Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

"Σε κάθε παιχνίδι κίτρινη"

Πρέπει κάποιες φορές να έχεις λόγο για να γράψεις αν δεν έχεις διάθεση. Χθες λοιπόν και ενώ βρισκόμουν μαζί με αρκετούς αγνώστους για να δω το παιχνίδι βρέθηκα μπροστά σε μία ευχάριστη έκπληξη. Μία παρέα πιτσιρικάδες με κασκόλ και μία σημαία, την οποία βάλανε στο τραπέζι της τηλεόρασης για να βλέπουν όλοι το Τριφύλλι. Ανάμεσά μας και αρκετοί οπαδοί άλλων ομάδων(μάλλον μΠάοκ) οι οποίοι υποστήριζαν και αυτοί τον Παναθηναϊκό.

Η αναμέτρηση είναι στο δεύτερο ημίχρονο, οι πιτσιρικάδες(15χρονα) παρακολουθούν με αρκετή σοβαρότητα το παιχνίδι χωρίς να κάνουν ή να λένε πράγματα που δικαιολογεί η ηλικία τους. Πίσω μου δυο κύριοι ηλικίας 60+. Ο ένας έλεγε στον άλλο πως καταλαβαίνει ποιος παίκτης ξέρει μπάλα καθώς είχε παίξει και αυτός. Μέχρι εδώ όλα καλά. Φτάνει το χρονικό σημείο που παίρνει κίτρινη ο Βιτόλο και ο κύριος πίσω μου λέει το απίθανο "Σε κάθε παιχνίδι κίτρινη". Τι του λες του θείου, πως πρέπει να βάλει γυαλιά, πως δεν βλέπει μπάλα αλλά κάτι άλλο...Ρε θείο από τους τρεις που και καλά είχαν ανασταλτικό χαρακτήρα έκοβε μόνο ο Βιτόλο. Ο Ζέκα βγήκε στο ημίχρονο για να μπει ο Μαυρίας αλλά ο Κατσούρ ήταν αόρατος. Λες και τον πέρασες με Άζαξ, για ακόμη ένα παιχνίδι.

Κρίμα ρε Φερέιρα περίμενα κάτι πιο δημιουργικό μετά την μαγκιά στην Λιβαδειά. Δεν περίμενα να δω πάλι τους ίδιους, κακούς ή ντεφορμέ, να παίζουν. Και ο Πετρόπουλος πάλι πάγκο; Τι σου έχει κάνει και βάζεις τον Τοτσέ(τουλάχιστον ντεφορμέ τώρα) και τον Φορναρόλι αντί για αυτόν; Σου σκότωσε την μάνα;

Αυτά για σήμερα καθώς δεν έχω και πολλή όρεξη, φρόντισε η χθεσινή εμφάνιση για αυτό. 
Τα ξαναλέμε λόγω τεχνικών προβλημάτων(router) μάλλον την Πέμπτη το βράδυ ή την Παρασκευή.

2 σχόλια:

  1. To πιο θετικό φίλε... Οι Παναθηναϊκοί της Θεσσαλονίκης!!! Ειδικά όταν μιλάς για μικρά παιδιά. Πάντα τους Παναθηναϊκούς στην πόλη σου τους είχα σε τεράστια εκτίμηση!! Όλα τα άλλα, άστα να πάνε... disgo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ καλησπέρα.
      Μιας και το πρόβλημα διορθώθηκε(να είναι καλά ο BILL-όχι εγώ) το δημοσιεύω τώρα το σχόλιο σου.
      Δεν ήμουν Θεσσαλονίκη και ειδικά στην περιοχή μου. Είπαμε εγώ με τόσα χρόνια συνομιλίες και διάλογο έχω ασυλία σε τέτοιες ενέργειες αλλά οι πιτσιρικάδες όχι.
      Θάσο ήμουν(Σκάλα Ποταμιάς), αλλά τους πιτσιρικάδες τους γούσταρα πολύ. Βγάζαν υγεία.

      Διαγραφή