρει e-mail, fax ή sms.

Ακόμη δεν ήρθε ο Σαββίδης «την είπε» σε όλους. Ζήλεψα που άκουσα όσα είπε. Τα έχωσε στον Δώνη που πήρε φέτος την ομάδα στα χέρια του και την έχει στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας, γιατί πήρε κάρτα η αλλαγή που έκανε στο ματς με τον Άρη. Τον προειδοποίησε πως αν μία μέρα ξυπνήσει και δεν τον εμπιστεύεται τότε θα τον διώξει ΑΜΕΣΑ. Σε αντίθεση με τον Σαββίδη και τον Δώνη, ο Αλ-αφ-ούζος στηρίζει τον Φερέϊρα παρά την κακή αρχή όχι μόνο σε αποτελέσματα αλλά και σε εικόνα.

Τι άλλο είπε και μου άρεσε. Είπε πως «αν δεν υπάρχει πατέρας τα παιδιά κάνουν ζημιές, με ισχυρό πατέρα τα παιδιά στέκονται σούζα» και μιλούσε για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ που κάνουν ζημιές και τιμωρείται η ομάδα. Δεν τον πειράζει η τιμωρία για τα συνθήματα αλλά όχι για φθορές και επεισόδια. Αλήθεια στον Παναθηναϊκό πόσα χρόνια πρέπει να πάμε πίσω για να δούμε πρόεδρο με αρχίδια; Από τον Καπετάνιο δεν υπήρξε άλλος που να καθόριζε αυτός τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν οι οπαδοί. Ο Πατερούλης των γαυροποιημένων και ο Αλ-αφ-ούζος τόλμησαν να κάνουν το ίδιο;

Αλήθεια η επίθεση που έκανε στο «κόκκινο» σύστημα δεν έγινε κατανοητή; Ούτε η απαξίωση για τον Πόλντο; «Δεν τον γνωρίζω» αυτή είναι απάντηση και όχι τα τιτιβίσματα. 

Τώρα τσουλίτσες των εκτοψευτών που πήρατε μία πρώτη άποψη πως πρέπει να μιλάει ένας πρόεδρος τραβάτε στα αφεντικά σας να σας δώσουν τις απαντήσεις και τα σχόλια. Μα-λα-κούλη δεν σε χαλάει που τα αφεντικά σου είναι μπρούκληδες και εσύ το ίδιο είσαι.

ΥΓ Σεναριογράφος είμαι ότι θέλω γράφω, μην το ξεχνάμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου